○ ㅤ𝆬ㅤ𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗮𝗿𝗰𝗮𝗱𝗲 / 𝒇𝒕. 𝒓𝒆𝒅 𝒗𝒆𝒍𝒗𝒆𝒕ㅤ‵ ♡
𐚁̸ 𝟸𝟶𝟷𝟻. ݁ KOREA'S 𝐀𝐍𝐆𝐄𝐋𝐒﹕neversouls 𓈒 𑄹
ׁ 🦷 𑁯 어차피 의미 없는 winner⠀ ◜ ֺ ⑅◟ ྀི ◟ ͜ ◞ ྀི ◟ ͜ ◞ ྀི ◞ ͜ ◞ ྀི ◟ ͜ ◞ ྀི◞
ꮽ ‧ ✱ ◞ ( ©사랑 ) ﹕⏤ ❛ 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝙶𝚎𝚝 𝙻𝚘𝚜𝚝 ❜⠀͡꒱ ׂ#⃝♡ ︵ ۫ ❛ 𝐒𝐎𝐔𝐋𝐈𝐕𝐄 arrived to 𝐄𝐀𝐑𝐓𝐇 ❜ ◝ ︵ ೃᰰ࿔
⸺ㅤㅤ𝙷𝙴𝙻𝙻𝙾 𝚂𝙿𝙰𝙲𝙴 / 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗴𝗿𝗼𝘂𝗽 ۪ㅤ🪡◞ ྀ
﹙ 𝑹𝐄𝐃 𝑽𝐄𝐋𝐕𝐄𝐓 × 𝑺𝐎𝐔𝐋𝐈𝐕𝐄 ﹚⠀⠀૮ ࣪ ִ ε❤︎з ۫ 𝐒𝐎𝐔𝐋𝐈𝐕𝐄 ❪ kr. 소울리브, stylizowane na soulive ❫ jest Południowo Koreańską żeńską grupą spod wytwórni Dive Media, które poraz kolejny zadebiutowały w 2015 roku. Grupa składa się z pięciu człońkiń : Sunflower, Last Drop, Bubble, Night Drive oraz Sweet Dreams. Dziewczyny ponownie zadebiutowały 15 Maja, 2015 roku z ich pierwszym mini albumem "Spiral Phenomenona". W 2023 roku, 𝐒𝐎𝐔𝐋𝐈𝐕𝐄 podpisały kontrakt z 88rising by mogły promować swoją aktywność muzyczną na większą skalę światową.
Z początku, grupa oryginalnie była czteroosobowa, bez Sweet Dreams, pod nazwą 𝐄𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞𝐚𝐥, oraz przynależała do wytwórni Idol Me, która nie była aż tak znana w sferze muzycznej. Jednakże, po debiutanckim singlem "As If It's Your Last", grupa zyskała światową popularność. Jednakże, z powodu braku umiejętności zarządzania pieniędzmi, wytwórnia jak i grupa odeszły w zapomnienie. Jednakże, po siedmiu miesiącach, nowa wytwórnia o nazwie Dive Media potwierdziła, że uwielbiane członkinie 𝐄𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞𝐚𝐥 powrócą wraz z nową członkinią jako 𝐒𝐎𝐔𝐋𝐈𝐕𝐄.
𝐒𝐎𝐔𝐋𝐈𝐕𝐄 nie tylko są artystkami spod Diva Media, lecz biorą aktywny udział w przesłuchaniach nowych, potencjalnych stażystów, oraz pomagają w treningach by jak najlepiej ich przygotować jako przyszłych artystów.
︵⏜⏜ㅤ᳤ㅤ✿ㅤ᳣ㅤ⏜⏜︵
❪ 𝗻𝗮𝘁𝗮𝗹𝗶𝗲'𝘀 𝗻𝗼𝘁𝗲𝘀 ﹕ 𝑺𝑾𝑬𝑬𝑻 𝑴𝑬𝑳𝑶𝑫𝒀 ❫
⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤⏤✿̣˔ 𝗚𝗘𝗡𝗘𝗥𝗔𝗟 𝗜𝗡𝗙𝗢 ۪ㅤ ﹚﹕ witam w moim pierwszym apply fic'u od dość długiego czasu! dość długo pracowałam nad tym by grafiki oraz format rozdziałów był dopracowany na ostatni guzik ( przez 3 noce nie spałam aż do 2, #pozdro ). mniejsza, mam nadzieję, że spodoba wam się książka, bo mam dość duże plany na historię dziewczyn!
✿̣˔ 𝗚𝗥𝗔𝗣𝗛𝗜𝗖 𝗜𝗡𝗙𝗢 ۪ㅤ ﹚﹕ grafiki zostały wykonane przeze mnie i przynależą do mnie. inspirowałam się niektórymi pracami sary ( buziaczki <3 ), więc proszę o dopytywanie się jej, czy możecie wziąć inspo niż ode mnie, bo praca oryginalnego autora ma większą ważność niż osoby, która się inspirowała ( moim zdaniem cn )
✿̣˔ 𝗧𝗔𝗚 𝗜𝗡𝗙𝗢 ۪ㅤ ﹚﹕ teraz przyszła na część, którą większość lubi, czyli oznaczenia! buziaczki dla każdego z was <3
OSAR1A & V1VAC3 & YEN1VE & rubyscoree & vrtuadxll
i jeżeli chcecie kogoś oznaczyć, bo uważacie że spodoba im się ten af, to mozecie to śmiało zrobić!✱ ────⠀©natious ◜ 2024
CZYTASZ
Love Arcade ✸ apply fic
FanfictionYou feel the same way, right? / Red Velvet apply fiction. Started in November.