1. Az Éjjeli Kaland

4 1 0
                                    

A csillagok fénye varázslatos hálót vetnek a sötét éjszakába, amikor a kert végéhez érek. A csillaggyümölcsök illata hívogatóan terjeng a levegőben. Minden egyes lépésnél úgy érzem, mintha egy új világba lépnék, ahol a varázslat és a valóság határvonalán lebegve titkos csodák várnak rám.

Miközben közeledem a titokzatos kapuhoz, amely a fák között bújik meg, szívemben izgatott, ugyanakkor ijesztő érzés keveredik. A kőfal tele van rejtélyes szimbólumokkal, mintha az ősi szavak maguk is életre kelnének, hogy elmondják titkaikat. A közepén álló tükör szikrázó fénye szinte vonz.

- Mi történik itt? - suttogom magamnak. - Ez nem lehet valóság!

Ahogy közelebb lépek, a tükör felületén képek kezdenek táncolni: boldog lények, csillagfényben fürdő tájak és varázslatos állatok. Minden egyes pillantásnál szívem egyre hevesebben dobog.

- Kérlek, nyiss ki! - kiáltok, és a szavaim a levegőbe szállnak. - Szeretnék belépni!

Ekkor a tükör ragyogni kezd, a fények összefonódnak, mint egy szivárvány, és érzem, hogy valami hatalmas készülődik. A kapu végül megnyílik, és én egy lélegzetelállító látványba lépek be: a Szivárvány Völgy világába, ahol minden álmom születik.

Ahogy az ösvényen haladok, hirtelen egy macska lép az utamba. Fekete bundája ragyog az ezüstös fényben, és szemei, mint két zöld lámpás, fényletek a sötétben.

- Hova mész, kis kalandor? - kérdezi a macska, miközben egy szívdobbanásnyi szünetet tart.

- Én Lyra vagyok, és szeretnék felfedezni! De ki vagy te? - válaszolok.

- Én Nyx vagyok - felel a macska. - Egy régi álomfogó, aki itt ragadt ebben a varázslatos világban. A Csodák Tükrén át sok titokra bukkantam, és szívesen segítek neked.

- Miért ragadtál itt? - kérdezem, kíváncsian nézve rá.

- Mert néha az álmok túl mélyek, és nem mindenki talál vissza - mondja Nyx, miközben szemeiben titkok tükröződnek.

- Nekem miért sikerülne? - érdeklődöm.

- Talán bátrabb vagy, mint én - válaszolja Nyx. - De ha meg akarod találni az Éjszaka Liliomát, szembe kell nézned mimden félelmeiddel.

- Készen állok! - mondom határozottan. - De miért is fontos az a virág?

- Az Éjszaka Lilioma a legmélyebb álmok megvalósításának kulcsa. Csak az találhatja meg, aki igazán hisz a csodákban - feleli Nyx, és amikor a szemébe nézek, mély bölcsességet látok benne.

Ekkor Tylis, a tűzlény, hirtelen megjelenik mellettünk. Színes szikrákat szór körülöttünk, a levegő megtelik vibráló fénnyel, és örömteli kiáltással üdvözöl minket:

- Üdvözöllek az Álmok Táncában, kedves barátaim!

- Tylis, szeretném, ha megismernéd őt - mondja Nyx, és rám mutat. - Ő Lyra!

- Ah, kedves Lyra! - mondja Tylis széles mosollyal. - Még sosem találkoztam olyan lénnyel, mint te! Miért jöttél ebbe a varázslatos birodalomba?

- Hát, őszintén szólva, nem tudom - válaszolok. - Véletlenül keveredtem ide, és annyira lenyűgöző ez a hely, hogy szinte bármire képes lennék, hogy itt maradhassak!

Tylis szemei felcsillannak, mint a csillagok az éjben. - Az szuper! De tudnod kell, hogy az út tele lesz meglepetésekkel és kihívásokkal! Mi az, amit igazán szeretnél megtapasztalni? Fontos, hogy felfedd magadban a titkos vágyaidat.

Elgondolkodom. - Honnan tudnám, mi a vágyam? Talán csak annyit mondhatok, hogy szeretném felfedezni ezt a csodás világot, és látni, mi minden rejtőzik benne! - mondom, és érzem, hogy a szívem tele van izgalommal.

- Akkor itt az idő! - kiáltja Tylis, miközben csillogó tűzszikráival pörgetni kezd minket. - Készen állok a kalandra! Képzeld el, ahogy a titkok megnyílnak előtted, és a varázslat minden lépésednél életre kel!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🌫🫧 Az Álmok Kapuján Túl 🫧🌫Where stories live. Discover now