Bölüm 4: Aramızdaki Buzlar

4 0 0
                                    

Okulda herkesin gözü Yusuf ve Lale'nin üzerindeydi. Özellikle öğretmenler odasında yalnız kaldıkları andan sonra, Lale ve Yusuf'un arasındaki çekim daha da belirgin hale gelmişti. Ancak Lalebu ilgiyi arkadaşlarına bile belli etmiyor, Yusuf'a karşı olan hislerini kendine saklıyordu.

Yusuf'a ilgi duyan tek kişi Lale değildi. Sınıftaki diğer kızlar gibi Emine de Yusuf'un peşindeydi. Emine, açıkça Yusuf'a olan ilgisini belli ediyor ve onunla sürekli konuşmaya çalışıyordu. Emine'nin Yusuf'a yakın davranışları Lale'yi rahatsız etmeye başlamıştı. Özellikle son günlerde, Emine'nin Yusuf'un yanında dolaşmasını ve ona gereksiz sorular sormasını görmek, Lale'nin içten içe kıskançlık hissetmesine neden oluyordu.

Bir gün, Lale koridorda yürürken Yusuf'un Emine'yle sohbet ettiğini gördü. Emine, Yusuf'un koluna hafifçe dokunuyor, bir şeyler soruyormuş gibi eğilip ona gülümsüyordu. Yusuf ise soğukkanlı bir şekilde Emine'ye cevap veriyordu ama Lale, bu sahneyi yanlış anlamıştı. Yusuf'un, Emine'ye ilgi gösterdiğini düşünerek içten içe üzüldü. Lale'nin gözleri Yusuf'a kayarken, içinde tarifi zor bir sıkıntı belirdi. Yusuf'la göz göze gelmemeye çalıştı ama belli ki Yusuf onun bu bakışlarını fark etmişti.

Bu olaydan sonra Lale, Yusuf'a karşı biraz mesafeli davranmaya başladı. Yusuf, Lale'nin kendisinden uzak durduğunu hissediyor, ama nedenini anlayamıyordu. Her fırsatta Lale'ye yanaşmak istese de, Lale'nin yüzündeki soğuk ifade onu duraksatıyordu. Yusuf, Lale'nin neden böyle davrandığını çözmeye çalışırken, Emine'nin giderek ona daha fazla yanaşması Lale'nin kıskançlık hissini artırıyordu.

Bir gün Lale, arkadaşlarına Yusuf'la ilgili hissettiği kıskançlığı belli etmeden, Emine'nin Yusuf'a yakın davranışlarından rahatsız olduğunu söyledi. Mine, Sinem ve Yeşim onun bu duygularını hemen fark ettiler ve Lale'yi teselli etmeye çalıştılar.

"Lale, bence Yusuf senden başkasını düşünmüyor. Emine'nin sadece ilgisini çekmeye çalıştığını fark ediyorsun, değil mi?" dedi Mine, onu sakinleştirmeye çalışarak. Ama Lale, yine de üzgündü.

Yusuf, Lale'nin kendisinden uzaklaştığını ve yüzündeki hayal kırıklığını daha fazla görmeye dayanamadı. Koridorda, Lale'nin yalnız olduğu bir anı yakaladı ve hızlıca yanına yaklaştı. Lale, Yusuf'un yanına gelmesiyle şaşkınlıkla başını çevirdi.

"Lale, konuşmamız lazım," dedi Yusuf, gözlerinde ciddiyetle. Lale'nin, ona mesafeli davranmasından çok etkilendiği belliydi. Lale, gözlerini kaçırmaya çalıştı ama Yusuf, ona içten bir şekilde yaklaşıyordu.

"Lale, neden bu kadar soğuksun? Emine'yle olan şey... aslında yanlış anladın. Onun bana olan ilgisini görmezden gelmeye çalışıyordum. Ama ben, senden başka kimseyle ilgilenmiyorum," dedi Yusuf, Lale'nin gözlerinin içine bakarak.

Lale'nin içinde bir rahatlama ve aynı zamanda utanç hissetti. Yusuf'un gerçekten hislerini bu kadar açıkça dile getirmesi, kalbini yumuşattı. Ama aynı zamanda kendini tutamayıp Yusuf'u yanlış anladığı için pişmanlık duydu.

"Yusuf, ben... sanırım Emine'yi yanlış anladım ve seni kıskandım," dedi Lale, yüzü kızararak.

Yusuf, Lale'nin bu içten itirafı karşısında gülümsedi ve Lale'yi kendine çekti. Lale, ne olduğunu anlamadan Yusuf'un sıcak kollarında buldu kendini. Yusuf, Lale'yi hafifçe belinden kavrayarak kendine yaklaştırmıştı ve aralarında sanki dünyadaki herkes kaybolmuştu. Okulun koridorunda olan bu an, herkesin gözleri önünde yaşanıyordu. Öğrenciler, Yusuf'un Lale'ye sarıldığını görünce şaşkınlıkla fısıldaşmaya başladılar.

Bu beklenmedik sarılma anı, okul koridorunda yankı buldu. Herkes Yusuf'un Lale'ye sarılmasına şaşırmıştı. Özellikle Emine, uzaktan onları izlerken sinirden ne yapacağını bilemez hale gelmişti. Yusuf'un Lale'ye olan ilgisini açıkça göstermesi, Emine'yi kıskançlık ve öfkeyle doldurdu.

Lale ise, Yusuf'un kendisini tüm okulun ortasında böyle sahiplendiğini görünce mahcup bir gülümsemeyle ona baktı. Yusuf, Lale'nin yüzündeki utangaç ifadeyi görünce hafifçe gülümsedi ve kulağına doğru eğilerek, "Senden başka kimseyle ilgilenmediğimi artık anladın mı?" dedi.

Lale, onun bu sözleri karşısında daha da utandı ama aynı zamanda mutlu bir şekilde Yusuf'un elini tuttu. Bu an, Yusuf ve Lale'nin arasındaki duygusal bağı daha da güçlendirdi. İkisi arasındaki yanlış anlamalar, kıskançlık ve karışıklık, Yusuf'un Lale'ye olan ilgisini tüm okulun önünde göstermesiyle sona erdi.

Artık herkes, Yusuf'un kalbinin sadece Lale'ye ait olduğunu anlamıştı.

Kalp ÇarpıntısıWhere stories live. Discover now