Proloog
In de schaduwen van de stad, waar het maanlicht slechts een flauw spoor achterlaat in de duisternis, ligt een wereld verborgen die de meeste mensen nooit zullen zien. Mijn naam is Elena Nightshade, en op mijn achttiende ben ik de bendeleider van The Reapers, een beruchte naam die door de straten fluistert als een waarschuwing. Samen met mijn zusje Lyvia jaag ik op de wezens die onschuldige mensen schade toebrengen, terwijl we onze eigen duistere geheimen verbergen.
Maar de muren van ons zorgvuldig opgebouwde leven beginnen te wankelen. Toen ik Ethan ontmoette, een mysterieuze jongen met diepgroene ogen en een aura van gevaar, voelde ik een onweerstaanbare aantrekkingskracht. Wat ik niet weet, is dat hij een Lycan is en een geheim agent, vastbesloten om de bende te ontmaskeren die ik leid. Hoe kan ik hem vertrouwen als de waarheid ons kan verscheuren? Zal hij mijn geheim ontdekken, of kan ik mijn leven als onschuldige studente volhouden, zelfs terwijl ik de duisternis omarm?
Lyvia, mijn trouwe rechterhand, worstelt met haar eigen demonen. Terwijl onze geheimen zich beginnen te ontplooien, komt ze oog in oog te staan met Axel, de broer van Ethan, en ontdekt ze dat hij meer voor haar is dan ze ooit had kunnen vermoeden. Hun verbondenheid als mates, diepgeworteld in een verleden dat ze nog niet begrijpen, dreigt onze wereld op zijn kop te zetten. De liefde tussen ons kan ons zowel versterken als verzwakken, afhankelijk van de keuzes die we maken.
De sterren boven ons lijken te knipperen in goedkeuring, maar de dreiging van het onbekende blijft ons achtervolgen. In deze strijd om te overleven, met loyaliteit die op de proef wordt gesteld en harten die in gevaar zijn, moeten we kiezen: vechten voor onze waarheid of ons verbergen in de schaduw.
De tijd dringt, en in deze duistere dans van liefde en verraad zullen we alles op het spel zetten. De vraag blijft: wie zal er als laatste overblijven in een wereld waar niets is wat het lijkt?
YOU ARE READING
She whas the Huntress, im the Wolf
FantasyMijn naam is Elena Nightshade ik ben 18 jaar en bende leider van The Reapers een van de beruchtste bendes van het land en een beruchte jager, ik jaag op wezens die mensen pijn doen. Ik ben een hybrie Half vampier, Half heks. Ik probeer op school mij...