kendi kendime biseyler deniyorum
☕yukaridaki looku hakkinda yorumum ektedir↪️
Bilgisayardan başımı kaldırıp kenarda açık duran telefonuma gelen bildirimlere baktım. Yüz bin defa çalışıyorken bana boş boş mesajlar atma desem de bir kulağından girip ötekinden çıkıyordu.
Nil
DURU
*link*
Dikkat çekme olayını abartınca
erkekler🤩🤩
EVLENIYORMUŞ
Exim dönsün diye de evlenmezsin ya
Bak bakayım engellenmiş misin
Ne aptal çocuk ya
Çocuk diyorum ama 27 yaşında koca adam oldu
Evleniyormuş artık rahat bırakır heralde🤲🏻Genç Kızları Üzen Haber!
Galatasaray'ın Yıldızı Barış Alper Yılmaz Evleniyor!
Milyonların gözbebeği, Galatasaray'ın Jokeri, futbol dünyasının parlayan yıldızı Barış Alper Yılmaz ve ünlü iş adamı Halit Tanpınar'ın küçük kızı Ezgi Tanpınar, iki yıllık birlikteliklerinin ardından dünya evine gireceklerini açıkladılar!
Sosyal medyada Ezgi Hanım'ın sıkça paylaştığı mutlu anlarıyla dikkat çeken çift, yakın çevreleri bir yana, milyonlar tarafından da merak ediliyor. Euro24 yazından sonra adından oldukça söz ettiren başarılı futbolcu Barış Alper Yılmaz, şimdi de özel hayatında açtığı yeni bir sayfa ile gündeme geldi.
İkilinin oldukça merak konusu olan düğünleri, futbol camiasının yanı sıra İstanbul sosyetesinin ve magazinin de en çok beklediği etkinliklerden biri haline geldi.
Lüks bir oteli düğün için kapattıracaklarının haberini aldığımız gözde çiftimizin, dünya evine nerede gireceği henüz bilinmiyor. Fakat bildiğimiz bir şey var ki, aşkları bakışlarından okunan taze çiftin ses getiren düğünü herkesi mutluluk sarhoşu edecek!
Çiftimize şimdiden ömür boyu mutluluklar diliyoruz. Son dakika gelişmeleri için bizi takip etmeye devam edin!
İki gün önce çıkan haberi gülerek yukarı kaydırdığımda yine karşıma onunla ilgili bir fotoğraf çıktı.
Dudaklarımı ıslatarak yakışıklı suratına ve üstündeki milli formaya baktım. Onunla takıldığım zamanlara göre daha da irileşmişti. Barış'a dair beni en çok etkileyen şey fiziğiydi her zaman. Zaten heybetli bir bedene sahipti ve şimdi yaş aldıkça yüzü de fiziği de değişmişti. O serseri, mullet kesimi, sarı saçlarını kendi haline bırakmış ve doğal kahverengi rengine döndürmüştü mesela. Yapma desem de beni dinlememişti, keşke dinleseydi. Sarı saçlarını seviyordum. Galiba taze, müstakbel yengemiz sevmiyordu ki çok sevdiği ve kimsenin dokunmasına izin vermediği kıvırcıklarından o rengi akıtmıştı.
Şimdi daha normal, bir görenin dönüp tekrar bakacağı değil de, basit bir tıraşı vardı. Kaşından saçına kadar uzanan façayı da kapatmıştı. 23-24 yaşındaki delikanlı halinden sıyrılıp olgun bir adam gibi duruyordu. Değişmeyen tek şey bendeki hislerdi. Ona duyduğum sonsuz arzu, hayranlık, açlık... Kaç yaşına gelirse gelsin değişmeyen tek şey olurdu. Onun da aynı şeyleri hissettiğini biliyordum. Oturduğum deri koltukta ileriye kayıp ellerimi bilgiyasarımın klavyesinde gezdirdim. Yeniden Galatasaray'daydı ve bu onun resmini gördüğümden beri yüzümdeki küçük tebessümü koca bir gülümsemeye çevirmişti. Bir bana olan zaafı vardı bir de takımına olan zaafı.
Değişmezdi. Biz hayatımızda ne olursa olsun, birbirimizin zaafı olarak kalacaktık.
Adını arattığım anda karşıma çıkan evlilik haberlerini geçip Ezgi ile olan Instagram fotoğraflarına girdim. Parlak sarı saçları, ortalama bir boyu ve fotoğraflardan göründüğü kadarı ile güzel bir fiziği vardı.
YOU ARE READING
attention
Fanfictionyou're only lookin' for attention the only problem is you'll never get enough