უკვე 5 წელი გავიდა მას შემდეგ რაც სუ მინმა დაამთავრა თავისი სკოლა და მას შემდეგ რაც მან თავისი წარსული მშობლიური ქალაქში დატოვა, გრძნობდა, რომ ყველაზე მძიმე და უარესი იყო ცხოვრებაში. მას სჭირდება ამდენი ფულის შოვნა, რათა გადარჩეს და იცხოვროს ბედნიერი ცხოვრებით.
ის ამ 5 წლის განმავლობაში უამრავ მაღაზიაში და უამრავ კაფეში მუშაობსდა და ამჟამად მუშაობს კაფეში, სახლიდან არც თუ ისე შორს. შეკვეთებს იღებდა და იქვე ემსახურებოდა მომხმარებლებს.
"გმადლობთ, გთხოვთ კიდევ ერთხელ მობრძანდეთ." მან თავი დაუქნია ბოლო კლიენტებს, როცა ისინი კაფედან გავიდნენ. "დახურავ? უბრალოდ მინდოდა დავმჯდარიყავი და მიმეღო ყავა, რომელიც ახლა გააკეთე." ის აცხადებს.
მზერა ასწია და დაინახა, რომ ჯეი მის წინ დგას.
"დიახ ბატონო, ახლა საღამოს 9 საათია, ხვალ შეგიძლიათ მობრძანდეთ თუ გინდათ, მე აუცილებლად მოგიმზადებთ ყველაზე გემრიელ ყავას." თქვა მან ღიმილით და ჩაიცინა. "უფრო სწრაფად! გარეთ დაგელოდები." თქვა და კაფედან გავიდა.
რაღაცეების ჩალაგების შემდეგ და დარწმუნდებით, რომ კაფე მოწესრიგებულია. შუქი ჩააქრო და გარეთ გამოვიდა და ჯეიმ ხელი ჩაჰკიდა. "წავიდეთ, სუ მინის გარეთ ცივა." თქვა ჯეიმ და თავისი მანქანისკენ წავიდნენ.
"დარწმუნებული ხარ, რომ არ აპირებ ჩემს კომპანიაში მუშაობას? მე შემიძლია ვიზრუნო შენზე, თუ ჩემს გვერდით იქნები, არ უნდა ვინერვიულო ინერვიულო, თუ ვინმე შენთან ფლირტს ცდილობს, უბრალოდ სახეში დავარტყამ" ჯეი აცხადებს.
სუ მინმა გაიცინა. "შეიძლება ერთ მშვენიერ დღეს ჯეი. ამიერიდან აქ გავაგრძელებ მუშაობას. არ ინერვიულო, ახლა უკეთეს სამუშაოს ვეძებ და არ ვაპირებ შენს გამოყენებას კარგი სამსახურის შოვნაში." გარეთ გაიხედა და კაფე დაინახა.
"და, მე პირდაპირ სახეში დავარტყამ, თუ ვინმე ჩემთან ფლირტს შეეცდება." დაამატა სუ მინმა
YOU ARE READING
dare 2
Randomdare VER.2 გაგრძელება. 5 წლის შემდეგ გაიგო, რომ ბიჭი, რომელიც მას მოსწონს, მხოლოდ თამაშის გამო კოცნიდა, ის სახლიდან გადავიდა და ასევე ახალ სკოლაში , მისგან მოშორებით. მისი ცხოვრება უკეთესი ხდება მის გარეშე. სანამ ერთ დღეს ისინი მოულოდნელად კვლავ შეხ...