Het duurde niet lang of we kwamen Jason tegen. Dit keer niet alleen maar met 1.. 3.. 5... 7 jongens. Fuckdieduck. Ja, das mijn ding. 'Brandon... Kan ik versterking krijgen? Jason en 7 andere gasten komen onze kant op.' Fluister in in Brandons oor. Hij fluisterde wat in Finns oor. Hij belde een paar andere jongens op en zei tegen me:' Jason staat zo voor ons. Hou het 3 minuten vol. Dat zijn ze er'. Fuckdieduck. Moet ik alsnog tegen HEM gaan praten. Als hij 'per ongeluk' tegen me aan loopt zeg ik:' Heai stalker. Kun je gewoon niet genoeg van me krijgen?'. Ik glimlach fake en zie Jason en z'n boys woedend kijken. 'Ik? Naar jou? Nee, want ik wil me ogen graag houden.' 'Waarom was je er dan met het passen toen jij verloor van Finn en tegen de grond lag?' Zeg ik en loop naar Finn. 'Owhja, omdat je te slap was' Zei ik en zelfs Finn begon te lachen. Het gevolg van Jason werd bijna aangereden door Rick, Luuk en Milan. 'Heai boys. Precies op tijd.' Zei ik. Luuk kon Jason wel wurgen. 'Je waagt het om dit meisje ook te verneuken!' Ik schrok. 'Wohow. Ik neuk alleen met lekkere wijven.' Zei Jason. Z'n gevolg moest lachen. 'Dus eigenlijk moet je met me neuken. Maar ja, als ik je aanraak lig je al op de grond he slapjanus!' Zeg ik. Nu moet iedereen bij mij lachen. Jason pakte zo mn hand en drukte mijn rug tegen zijn buik aan. Hij pakte een mes en zette hem voor mn nek. 'Ik zou oppassen met wat je doet en zegt princess' Zegt Jason. 'Ik ben je prinses niet en alsof jij wel alles kan maken' Antwoord ik kattig. Ik knipoog naar Milan & ik geef Jason een stomp in z'n maag. Z'n mes scheert langs mn nek. Snel ren ik naar de jongens en Milan heeft n mes bij zich. Hij scheert precies zo'n deel bij Jason. 'Kom... Even een stukje rennen boys.' zeg ik en begin te rennen. Ik ren hard door & spring over muren heen. Na ongeveer tien minuten kunnen de jongens niet meer en is de andere groep weg. 'Okay... Nu naar huis! Ik kleed me wel bij jullie om!' zeg ik. Hijgend komt Rick naar me toe en zegt:' Dus we moeten nog verder lopen?' 'Ja... Duh!' zeg ik tegen hem. Als we thuis zijn kook ik en eten we. Ik scheer mn benen, want dat moet bij een jurk. Ik krul mn haar en maak het warrig. Ik doe mn make-up op en doe mn pumps aan. 'Kom boys we kunnen' Zeg ik als ik de trap af loop. Ze kijken me met open ogen aan. 'Awh.. Dankje' Glimlach ik. 'Ik rij!!' Schreeuw ik door het huis en ren snel naar de Porsche. 'Okay... ' Zegt milan. 'Niet TE zacht rijden eh!' Zegt Luuk er achter aan. Onderweg scheur ik naar school en maak nog n paar donuts voor de deur. 'Jezus Kristel! Moest dat nou.' Zegt Rick die heel bang is geworden. 'Ja' zeg ik. Als ik naar de deur kom staat daar...
Spannend!! Sorry dat ik lang niets geüpload had...
Maar tis vakantie ^-^
Leuke vakantie
-xxx- Amber
JE LEEST
The BadGirl
SonstigesKristel is een BadGirl. Ze doet wat ze wil... En heeft heel veel jongens geplayed. Maar nu gaat het een beetje fout. Als ze ergens een bad guy tegen komt krijgt ze het zwaar. Lees het hier