Ο Μάξιμος βγήκε έξω να αφήσει την Ραφαέλλα και τον γιό τους να κοιμηθούν. Ο Μάθιου ήταν από έξω αγκαλία με τον τριών μηνών γιό του Πέτρο.
Μάθιου- Να σου ζήσει ο γιός αδερφέ μου. Ήρθα εδώ πέρα με την Ντανιέλλα και τον γιό μας για να σου ζητήσω να βαφτίσεις τον Πέτρο τον άλλο μήνα.
Μάξιμος- Σου μοιάζει αρκετά ο μικρός. Έτσι θα έμοιαζες εσύ αν ήσουν μελαχρινός.
Μάθιου- Θέλω να είσαι ο πνευματικός πατέρας του γιού μου. Να είσαι πάντα μέρος της ζωής του. Άμα τυχόν εγώ εξαφανιστώ.
Μάξιμος- Τι εννοείς θα εξαφανιστείς? Που θα πάς? Θα το σκάσεις με την μάγισσα?
Μάθιου- Δεν μπορώ να σου πώ αδερφέ μου. Αλλά εμείς οι δυό δεν θα χαθούμε ποτέ. Θα τρυγυρνάμε μαζί σε όλη την αιωνιότητα. Έκανα μεγάλη προσπάθεια να αγαπήσω την Ντανιέλλα. Αλλά όπως ξέρεις η καρδία μου θα ανήκει στην Λάουρα. Μέχρι να γνωρίσω εκείνη που θα γενήσει κάποια σαν εμένα. Και θα υποφέρει στην αιωνιότητα σαν εμένα.
Η Λάουρα ήρθε εκείνη την στιγμή και άκουσε τι είπε ο Μάθιου. Είχε δεί οράματα για το μέλλον του. Τον είδε τώρα αυτή τη στιγμή αγκαλία με τον γίο του και ήθελε να ουρλιάξει. Αυτή δεν θα το ζούσε ποτέ αυτό μαζί του.
Λάουρα - Ήρθες εδώ πέρα με τον γιό σου τον Πετράκη βλέπω. Δεν είχα την ευκαιρία να σου ευχηθώ. Ολα τα καλύτερα εύχομαι για αυτόν.
Η Λάουρα φίλησε συγκινημένη το κεφαλάκι του μικρού Πέτρου και είδε σε όραμα την ζωή του. Ο μικρός την κοίταζε παράξενα. Κατάλαβε ότι τον σκάναρε. Έμοιζε αρκετά στην μητέρα του. Αυτό έκανε την Λάουρα να νιώθει άβολα.
Λάουρα- Πάω μέσα στην Ραφαέλλα να δώ τον γιό της. Σου μοίαζει αρκετά Μάξιμε. Το έχω δεί όραμα.
Μάξιμος- Δεν θέλω να πέις τίποτα στην Ραφαέλλα αν είδες τίποτα κακό. Μην την ξυπνήσεις. Κοιμάται τώρα.
Η Λάουρα μπήκε μέσα στο δωμάτιο της Ραφαέλλας και έκλαιγε. Δεν μπορούσε να διαχηρειστεί τον έρωτα της με τον Μάθιου ενώ ήξερε ότι δεν θα ήταν ξανά μαζί. Πήγε να δεί τον μικρό της εγγονό.
Λάουρα- Γειά σου άρχοντα Θεόδωρη. Θα γίνεις σπουδαίος και τρανός. Θα είσαι βασιλίας της Αιγύπτου. Ξέρω με ποια θα κάνεις τους λεβέντες γιούς σου και την κατάληξη τους. Ο Μάξιμος είναι ο μόνος γιός της Αντουάνετας αλλά όχι του Σέργιου. Ο παππούς σου είναι ο Φερνάντο αυτός που με κατάντησε έτσι. Αλλά μας σκότωσαν άδικα γιατί ερωτευτήκαμε. Μια πριγκίπησσα και ένας μάγος. Αυτός με μύεσε στον κόσμο της μαγίας. Και ο Μάξιμος προήλθε από ένα μεγάλο έρωτα. Αλλά σκότωσαν τον άνδρα που ερωτεύτηκε η Αντουανέττα. Επείδη ήταν ένας φτωχός ζητιάνος. Και εχώ δει και το μελλόν και αυτή η κατάρα δεν σταματά. Πρέπει να βρώ από που ξεκίνησε αυτό το κακό και να το ξεριζώσω.
ESTÁS LEYENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...