.𖥔 ݁ ˖ 𝒪𝓉𝓉𝒶𝓁𝓋ó𝓈 𝒷𝓊𝓁𝒾🕷.𖥔 ݁ ˖

10 0 0
                                    

 – Nem értem

– Mit?

– Ezt az egészet – Jay egy határozott mozdulattal fordított meg, ezt követően egy kísértetház lepusztult valóját láttad meg. Pontosabban a mennyezettet, amit pókháló borított be és vörös világítással tökéletes hangulatot varázsolt a rémülethez. A sikolyok keveredik a többi vendég őszinte döbbenetével, ami az épületet és díszítést illeti. Bár nem vagy valami ijedős típus, azonban ez az ottalvós ötlet nagyon kíváncsivá tett, mégis némi félelmet keltett benned, hiszen párodon kívül senkit sem ismersz, és azért vannak ott egy páran.

– Mókásnak kell lennie – motyogtad miközben előre haladtál Jayel az oldaladon. Néhány lépés után egy nagyon ijesztő alak haladt el melletted, amitől igencsak megijedtél. Durva volt a jelmeze, egyfajta rohadó húshoz hasonlított a smink, valamint démonra emlékeztető alakja volt. Elég élethű, de nem szóltál érte, hiszen mások is voltak hasonló jelmezben. – Tudod, az egész...átélni a saját horrorfilmed ijesztő jeleneteit anélkül, hogy tényleg a halál fenyegető érzése ne legyen jelen...egészen nehéz – suttogtad szüntelenül az előbbi színészt nézve, akinek oly élethű volt a jelmeze és sminkje. Nos, azt nem tudta senki, miszerint az a személy nem egy színész volt.

𝓗𝓪𝓵𝓵𝓸𝔀𝓮𝓮𝓷 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮𝓼Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