a l t m ı ş s e k i z.

714 78 32
                                    

  Şaşkın gözlerle karşımda duran "Bayan Ben Kuaförde Yaşıyorum"a baktım. Bu Marcy idi. Okulumuz popüler kızlarının ele başı.

  Peki ya neden beni tebrik ediyordu?

  İçimden sorduğum bu  soruyu duymuşçasına "Video'yu izledim. Jace'in hâyâlarına tekmeyi indirmişin! Harikasın kızım!" derken yanıma yaklaşıyordu. Ve ben ne olduğunu anlamadan Marcy koluma girmiş beni koridorda sürüklüyordu. Aynı zamanda hem konuşup hem de tırnaklarını törpüleme yeteneğine de sahipti.

  "O bunu çoktan hak etmişti! Beni Becca ile aldattığından beri penisini koparıp ağzına vermek istiyorum!" konuşması hararetliydi. Bense sadece kafamı sallayıp belli belirsiz mırıldanmayla yetiniyordum.

  "O seninle de yatmıştı değil mi? Bekaretini aldığıyla ilgili dedikodular duymuştum. Yanlış anlama ben sadece duyduğumu söylüyorum."

  Konuşması çok ama çok yapmacıktı. Ama koluma öyle bir yapışmıştı ki çekip gitmek imkansızdı.

  Sonrasında durdu. Kızlar tuvaletinin önündeydik. Karşıma geçerek "Bu akşam futbol maçları var ve biz kızlarla Doncaster Rovers için orada olacağız ve sen de orada olursan Jace kesinlikle çıldırır. Liana bu akşam maça gelmelisin!" dediğinde ne diyeceğimi bilmiyordum. Jace'ın bulunduğu yerlerde olmak istemiyordum. Ben "Hayır." demek için ağzımı açacakken "Lütfen Li! Doncaster Rovers'ta hoşlandığım bir çocuk var ve bu final maçı. Jace'in dikkati dağılırsa kesin kazanırlar."

  Kolumdan tutuyordu. Bu işten sıyrılamayacaktım. Derin bir nefes alarak "Tamam." dedim.

  "Harika!" diye ciyaklayarak yanımdan gitti.

   Ne harika ama...

. . .

 
Ne diyosunuz bu işe asmtmtmtwt

tiptoe. // tomlinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin