.𖥔 ݁ ˖ 𝒩é𝒽á𝓃𝓎 𝒷ű𝓃ö𝓏ő🕷.𖥔 ݁ ˖

11 0 0
                                    

– Francba, francba, francba! Siessetek, fussatok idióták! – néhányan egy sikátorban futottak végig, ami egy ismeretlen helyen volt. Őszintén inkább ők voltak ismeretlenek, és úgy tűnt valamitől vagy valakiktől menekülnek. Néhányan meg is sérültek, végig csöpögött a vér a földön ahogyan igyekezni próbáltak. Csakhogy némi léptek követik őket, ami futásra készteti rémült valójukat. Az ijesztő kuncogás, ami néha jóízűen csengett a sötét utcákon, fokozta rémületüket, mitől az egyik megbotlott így a földnek csapódott teste. Pánikba esett, de megpróbált felkelni, csakhogy valami megragadta a bokáját és visszarántotta.

A sikoltozása hangos volt, a sötét éjszakába.

– Héj várjatok. Segítsetek! Nem akarom meghalni! – kiáltotta kétségbeesetten azonban senki sem fordult vissza, féltetik az életüket bármennyire is szerettek volna segíteni. Egy meg volt, már csak három maradt. Gondolta magában a tettes ahogyan a nevetése egyre hangosabb lett. Lefordultak az utcán, pontosabban a sarkon és úgy látszott meg fognak menekülni, hiszen egy raktárépületet vettek észre. Nem is gondolkodtak, szinte azonnal oda rohant mindenki majd bezárták az ajtót. Azonban perceken keresztül nem mertek megszólalni, próbálták feldolgozni mi történhetett, hogyan veszíthették el barátjukat, azonban semmire sem kaptak választ. Nem látták ki tette ezt, csak hogy valami behúzza barátjukat a sötét éjszakába.

– Csak szórakoztam egy kicsit, ne féljetek – szólalt meg az addigi csendben lévő Sunoo, aki szinte halálra ijesztette szegény férfiakat. Beletelt néhány másodpercbe, míg észbe kaptak és sikítva kezdtek el különböző irányokba futni, próbálva megtalálni a kijáratott, ami el volt torlaszolva. Sunoo ezt csak vérfagyasztó mosollyal nézte végig.

𝓗𝓪𝓵𝓵𝓸𝔀𝓮𝓮𝓷 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮𝓼जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें