stepbrother?

3 2 0
                                    

Evet herşey ahmak annemin babamdan ayrılıp eve yeni bir aptal adam getirmesiyle başladı birde yetemez gibi bir de çocuğu varmış, o da çok çirkin zaten.

Ben Lee Felix Yongbok, annem Lee Anna ve Xio Chi evlenmesi ile başladı babam çinliydi annem ise yarı Avustralya yarı Koreli bu yüzden annemin soyadını taşıyordum. Açıkçası insanlar bana kızlardan bile güzelsin derdi.

Bunun en büyük nedeni fermonlarım, fermonlarım aynı kaktüs çiçeği gibi güzel kokulu. Ve yüzümde çok güzel babam doğal sarışın olduğu için bende sarışındım ama gözlerim annemin gözleri gibi simsiyahtı, çillerim, kalp şeklindeki dudaklarım ve küçük zarif bir bedenim vardı bunlar beni Omega olarak gösteriyor değil mi? Ki zaten öyleyim.

Fakat üvey kardeşim o ise daha normaldi o Amerikalı, adı ise Hwang Sam fakat korece adı Hyunjin'i kullanıyoruz onunda annesi Amerikalıymış. Fermonları bahsettiği kadarıyla Nergis gibiymiş. Kendisi bir delta, yüzü ise dolgun şekilli dudakları onun tek iyi yanı ve gözünde ki ben onun dışında sıradan bir yüzü var. Kumraldı ve boyu baya uzundu fakat küçükken kısaydı galiba sonradan olan bir şey.

Davranışsal olarak benzer yanlarımız olduğu kesin ikimizde keçi gibi inatçıyız ve kendize özel garip bir ego yada özgüven vardı ama en kötü şey ise bu yaptıkları ile ona çekiliyordum... Gözüme tatlı gözükmeye başlıyordu ve bu çok kötü bir şey, üvey ve zehre nefret ettiğin kişiye çekiliyorsun. Iyy düşüncesi bile korkunçtu ama maalesef olmuştu. Yanlış insanlar,yanlış duygular...

Bugün okulun ilk günüydü yani sınavlar bitmiş ara tatilden çıkmış ikinci döneme girmiştik, yakın arkadaşım ve sevgilimle beraber oturuyorduk çünkü arkadaşımın eşek sevgilisi bizi gene bekletmişti, bugün beraber okula gidecektik ama eğer hala gelmezse onu bekleme zahmetine girmeyecektim.

Ah doğru size arkadaşım sevgilim ve eşekten bahsediyim. Arkadaşım Kyungmin fermonları çilek çünkü o tatlı bir omega ve onunla gerçekten benzer yanlarımız çok fazla o yüzden onu yakın arkadaşım olarak belirledim fakat onun bir sürü arkadaşı vardı onun için ilk sıralarda yer alıyormuyum bilmiyorum. Sevgilim adı Doha fermonları aynı çimen gibi kendisi alfa, çok yakışıklı, korumacı ve anlayışlı birisi kısaca mükemmel kendimi ondan alamıyorum fakat kendisinin bir sürü omega arkadaşı var o sinirlerime dokunuyor birazcık. Eşek, siz bakmayın benim ona eşek dememe adı Youngjae kısaca Jae fermonları kömür ve baskın alfa, kendisi aşırı geç kalan birisi ama Kyungmin'e karşı öyle değil Kyungmin'e gerçekten değer veriyor bunu tüm herkes farkında. Aslında Jae ile ilk biz arkadaş olduk ama ben yengecilik yaparak onu dışladık ve hiç pişman değiliz bu sayede yeni insanlarla tanıştı çünkü asosyal birisiydi Kyungmin sağolsun azıcık da olsa topluma karıştı.

'Min!' diye bağırış ile yanımıza koşan Jae sonunda gelmişti. Hemen sevgilisinin kolları arasına girdi ve yavru köpek gibi mızmızlandı bu sayede Kyungmin'in onu afedeceğini biliyordu.

'Ooo Jae hazretleri gelirken çok mu zorlandınız' Doha'nın bunu diyişi ile ona Side eye atıp Kyungmin ile ilgilenmeye devam etti.

Geç kalcağımızı anladığımda Doha'nın elinden Jae'nin kulağından tutum bu sayede Kyungmin'de geliyordu arkadan. Yolda giderken kavga etmiştik biraz ama aramız hala mükemmeldi çünkü bizim anlaşma stilimiz böyle, okula vardığımızda Kyungmin kendi sınıfına gitti bizden bir yaş küçüktü, Doha, ben ve eşek Jae kendi sınıfımıza gittik fakat orospu Sam bana çelme takıp yere düşürene kadar. Okulda kimse bizim kardeş olduğumuzu bilmiyordu.

