43. Μυστικό Μάξιμου+Ιζαμπέλας. Η Ραφαέλλα+το μωρό της παίρνουν εξιτήριο.

3 1 0
                                    

Μάξιμος- Η Ραφαέλλα δεν το επιθυμεί αυτό. Δεν θέλουμε να πλησιάσετε το μωρό μας. Όυτε η μάνα μου θα τον δεί. Δεν θέλουμε να έχουμε σχέσεις μαζί σας. Αρκετά μας διαλύσατε την ζωή μας με τα καμώματα σας. Θέλουμε να ζήσουμε ελεύθεροι. 

Ο Μάξιμος πήρε την μικρή Ιζαμπέλα κάτω στην καφετέρια του νοσοκομείου για να φάνε κάτι. Ο Μάξιμος είχε τηλεφωνήσει σε ένα ιδιωτικό ντέτεκτιβ για να βρεί που είναι η κόρη του.

Ιζαμπέλα- Πότε θα βγεί η μαμά μου και ο αδερφός μου από το νοσοκομείο? Πρέπει να φτιάξουμε το δωματίου του αδερφού μου.

Η Ραφαέλλα έβλεπε την Λάουρα να νανουρίζει τον μικρό Θίο και να κλαίει. Αυτή ποτέ δεν νανούρισε την Ραφαέλλα όταν ήταν μωρό.  Η Ραφαέλλα νόμιζε ότι η Λάουρα ήταν στεναχωρημένη που δεν μπορούσε να γίνει μάνα. Θα της πρότεινε να υιοθετήσει κανένα μωρό. 

Ο Ματίας είδε ότι ο Μάξιμος ήταν κάτω στην καφετέρια με την Ιζαμπέλα και βρήκε ευκαιρία να παέι πάνω στην Ραφαέλλα.

Ματίας- Πρέπει να βεβαιωθώ άν το μωρό είναι δικό μου ή του Μάξιμου.

Ο Τόμμας και ο Φελίπε στέκονταν έξω από το δωμάτιο της Ραφαέλλας.

Τόμμας- Τι δουλεία έχεις εδώ? Φύγε αμέσως.

Ματίας- Αυτό το μωρό εκεί μέσα μπορεί να είναι γίος μου και έχω κάθε δικαίωμα να τον δώ.

Ραφαέλλα- Τι είναι αυτή η φασαρία έξω? Ήρθε εδώ αυτός.

Λάουρα-Άσε με να πάω έξω να τον κανονήσω.

Ραφαέλλα- Δεν θα πάς πουθένα Λάουρα. Δεν θέλω φασαρίες μπροστά στο μωρό μου.

Ευτυχώς ο Τόμας και ο Φελίπε κατάφεραν να διώξουν τον Ματίας. Η Ιζαμπέλα έκανε μια ερώτηση στον Μάξιμο που δεν ήξερε πώς να την απαντήσει.

Ιζαμπέλα- Μπαμπά πως γίνονται τα μωράκια? Σε βλέπω και κοιτάζεις συνέχεια μια φωτογραφία ένος μωρού. Κοριτσάκι φαίνεται. Είναι η άλλη κόρη σου αυτή?

Ο Μάξιμος δεν ήξερε τι να της απαντήσει.  Πώς να της εξηγήσει ότι έκανε μωρό με κάποια άλλη γυναίκα που δεν αγαπούσε και τώρα την έψαχνε.

Ιζαμπέλα- Άμα δεν ξέρεις θα ρωτήσω τον Γουίλιαμ.  Πάντως εγώ θα προτιμούσα να είχα μια μικρούλα αδερφούλα αντί αδερφό. Μην το πείς όμως αυτό στην μαμά. Θα στεναχωρεθεί και θα θέλει να με διώξει μετά.

Η Αντουανέτα εμφανίστηκε για να πεί στον Μάξιμο ότι ήξερε που βρισκόταν η κόρη του.

Αντουανέτα- Γεννήθηκε ο εγγονός μου και ούτε που σκέφτηκες να με ειδοποιήσεις.  Δεν πειράζει όμως. Εδώ μέσα σε αυτό το φάκελο έχω την διεύθυνση του ζευγαρίου που έχει την κόρη σου. Θα στα δώσω με τον όρο να βλέπω τον εγγονό μου όποτε θέλω.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now