Kérdések válaszok nélkül

7 1 0
                                    

A hangokba kapaszkodtam, akik reményeim szerint nem az életemet követelték. Fel akartam ébredni, már rég nem a haragra, vagy a bosszúra gondoltam csak meg akartam szabadulni a sötétségtől és a tehetetlenségtől.

Végre érezni kezdtem a végtagjaimat és a körülöttem lévő hangok is erősödni kezdtek. Mielőtt kinyitottam volna a szemem, vettem egy mély levegőt és próbáltam erőt parancsolni az izmaiba, ha esetleg a hangok tulajdonosait mégsem baráti szándék vezérelné.

Túl becsültem a képességeimet. A tervem az volt , hogy leugrom az asztalról , ahová sejtésem szerint fektettek és keresek valami fegyvernek használható tárgyat arra az esetre , ha meg kéne védenem magam.

Ebből persze semmi nem sikerült. Az elgémberedett lábaimnak köszönhetően valaki karja mentett meg a pofára eséstől.

- Ne olyan hevesen Csipkerózsika.....- tekintetem egy kék szempárral találkozott. A férfi a 30-as évei közepén járhatatott és az egyik karja ... fémből van ?

Egy pár másodpercig csak bámultam rá , majd észbe kaptam és próbáltam kiszabadulni a gyengéd szorításából, de az a fránya kar nem adott túl sok előnyt.

-Hé Barnes engedd már el! – mögülem érkező határozott utasítás hatására a karok végre utamra engedtek,de ez a hang olyan ismerős volt...

-Clint?- a hangom erőtlenebbnek hatott mint szerettem volna, de legalább a testem nagy része már engedelmeskedett a tudatomnak és magabiztosabban bírtam állni a lábaimon mire szembe fordultam egy rég nem látott arccal.

Az érzések és az emlékek tangózni kezdtek a fejemben. Egy régi barát bűntudattal teli tekintete olyan dolgokat elevenített fel bennem, amit már rég elakarta felejteni. Volt idő amikor a nyakába ugrottam volna örömömben , de most mozdulni se bírtam. Csak néztem rá és válaszokra várva pedig még a megfelelő kérdéseket se tudtam megfogalmazni.

Felém lépett én pedig ösztönösen egyet hátra.

-Annie tudom , hogy most minden zavaros és nincs sok időnk , hogy el tudjam magyarázni ... de kérlek bízz most bennem. – Próbáltam időt nyerni mielőtt válaszolok. Körbe néztem a helyiségen , ami egy laborra hasonlított. Mindenhol gépek csipogtak , a polcokon és a szekrényekben felcímkézett fiolák és üvegek voltak. A bőrömbe hirtelen belemart a hideg és nem kellett magamra néznem , hogy megállapítsam nem viselek túl sok ruhaanyagot. Tekintetem visszatért Clintre. Megváltozott a haja , szerzett pár új sebhelyet és talán néhány ráncot is. Mégis mennyi idő telt el? Mennyi időre altattak el ?

-Bízni? Akkor gondolom ezzel kimered jelenteni, hogy semmi közöd nincs ahhoz , amit velem tettek.- nem kellett neki reagálni a kijelentésemre , mert tekintete mindent elárult. Tehát az emlékeim nem csalnak meg. – Mennyi idő telt el?

-Hidd el kicsi lány , hogy ha tudtam volna hogy ez lesz megállítom őket.- ügyesen kikerülte az idő kérdést tehát elég sok idő telhetett el.

Már éppen tettem volna egy szarkasztikus megjegyzést, ezzel is éreztetve , hogy nem hiszek neki, de egy fémkar megragadta a csuklómat.

-Hé ,csipkerózsika bocsi hogy megzavarom a családi idillt ,de körülbelül 50 Hydra ügynök vár arra hogy bejussanak és ez miattad van.

Értetlenül bámultam rá.

Hydra? Mi a francot keresek én a hydránál?

-Oké , azt hiszem kéne némi helyzet jelentés. Mi folyik itt? –Néztem az előttem álló két férfira. Clint még várhat, ha a hydránál vagyunk nagyobb bajom is lesz nála.

Sajnos választ már nem kaptam, mert lövések és kiabálások ütötték meg a fülem majd hirtelen kivágódott az ajtó. Már felkészítettem gondolatba magam a harcra, de fegyveres ügynökök helyett egy páncélos alak lépett be az ajtón.

- Hiányoztam ?- tekintetével végig pásztázta a termet majd megállapodott rajtam –Ön biztos a titokzatos Hannah .Én Tony Stark vagyok. - Majdnem eltalálta a nevemet.

-Igazából Annie – elfogadtam a felém nyújtott kezét. Láttam az arcán hogy épp tenne egy csípős megjegyzést de megállította a mellénk lépő nő.

-Tony , már azt hittem soha nem érsz ide . A Kapitány megsérült és 3 ügynökünk halott. Szóval nem túl rózsás a helyzet. -hirtelen mindketten felém pillantottak mintha engem okolnának mindezért . Már épp szólásra nyitottam a szám mikor Clint érintette meg a vállam . Rossz érzésem támadt .





Egy kicsit rövid lett ez a bevezető rész, de ígérem igyekszem hosszabbakat is hozni.

Bármilyen véleményt kritikát szívesen fogadok, szóval írd le bátran a véleményed :) 

Bármilyen véleményt kritikát szívesen fogadok, szóval írd le bátran a véleményed :) 

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 10 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

ÉbredésOnde histórias criam vida. Descubra agora