'Oo Felix efendi bakıyorum çok eğleniyorsunuz?' dediğinde göz devirip Jae ve Doha'ya baktım biliyorlardı kardeş olduğumuzu ve onları zaten tembihliyordum bir şey yapmasınlar diye.

'İnan senin ezik egonu izlerken daha çok eğleniyorum, acınası durumdasın Hyunjin'
Dediğim ile elini havaya kaldırdı bende hemen elinle kendimi korumaya çalıştım iç güdüsel bir şekilde. Fakat eli havada bana bakıyordu garip bir şekilde bir şey anlamımıştım sonrada Doha fermonlarını yaydı bu beni bayıştırmamıltı ama elinden geldiğince yardımcı olması benim gülümsetmişti, tatlı...

Fakat buna karşıt olarak Hyunjin de fermonlarını salmıştı her taraf nergis kokmaya bsşlamıştı ben ise hemen etkilenmemek için alfama sarıldım ve fermonlarını daha çok içine çekmeye çalıştım ama sanki nergis kokusu daha da artıyordu bundan rahatsızdım alfamda anlayıp beni hemen tuvalete götürdü, ikinizde bir kabine girdik ve kucak kucağa oturduk şuan ona çok ihtiyacım vardı...

_

Hwang Hyunjin;

Evet benim hayatım hep berbattı, babam ben doğmadan önce diğer babamla beni terk etmişti o yüzden belirli bir yaşa kadar sadece diğer babam vardı sonra ise babam bay Xio ile evlendi ve benimde bir üvey kardeşim oldu. Kendisi Lee Felix... O benden her zaman nefret etti fakat ben ona yakınlaşmaya çalışıyordum annem yüzünden fakat bir işe yaramayınca bende ondan uzaklaştım.

Ama kendisine karşı garip bir duygu vardı içimde bu nefret değildi diğer seçeneği hiç daha düşünemezdim imkanı yoktu çünkü değil mi? Dimi?!

Ah kendimi ne zamana kadar kandıracaktım bilmiyorum ama o gün.. o gün o piç alfa bozuntusuna sarılması ev onun iğrenç fermonlarını koklaması ve onu iztemesi beni daha da sinirlendirdi. O sadece benim olmalı, beni sevmeli, bana dokunmalı diğer alfalara değil hayır sadece ben olayım dünyasında ailesi bile olmasın o benim olmalı. Ve olucak, zorunda...

O gerçekten kızlardan bile güzel, sarı saçları onu bebek gibi gösteriyor benim bebeğim. Dolgun dudakları cidden delirmelik özellikle dondurma yerken ondan bile kıskanır dereceye gelmiştim o dudaklara sadece benim dudaklarım yakışır zaten Doha orospusunun ki değil. Ama onun nasıl rahmine kadar sahip olacağım? Nede olsa kağıt üzerinde kardeşiz.

Aslında bir kitap görmüştüm çok takmadım ama belki ile yarar umudu ile o kitabı aramaya kütüphaneye gittim ve ordaydı kitap, kimse dokunmamıştı. Hemen kitabı açtım ve o sayfayı aramaya başladım, sonunda bulduğum o sayfa ile yüzümde bir sırıtış yer aldı.

Hipnoz etmek için sadece o kişinin gözlerinin içine bakın ve ona karşı 'artık benim elimdesin, hadi oynayalım!' demeniz yeter ama bunun için bir yeteneğe sahip olmanız gerekmektedir bu yetenek sadece milyon da bir gözükür ve bu zamana kadar deltalarda bulundu...

Bende olma ihtimali kaç bilmiyorum ama deneyip öğrenmeliyim ardından yanıma bir omega geldi fermonları yüzünden yüzümü ekşittim ve bu omegada hipnoz yapmayı denemeye karar verdim bana bir şeyler diyordu ama umrumda değildi.
Hemen omegaya döndüm gözlerinin içine baktım ve;.'artık benim elimdesin, hadi oynayalım!' dememle değişti davranışları bununla başardığımı anladım ve hemen geri 'oyun bitti' dedim ve koşarak Felix'in yanına gittim ona da yanı şekilde gözlerine bakarak demiştim ve aynı sonucu aldım. Hazır hipnoz etkisindeyken azıcık onunla oynasam bir şey anlamazdı çünkü hipnozda

'Hadi oynayalım Yongbok-ah'

Evet olay örgüsünü daha iyi anlarsınız diye böyle açıklayıcı bir bölüm yazdım, umarım hikaye sevilir 🤭
Ah unutmadan ben Naz! Yeniden tanışalım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hypnosis of the night Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin