"Uus kämppä"

27 6 2
                                    

Alexandra pov:

Herään siihe kun Miro nousee sängystä ja avaan silmäni.

"Voi vittu ei pitäny herättää" Miro kuiskaa kun hieron silmiäni.

"Ei se haittaa" Sanon käheällä aamu äänelläni.

Miro avaa oven ja poistuu varmaankin vessaan. Nousin itsekin sängystä ylös ja vetäisen kylpytakin päälle koska talossamme on hieman viileä.

"Alexandra!" Isäni huutaa olohuoneesta.

"No mitä?" Huudan takaisin ja alan kulkea olohuonetta kohti.

"Haluutko lähtee tänään mukaan kattomaan uutta kotia meille?" Isä kysyy.

"No voin mä tulla." Hymähdän ja hieron naamaani. "Voiks Miro tulla kans?" Jatkan.

"No voi tottakai." Isäni naurahtaa ja juo kahvia.

Jonna kävelee makuuhuoneesta alasti.

Käännän katseeni pikaisesti pois päin.

"Aa sori en tienny että oot siinä" Jonna sanoo ja käy hakemassa pyyhkeen makuuhuoneesta.

"Joo ei se mitää" Sanon.

"No hyvä,mie meen suihkkuun" Jonna selittää.

"Oota mä tuun mukaa" Isäni tokaisee kun pomppaa sohvalta ylös ja nuo tallustavat yhtä matkaa kylpyhuoneeseen.

"Just" Kuiskaan yksikseni.

Timeskip pari tuntia:

Saavumme vaaleansinisen omakotitalon pihaan.

Talo on kaksikerroksinen ja erittäin uuden näköinen.

Pihalla on hienot kukkapenkit ja kivinen alue.

Astumme autosta ulos ja ovi aukeaa.

Luoksemme saapuu vanhemman näköinen mies.

"Oletteko te Kaunisvedet?" Mies kysyy.

"Joo mä oon Aleksi,tässä on Jonna,Miro ja Alexandra." Isäni esittelee meitä ja kättelee miestä kuka kertoi nimekseen Kyösti.

Kävelemme suuresta ovesta sisään,ja tulemme hienoon eteiseen missä on koko seinän kokoinen peilikaappi oven vasemmalla puolella.

Eteisestä aukeaa ovi käytävään joka ilmeisesti johtaa keittiöön ja olohuoneeseen. Käytän varrella on myös kaksi ovea.

"Täällä on kodinhoito huone ja toisella puolella yksi makuuhuone." Kyösti kertoo.

"Wau onpa kyllä nättiä." Jonna ihastelee kun katselee ympärilleen.

"Eikö olekin" Kyösti naurahtaa.

Avaan oven kylpyhuoneeseen. Se on tilava ja harmaa valkoinen. Siellä on iso suihkukaappi,sauna ja vessa.

"Kyllä täällä kelpais aamupaska vääntää" Miro sanoo ja alkaa nauramaan.

Nauran vain tuon kommentille ja nyökkään.

Isä,Jonna ja Kyösti lähtevät kiertelemään muualle että minä ja Miro voidaan tutkiskella rauhassa kahdestaan.

"Mennään kattoo toi makkari" Sanon ja astelen vessasta ulos Miro perässäni.

Avaan oven makuuhuoneeseen.

Se on aika pieni mutta sinne varmasti mahtuu sänky ja muut tarvittavat.

"Ihan kiva" Sanon.

"Jep" Miro tokaisee.

Jatkan matkaani keittiöön.

Siellä on hienot vaalean puun sävyiset laatikostot ja valkoiset tasot.

Keittiöstä on hienot maisemat takapihalle ja se on yhtenäinen olohuoneen kanssa.

Olohuone on tilava ja täynnä luonnonvaloa.

Takapiha on valtava ja siellä on hieno terassi.

Huomaamme kun isäni ja muut tulevat portaita alas.

"Mennään me nyt yläkertaan" Sanon Mirolle ja nappaan tuon kädestä.

Kun saavumme portaat ylös edessämme on pieni aula ja ovi parvekkeelle.

Aulassa on myöskin 4 ovea. 1 on vessaan ja loput makuuhuoneisiin.

Vessa on pieni mutta hyvä.

Kaikki makuuhuoneet ovat saman kokoisia joten niistä ei varmaan pitäisi tulla tappelua muiden kanssa.

"Kyllähän täällä kelpais asua." Tokaisen ja työnnän itseni Miron kainaloon.

"Todellakin" Miro kuiskaa ja silittelee selkääni.

Timeskip pari tuntia:

Puhaltelen savua suustani.

Kuulen askeleita takaani ja tiedän keiden ne ovat. Saran,Joonaksen ja Juuson.

"Moiiii" Sanoo Sara kun tulee halaamaan minua takaapäin.

"Moi rakas" Naurahdan.

Käännyn ympäri ja nään Juuson ja Joonaksen.

Avaan käteni heille.

"Mun pikku prinsessa." Joonas kiljaisee samalla kun nostaa minut ilmaan kun halaamme.

Nauran vain ja silittelen Joonaksen niskaa.

Emme ole siis nähneet ystäviemme kanssa pariin viikkoon koska Juuso ja Joonas oli Kreikassa ja Sara kävi laitos reissulla.

"Moi Juuso" Sanon kun Joonas vihdoin päästää minut vapaaksi.

"Moi Alpunen" Juuso sanoo ja tuijottaa minua hieman vihaisen näköisenä.

Kuulen sytkärin äänen ja katson Saraa.

"Muija alkanu polttaa vissiinki" Sanon kulmat ylhäällä.

"Joo siel laitokses oli yks Kasper ja lähin sen kaa kerran yöllä ulos ja poltettiin röökii nii jäin koukkuu hehee" Sara selittää.

"Uuuuu Saraaa" Kiusaan häntä.

Sara pyöräyttää vain silmiään ja työntää minulle tupakan suuhun.

Sytytän sen ja alan puhallella savua.

"Nää neitoset vaan käryyttää täällä eikä meille tarjoo" Joonas valittaa.

Sara heittää heille tupakka kamat ja lyö kajarin päälle.

...

Kuuntelemme musiikkia ja juttelemme tuttuun tapaamme.

Sekä tottakai Juusolla ja Joonaksella oli mukanaan olutta ja likööriä.

Kaadan lämmintä kaljaa suuhuni kuten ammattilainen.

"Miten voit tykkää tosta lämpimänä tää on ihan karseeta" Sara inisee.

"Mä en vaa valita" Sanon ja heitän tyhjän tölkin maahan. "Ei vittu huomenna pitäs yrittää kouluun mennä" Jatkan ja pyyhkäisen hiuksiani.

"Ei perkele." Juuso karjahtaa.

"Ei oo paha bro" Joonas sopertaa.

Sara vain katsoo meitä ja alamme nauraa.

______________________________________

Mietin ehkä vähän liianki pitkään että julkasenko tän osan ku tää on aik tylsä mut joo tässä teille

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 6 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tunteikas tytär// Blind ChannelWhere stories live. Discover now