Kaçırılma

75 4 0
                                    

İyi okumalar bebeklerim
Bazen mutluluğu çok uzakta aramaya gerek kalmaz  ,mutluluk bı çınar ağacı yaprağında belki bir yağmur damlasinda bazende sevdiginbir insanın yüreğinde saklıdır.Mutlulugunu bulmak sana düşer o kalbi işleyerek, kapılarını kıra kıra değil şifresini çöze çöze  ulaşırsın.Rojin göğsünde yattığı adama baktı o onun mutluluğuydu o yıllar önce mutluluktan yoksun bir kızdı.Mutluluk nedir bilmiyordu sahte gülüşlerin esiriydi o hiç sevilmemişti Rojhat'ı buldu o zordu  imkansız değil geçmişi onu çok yıpratmıştı rojin onu ilmek ilmek işledi kalbine dokundu anahtarların şifrelerini bulmak için sabırla çabaladı ve sonunda açtı ulaştı o kalbe şuan o kalbin efendisiydi .
Rojin:Rojhat hala inanamıyorum bizim bir bebeğimiz var ikimize ait bizden bir parça minicik bir bebek.
Rojin gözleri dolu dolu baktı uğruna ölmeyi göze alacağı adama ,adam gülümsedi onunda gözleri dolmuştu onlar çok acı çektiler.
Rojhat:İnan sevgilim o bizim ikimizin çok huzur veriyor tıpkı senin gibi var olması bu kadar harika olmamalı.
Rojin:Çok teşekkür ederim çok teşekkür ederim hayatıma girdiğin için herşey için.
Rojhat ağlayan karısının saçlarından öptü.
Rojhat:Şşt ağlama , herşey çok güzel olucak asıl ben teşekkür ederim hayatıma girdiğin için senden öncesi yok sevgilim seni seviyorum bana hayatımın en anlamlı ikinci insanını verdiğin için.
Rojin gülümsedi ve sevdiği adamın sakallarını okşadı burnunu çekerek artık ağlamıyorfu.
Rojin: Himmm peki ilk değerli kişi kim kocam.
Rojhat'ın dudağı kırıldı yukarıya doğru.
Rojhat:Kocam diyen ağzını yiyim.Sensin sen ölüyorum kızım sana bitiriyorsun beni kendi kendime diyorumki bu kız en fazla bu kadar güzel olabilir bir dahakine daha güzel oluyorsun her saniye aşkım artıyor sana karşı seni seviyorum bebeğim .
Rojin Rojhat'ın dudağına bir öpücük bıraktı.
Rojin:Sen İyiki benimsin.
Rojhat hareket eden karısına ters ters baktı.
Rojhat:Fazla kımıldama dikişlerin var ,tuturdun yat yanıma diye sana bişey olursa canım yanarsa ölüyorum yapma rahat dur benide öpme zaten zor duruyorum.
Rojin kahkaha attı.O sırada kapı çaldı rojin kendini düzeltti Rojhatta yataktan çıktı.
Rojhat :Girin.
İçeriye kucağında bebekle giren hemşireye döndü bakışları ,hemşire bebeği rojinin kucağına uzattı.
Hemşire:Annesi bebeğiniz açılmıştır onu emzirmeniz gerek .
Rojin:Tamam .
Hemşire gülümseyip odadan çıktı.
Rojhat hızla kalkıp yatağa oturdu ,ikiside bebekten gözlerini alamıyordu.
Rojin:Bu çok güzel ama.
Rojhat:Babasına çekmiş yakışıklı.
Rojin gözlerini devirdi ve bebeğinibemzirmek için işe koyuldu bebeğini emzirip karnını doyurdu.
Rojin: Anneciğim doydunmu sen çok tatlısın sen ama.
Rojhat:Sevgilim bana uzatabilir misin?
Rojin olumlu anlamda başını sallayıp bebegi babasına uzattı , Rojhat bebeği kucağına alıp boynundan kokladı uzunca başından öptü.
Rojhat:Sen bize çok iyi geliceksin oğlum,herzaman yanında olacağım babacığım her düştüğünde kaldıracağım seni benim ve annenin görmediği aile sevgisi asla cekmiceksin o kadar mutlu edicezki seni İyiki doğmuşum diyeceksin hiçbir zaman keşke dogmasaydim dedirtmeyecegim sana.
Rojinin gozleri tekrar doldu.Calan kapıyla ikisi kapıya bakıp gir dedi.Gelen agah ve arjendi ,herkes eve gitmişti çünkü rojin ve bebeği bugün hastanede kontrol altında olmaları gerekti digerleri eve gidip hazırlık yapmaları gerekiyordu sonuçta Şahmeranlara yeni bir üye gelmişti bunu tüm Mardin'de kutlamalılardı.
Rojin: Hoşgeldiniz.
Arjen hiç cevap vermeden Rojhat'ın kucağındaki bebeği alıp sevmeye başladı.
Arjen: Allah'ım sen çok tatlısın Aras Bebek ya ben seni yerim ama.
Agahta arjenin yanına gidip Aras bebeği sevmeye başladılar.
Rojhat:Agah sen oğlundan uzak dur sana benzer falan Allah korusun.
Agah gozlerini devirdi.
Agah:Tabiki bana benziyecek bi yürümeye başlasın yanımdan ayrılmayacak kopyam olacak.
Rojhat: Siktir git agah oğlum asla sana benzemicek ve yürümeye başladığı an benim yanımdan ayrilmayacak anladınmı?
Agah : Görürüz.
Rojhat göz devirdi agaha ve rojinin yanına gidip alnından öptü.
Rojhat:Biz çıkalım birazcık ütü bitanem ,işlerim var biraz haledip hemen gelicem arjen ve agah burda kalıcak ben gelene kadar uyu ben gelince yemek yeriz.
Rojin:Gelirken kebap al kanat al salata ayran çiğköfte uff .
Rojhat gülümsedi.
Rojhat:Yavrum tekrarmı hamilesin bana ikinci şoku yaşatma lütfen aşerme evresindeysen tahminen 4 aylık falan.
Rojin edepsiz olan kocasına yastığı fırlattı.
Rojin: Sensin  hamile defol Rojhat.
Rojhat:Çocuğun oldu be yavrum hala kocaya şiddet.
Rojin göz devirdi ,Rojhat gülümseyip karısının yanağından öptü.
Rojhat:Agah kalın burda küçük bir isim var ben gelene kadar.
Arjen:Ben sonsuza kadar kalabilirim bu bebekle Allah'ım yetim bunu.
Rojhat gülümsedi arjeni seviyordu iyi kızdı.
Rojhat kapıyı kapatıp çıktı, adamları aramıştı Karadeniz'de yaptigi gemi seferini bozmuştu Alex iti gemisini batirmisti milyonluk zarar Rojhata pek koymazdi ama Alex bunu yaptığı için onu bir güzel dövecek ti.Hastaneden çıkıp arabasına atladı ve depoya durdu Alexi bulmuştu ve dersini verecekti son sürat depoya surdu sonunda varmıştı arabadan inip depoya girdi.Alexi biraz hirpalamistilar.Demir asla uslu durmazdı kahkaha attı.
Rojhat:Demir oğlum ben başlayacaktım sen bunu  patates etmişsin.
Alex başını kaldırdı.
Alex:Bu yanına kalmayacak Rojhat Şahmeran.
Rojhat kahkaha attı ve yumruğunu Alex'in suratına geçirdi.
Rojhat:Alex beni taniyorsun gevezeligi sevmem ,benim gemimi neden batırdın?
Alex:Fakirmisin sen lan bir gemimi koydu sana?
Rojhat:Alex mevzu para değil ben senin düşmanın değilim durup dururken gemimi neden batırdın ne bok vardı bı taraflarını tutusturan karın agrin ne?
Alex'in gözleri doldu .
Alex: Kardeşimi yaktın Arası yaktın bide utanmadan kendi pucine benim kardeşimin adını koydum ulan.
Rojhat şok oldu Aras bu picin kardesimiydi .
Rojhat:O senin kardeşinde olsa o ölmeyi hak etti arjene agaha karıma yaptıklarından sonra ölüm ona azdı.
Alex: Öylemi Şahmeran bundan sonra kork benden senin yerinde olsam burda beni öldür yoksa burdan çıktıktan sonra senin o picini öldürmekten asla cekinmicem ve beni oldursende şuan picini almaya gittiler o bugün bu gece olucek Şahmeran.
Rojhat sinirle Alex'in yüzüne yumruklarını sıraladı Alex'in her yeri kan içindeydi Rojhat hızını alamadı demir sopayı alıp Alexi vurmaya başladı.
Rojhat:Seni öldürürüm oruspu çocuğu ona bir zara ver bak napıyorsun sana.
Demir rojhati çekti Alex'in üstünden.
Demir :Sakin ol abi bu pic yalan söylüyor belki doğru söylüyorsa onu öldürürsen oğlunu alamazsın.
Rojhat sinirle demir çubuğu tere atti hızla agahi aradı .İlk calista açıldı.
Agah:Abi Aras yok biz onu hemşireye verdik sonra rojin kabus gördü galiba uyandı arası istedi ama yok kacirmislar kim kaçırdı bilmiyoruz güvenlik kayıtlarını temizlemisler picler .
Rojhat sinirle önündeki sandelyeye tekme attı.
Rojhat:Agah rojine birşey anlatama arjenide tembihle rojin anlamamalı ,rojin durmaz doktora danış onu uyutsunlar en azından bu gecelik oğlumu bulucam onu kaciran kişi elimde.
Agah:Ne oluyor kim kaçırmış?
Rojhat:Depoya gel agah depoya.
Rojhat telefonu kaptyi gözleri alexe döndü.
Rojhat:Şöyle lan oruspu çocuğu oğlumu nereye götürdün şöyle lan.
Alex kahkaha attı.
Alex:Daha bugün doğdu dışarda en fazla ne kadar dayanır Şahmeran belki benim öldürmeme gerek kalmaz kendisi ölür.
Rojhat sinirden deliriyordu ölümüne korkuyordu arasa birşey olursa rojin ölürdü.


TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin