"ငါ့အခန်းထဲကို ဘယ်သူရှင်းလိုက်တာလည်း!!!!"
အခန်းထဲကအော်သံကြောင့် Taehyung တယောက် အိမ်ရှေ့သန့်ရှင်းရေးလုပ်နေရာကနေ အခန်းဝရှေ့သ်ို့ပြေးသွားလိုက်သည်..
" Kim Taehyung!!!!"
"ဗျာ ဦးဂျေ ကျွန်တော် အခန်းရှေ့မှာပါ "
" မင်းခုချက်ချင်းငါ့အခန်းထဲဝင်ခဲ့စမ်း!!!"
" ဟုတ်ကဲ့ "
အခန်းတံခါးဖွင့်ကာ ခက်သုတ်သုတ်လေးဝင်သွားလိုက်တဲ့ Taehyung
" မင်းရှင်းလိုက်တာလား "
" ဟုတ်ကျွန်တော် ရှင်းတာပါ အခန်းထဲရှုပ်နေလို့ ရှင်းလိုက်တာပါ ဦးဂျေ"
"ဘာ တောက်! ဘယ်သူရှင်းခိုင်းလည်း ငါ့အခန်းထဲကို သန့်ရှင်းရေးလုပ်ခွင့် ပေးမိလို့လား ဟမ်.. အဲ့ထဲမှာ အရေးကြီးတဲ့ stick ပါသွားတယ် ခုချက်ချင်းသွားပြန်ရှာလာခဲ့"
" ဗျာ ဟုတ် ဟုတ်ကဲ့ "
Taehyung တယောက် အိမ်ပြင်သို့ပြေးထွက်သွားကာ အိမ်ရှေ့မှာ ချလို့ထားတဲ့ အမှိုက်ထုပ်များရှိနေမလို့ သွားကြည့်ပေမယ့် အိမ်အပြင်သက်တော်စောင့်တယောက်က အထုပ်ကို အမှိုက်ပုံသို့သွားပစ်လိုက်ပြီးပြီ..
" ဦးလေးကြီး အမှိုက်ထုပ်ရော သွားပစ်လိုက်ပြီလား "
" ခုလေးတင်ပြန်လာတာကွ "
" ဟုတ် ဟုတ် "
ခုဏထဲက ကမန်းကတန်းပြေးထွက်လာတာကြောင့် ဖိနပ်ကမပါ အိမ်ထဲဖိနပ်ပြန်ဝင်စီးဖို့လုပ်ပြီးမှ အမှိုက်ကားသာလာသွားရင်ဆိုတဲ့ အတွေးကြောက့် ဖိနပ်ပြန်မစီးတော့ပဲ အမှိုက်ပုံးရှိရာသို့ပြေးထွက်လာခဲ့တော့ သည်..
အမှိုက်ပုံးရှိရာသိူ့မရောက်ခင်မှာပင် သဲကြီးမဲကြီး ရွာချလာတဲ့ မိုး..Taehyung မှာ မိုးရည်ကြောင့်ပျက်စီးသွားရင် အခြေအနေပိုဆိုးမယ်ဆိုတာသိတာကြောင့် မိုးရေထဲ ပြေးသွားကာ အမှိုက်တွေကြားထဲလှန်လောရှာရတော့သည်..သူပစ်လိုက်တဲ့ အမှိုက်ထုပ်ကလည်းမနည်းတာကြောင့် တထုပ်ပြီးတထုပ်ရှာနေတာတောင်ခုထိမတွေ့..
အခန်းထဲ လိုအပ်တဲ့ပစ္စည်းတွေကို အိတ်ထဲထည့်ရင်း ဖိုင်တွဲတခုကိုမလိုက်ချိန်မှာ သူပျောက်နေတဲ့ Stick လေးဟာ ဖိုင်တွဲကြားကနေပြုတ်ကျလာတော့သည်..ကျလာတဲ့ stick ကို ကောက်ယူလိုက်ပြီး ကျစ်! တချက်သက်ကာ အိမ်ရှေ့သို့ထွက်လာခဲ့သည်..