Kapitola 1: TTC • Road ( prvni čast)

2 0 0
                                    

V pět hodin odpoledne, druhého listopadu v Shanghai jemně poprchávalo.

Venkovská aréna v Shanghai byla zaplněna lidmi, kteří drželi cedule a různé svítící tabule s logem jejich oblíbeného týmu. Momentálně se bez problémově řadili aby mohli vejít do arény. Každého obličej byl plný nadšení a nedočkání. Nějakým způsobem déšť nikoho neovlivňoval.

Dneska se zde dělo S10 LoL's World Championship. Dva týmy, které se účástní jsou HT team ze Severní Koreji LCK division a TTC team z čínské LPL division.

Oba týmy, které se zde dneska objevily dostanou šanci se příští týden zúčastnit Worlds Championship.

Jelikož TTC měli domácí výhodu, tak jenom pár pohledy člověk mohl vidět arénu zaplněnou skoro jenom TTC merchem.

Autobus zastavil na pravé straně stadionu mohl být viděná černá dodávka, na Krétě bylo bílé logo s motivem koruny. Jakmile to sekuriťáci viděli, tak se rychle zvedli a začali plnit jejich práci, tím že blokovali všechny fanoušky, kteří se snažili narvat k dveřím dodávky.

Dveře autobusu se pomalu otevřely a členové TTC jeden po jednom vyšli z autobusu. Při tom se usmívali a mávali na fanoušky kolem nich.

Když poslední člen vylezl z autobusu křik se zvětšil a fanoušci šíleněji začali mávat jejich svítícími cedulemi.

S tolika lidmi bylo těžké se vyhnout nehodě. Najednou hlasitě svítící cedule spadla na zem a s ní byl i slyšet výkřik fanynky a zvuk sekuriťáků, kteří na ni křičeli aby přestala.

Holka nervózně pověděla: " Omlouvám se, omlouvám se... Někdo mě podkopl. Opravdu se omlouvám. Můžete mi prosím pomoc zvednou ceduli ze země?"

Sekuriťák pověděl:" Za chvíli ti pomůžu ji zvednout jenom nejdřív trošku zalez."

Hned potom, co to sekuriťák dopověděl někdo se sehnal a ceduli sebral ze země a následně ji holčině podal.

Muž, který ceduli zvedl na sobě měl černo/bílou uniformu. Jeho vlasy byly trochu rozcuchané a pokud byste se podívali blíže, tak byste viděli slabý otisk u očí, který zůstal na jeho obličeji potom, co se během spánku opíral někomu o rameno. Pod očima byl dlouhý, rovný nos a tenké rty, které trošku držel stisklé k sobě.

Před tím než se holčina podívala dolů a do rukou si vzala ceduli, se na něj po dobu pár sekund omámeně koukla.

Jeho prsty byly dlouhé a tenké a byla tam i malá piha mezi palcem a ukazováčkem.

Holčina si bezvýrazně vzala ceduli. " Děkuji."

Muž jemně kývl a poté se otočil a vydal se do arény.

Holčina částečně začala vnímat až poté, co posbírala zpátky svoje myšlenky a muž ji z paměti úplně vymizel.

Těsně ceduli objala a poté se otočila na její kamarádku a začala ji těsně objímat . Nadšeně začala křičet: " To byl Road. Bůh Road! Bůh Road na mě přikývl!! A i se dotkl mé cedule. Ahhh-"

Všichni z TTC vypadali poměrně uvolněně v backstage pokoji.

TTC's support Xiao Bai se posadil na židli a vytáhl zrcadlo, aby si mohl zkontrolovat jeho účes, se kterým si hrál dlouho dobu před tim než odešli. "Té holčiny hlas byl až moc silný. Čínský fotbalový tým nevyhrál Champiosn, jelikož neměli její podporu."

Jejich týmový manager a zároveň i trenér ho práskl sešitem po hlavě. "Neříkej blboviny."

Poté se trenér otočil na Lu Boyuan nebo Roada, který se právě posadil. Lu Boyuan držel v jeho levé ruce telefon a projížděl dolů po obrazovce. Jeho prava ruka byla položena na opěrce židle a slabě stiskal prsty k sobě.

Trenér začal všechny provádět půl hodiny před tím než západ začal.

Na konci se trenér podíval na jejich mid lanera a z ničeho nic na něj zavolal:"Kan, pamatuješ si vše co jsem ti řekl?"

Osobě, ktera byla oslovena trvalo půl sekundy než odpověděl:"Ah... samozřejmě, že si vše pamatuji. Už neudělám stejné chyby jako před tím."

Lu Boyuan krátce zametl pohled na Kana. Poté, co trenér dokončil jeho proslov se Lu Boyuan zvedl a pověděl: "Jdu na záchod."

Omýváni rukou s tím přineslo kosti třesujici zimu.

—"Zvládneš to?"

Jakmile Lu Boyuan zaslyšel ten hlas, zvedl hlavu a za sebou viděl jejich trenéra.

Po pár sekundách Lu Boyuan vypl vodu a vytáhl pár kapesníku, aby si mohl utřít ruce. V klidu nechal jeho pohled se setkat s jejich trenérem. "Jak dlouho budu mít povoleno jít má podium, tak vyhraji."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I Can Do It - český překladWhere stories live. Discover now