44. Μάξιμος κανονίζει να δεί την κόρη του. Λάουρα ζωγραφίζει την Ραφάελλα+ Θίο.

3 1 0
                                    

Η Βερόνικα ήθελε να προστατέψει τον Μάξιμο από τον Ματίας που ήταν εκτός ελέγχου. Το έριξε στο ποτό από τον πόνο του. Δεν έπρεπε να μάθει ο Ματίας που ήταν η κόρη του Μάξιμου.

Μάτιας- Αυτή η Ελίζαμπεθ θα με βοηθήσει. Θα μου πεί αν ο γίος της Ραφαέλλας είναι γιός μου.

Η Λάουρα ρώτησε την Ραφαέλλα αν ήθελε να την ζωγραφίσει με τον γιό της αγκαλία.

Λάουρα-  Θα ήθελα να σε ζωγραφίσω με τον γίο σου αγάπη μου αν μου το επιτρέπεις. Να κρεμάσουμε το πόρτρετο σας με το γιό σου. Να είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπουνε όποιος μπαίνει μέσα στο σπίτι.

Ραφαέλλα- Σου υπόσχομαι θα γίνει σύντομα αυτό Λάουρα μου. Να βρούμε τα πατήματα μας με τον γίο μου.

Ο Μάξιμος έδωσε πολλά λεφτά και έφτιαξε ένα μεγάλο πριγκιπικό δωμάτιο στον Θεοδωρή. Η Ιζαμπέλα τον βοηθούσε και κάθε τρείς και λίγο τον ρωτούσε αν τηλεφωνησε στο ζευγάρι για να τους αφήσουν να δούν την μικρή Ειρήνη.

Ο Μάθιου συνηδητοποίησε ότι έκανε λάθος που παντρεύτηκε την Ντανιέλλα.

Μάθιου- Δεν έπρεπε ποτέ να παντρευτώ την Ντανιέλλα αφού η καρδία μου ανήκει στην Λάουρα μου.

Ο Μάξιμος φώναξε στην Ραφαέλλα να δεί το δωμάτιο που έφτιαξε για τον Θεοδωρή.

Μάξιμος- Αγάπη μου έλα να δείς το δωμάτιο που φτιάξαμε για τον μικρό μας πρίγκιπα. Θα το λατρέψεις πολύ.

Η Ιζαμπέλα ήταν ενθουσιασμένη και χοροπηδούσε τριγύρω.

Ιζαμπέλα- Γεία σου Θίο μου. Κοίταξε τι όμορφο δωμάτιο έχεις. Εγώ και ο μπαμπάς το φτιάξαμε. Θα ήταν ωραίο όμως να το μοιραζόσουν με την αδερφούλα σου.

Λάουρα - Αυτό το αγόρι θα γίνει πολύ σπουδαίος βασιλίας κάποια μέρα. 

Ραφαέλλα- Ιζαμπέλα μου εσύ σύντομα θα μπέις στην εφηβεία και θα ήταν δύσκολο να μοιραζόσουν το δωμάτιο σου με τον αδερφό σου.

Ο Μάξιμος παρακολουθούσε στενά την Λάουρα όποτε ήταν με τον Θίο για να μην του κάνει κακό Η Λάουρα ήξερε ότι η μικρή Ιζαμπέλα ήθελε να δεί την Ειρήνη. Δεν είπε κουβέντα στην Ραφαέλλα. Ο Μάξιμος θα την έδιωχνε και έτσι δεν θα μπορούσε να είναι κοντά στον εγγονό της και την κόρη της.

Μάξιμος-Αγάπη μου κοίτα τι σου έχω εδώ μια κουνιστή καρέκλα για να κάθεσαι και να νανουρίζεις τον γίο μας. Τώρα κάθεται η Ιζαμπέλα και παίζει. Δεν είναι κούνια του πάρκου αυτή. Την θέλει η μαμά για να κοιμήζει τον μικρό μας πρίγκιπά.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now