Kim jesteś - 3

27 2 1
                                    

Pov: Zane
Z: Czy wiemy coś o Ognistej oprócz jej imienia?
Ly: Wyczytałam, że kiedyś była człowiekiem ale z nie opisanych przyczyn stała się zombie.
K: Co jeśli ona chce być znowu człowiekiem?
J: To w sumie niech sobie jest tym człowiekiem.
N: JAY! a Lloyd?
J: aaa no tak, sorki
Z: Biorąc pod uwagę informacje, które mamy, przekalkulowałem wszystkie opcje, które Ognista może chcieć zrobić i myślę, że najprawdopodobniejszą jest zrobienie z siebie człowieka. Lloyd może nie tylko utracić moc, ale również ciało człowieka, lub życie.
K: To musimy go jak najszybciej ratować!
J: Zaraz zaraz jak to może stracić ciało człowieka lub umrzeć?
Z: Może być tak, że moc Lloyda przesili się zbyt mocno przy zaklęciu i on zginie, albo jest też drugą opcją Ognista będzie człowiekiem, a nasz przyjaciel zombie.
N: Czy mamy jakieś informacje, które pokażą nam drogę do jej bazy?
C: niestety nie...
J: no to mamy przekichane...
Pov Lloyd
Spałem przykuty, gdy nagle obudziłem się prowadzony przez jakąś dziewczynę, nie widziałem jak wygląda ale nie była to Ognista. Była zakapturzona i ubrana na czarno. Domyśliłem się, że to kobieta po sylwetce.
L: mmm gdzie mnie prowadzisz?
X: idziesz ze mną mam z tobą sprawę
L: Eh jakbym miał wybór
Myślami byłem gdzie indziej, czasami miałem ochotę się zabić i nie być źródłem problemów, lecz czasami było nawet fajnie na tym świecie, większość czasu i tak miałem pod górkę. Nagle dziewczyna się zatrzymała i spojrzała na mnie,
X: Możesz mi odpowiedzieć?
L: nic ci nie powiem
X: Lloyd wszystko ci wyjaśnię, tylko błagam zaufaj mi
L: nie mogę ci zaufać, jesteś podwładną Ognisty
X: Ah nie jestem podwładną Ognisty błagam zaufaj mi,
L: Okej, zatem kim jesteś...

282 słów
Jak myślicie kim jest X? Przy pisaniu tego rozdziału, miałam tyle pomysłów, że szok. I wogule kiedyś nie rozumiałam czemu twórcy książek tutaj się tak rozpisują. Teraz rozumiem bo sama mam ochotę z wami pogadać. Wiem, że większość pewnie pomija ten opis tak jak ja, więc dla tych, którzy nadal to czytają jestem z ciebie dumna. Dałeś/aś radę!
Przepraszam za ewentualne błędy ortograficzne.
Tiktok: _lloyaa

Już nie miałem sił..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz