141-145 (javított)

22 3 1
                                    

Harry hitetlenül megrázza a fejét, de követi Louist, ahogy kimegy a szobából. Louis komolyan össze akarja kötni az életét vele. Ez azt jelentené, hogy többé sosem lesz Louis nélkül? Harry csak akkor jön rá hova mentek, mikor már megérkeznek.

– Zayn szobája? –kérdezi Harry zavarodottan.

– Valakinek össze kell adnia minket –von vállat Louis, majd kopogtat az ajtón.

– Talán reggelizik –veti fel Harry, mikor nem kapnak rögtön választ.

– Persze, biztosan –forgatja meg a szemeit Louis. Szavait követően pedig ki is nyílik az ajtó.

– Hali –néz rájuk Zayn furcsán. Hát persze, elég furcsa őket együtt látni ennyi idő után. Még Harrynek is furcsa.

– Lenne egy komoly kérésem –vág bele Louis köszönés nélkül. – Calvin itt van?

– Nincs –válaszol Zayn lassan még mindig kettőjüket kémlelve, majd hirtelen vesz egy mély levegőt és kitárja az ajtaját. – Az új csaját döngeti, vagy kajál.

– Calvin élete dióhéjban –motyogja Louis, majd belép Zayn mellett a szobába.

– Furcsán vidámnak tűntök –fürkészi Zayn Harryt, ahogy ő is szótlanul belép a szobába.

– Nem is értem mire gondolsz, Zayn, én rohadt szomorú vagyok –mondja Louis, majd körbenéz a szobába.

– Na jó, komolyan, kibékültetek? –kérdezi Zayn visszafojtott lélegzettel.

– Nem voltunk összeveszve –válaszol Louis, mire kap egy–egy kérdő tekintetet. – Na jó, de. Talán kibékültünk.

– Részvétem Harry – válaszol Zayn, de ott bujkál az ajkain egy mosoly. –Mit tehetek értetek?

– Van papi diplomád? –kérdezi Louis a lényegre térve, mire Harrynek vissza kell fojtania egy nevetést.

– Persze, kétszer diplomáztam belőle, egyszer hat évesen, aztán pedig tíz évesen –biccent Zayn komolysággal.

– Király, akkor össze tudsz adni minket?

– Azta –mondja Zayn, majd egy pár pillanatig hallgat. – Ez most hirtelen ért, de várok már egy ideje erre a pillanatra.

– Komolyan? –kérdezi Harry összevonva a szemöldökét.

– Nem, amúgy meglepődtem, de ettől függetlenül támogatom. A feltételem az, hogy sosem válhattok el, mert nem engedélyezem, és mert nem fogom még egyszer a könnyeiteket mosni a pólómból. Köszönöm.

– Szóval nem akarod kimosni a pólód? –ráncolja az orrát Louis.

– Csak a taknyodat nem akarom kimosni belőle.

– Szóval magadon tartanád –vág vissza Louis. – Okéé értem én.

– Már majdnem vicces voltál –erőltet egy mosolyt Zayn.

– Anyád vicces –legyint Louis.

– Anyám? Tuti. Ismerted?

– Nem. Te?

– Hé, ez fáj –kap a szívéhez Zayn. – Oké, inkább összeadlak titeket, akkor talán Harry megnevel és nem leszel egy köcsög.

– Arra nincs esély –mondja Harry. Zayn nevetve megrázza a fejét, Louis pedig motyog egy "kösz szépen"-t.

– Van gyűrűtök?

– Nincs, és nem is szeretnék –válaszolja Louis gyorsan. – Helyette jó lesz egy tetoválás.

the kids in the dark 2 (extra) |HU!larry™|Where stories live. Discover now