14. Képezzen ki

432 51 4
                                    

-Andy Barber-

Fáradtan keltem. Az este folyamán még lekellett vezényelnem hogy hogyan tüntessék el a tegnapi lány holttestét az alkalmazottaim, mivel olyan dolgokról szerzett tudomást amiről nem kellett volna, így ez volt a legkézenfekvőbb opció, hogy ne szivárogjon ki.
Én aki már reggel is a toppon van, most kurvára nem úgy néztem ki. Szűzike vernyogása is kikészített az este. Egy kurva szendvicset is az örökkévalóságig csinál.
-Tara! A kávémat!-sétáltam a konyhába fáradtan ahol a házvezetőnő és a séf már órák óta robotol, hogy nekem elkészítsék a tökéletes reggelit.
-Már is Mr. Barber!-válaszra nem méltattam. Se köszönöm, se semmi egyéb mivel ezek alap elvárások az alkalmazottaktól, hogy azonnal úgy cselekedjenek ahogy én kérem.
Az aznapi újságot lapozgattam míg vártam a kávém, de Colinnak ezt a reggelt is tönkre kellett basznia.
Berontva a konyhába az étkezőasztal végében megtorpant így a szemeim felvillantak rá az újság mögül.
-Mivan!-mordultam rá cseppet se kedvesen, mire ő lesütötte egyből a szemeit.
-Uram! A kisasszony...-halkult el a hangja.-A.. A kisasszony...
-Nyögd már ki mi van azzal a picsával!-vágtam az asztalra az újságot idegesen.
-Nem... nem akar felkelni, vagyis... vagyis nem bír felkelni mert.. mert nem érzi jól magát.-törölgette a homlokát idegességében. Az izzadságcseppek csak úgy gyöngyöztek a bőrén. Férfi létére beszari egy alak.
Az órámra pillantva kereken 8:00 volt. Ekkorra vártam a beszámolóját szűzikének, de nem jelent meg.
-Hozza ide, de kibaszott gyorsan.-nyúltam a bögrém után amit ebben a pillanatban tett le Tara a kezem mellé és kortyoltam bele a kávémba.
-I..igen is Uram.-fordult sarkon és sietett fel az emeletre. Hihetetlen hogy ennyi balfasz dolgozik itt. Ha azt mondom hozza le, akkor lehozza azt a szűz kurvát, ha akarja, ha nem. Nem tud érdekelni.
Hosszas percek teltek el mikor hallottam hogy árvácska szebbnél szebb szavakkal illeti Colint. Amilyen kis szende kislány, olyan mocskos a pofája.
-Tegyen már le maga barom!-hisztizik ismét. Ez folyamatosan menstruál? Vagy mi a kurva anyja baja van?-Eresszen már!-kapálózik ahogy Colin a vállára dobva hozza le az emeletről.-Pöcsön fogom rúgni! Tegyen le a kurva életbe már!
-Kuss!-ordítottam el magam mire a séf ijedtében kiejtette a kezéből a kést, Colin pedig megtorpant.-Letenni.-kortyoltam bele a kávémba ismét.
Árvácska duzzogva a mellkasa előtt keresztbe fonta a karjait ahogy az étkezőasztal végében állt.-Elmehet Colin.-ezt a parancsot tökéletesen érti ez a barom, mert másodpercek tört része alatt takarodott el a látókörömből. -Nos? Hallgatom.-dőltem hátra a székben.
-Nincs mit mondanom.-rántotta meg a vállát. Haja az arcába lógott és kócos volt mivel most kelhetett. Arca sápadt és beesett, gyanítom nem aludt sokat, de ez engem kibaszottul nem érdekelt, csak az, hogy mondja a terveket amivel visszaszerzi nekem az üzletet.
-Ma reggelig kapott haladékot hogy több opciót vázoljon fel. Hallgatom őket! -doboltam türelmetlenül az ujjaimmal az asztalon.
-De én nem tudok úgy gondolkodni ahogy maga! Én egy kibaszott irodai asszisztens vagyok akinek már munkába kéne lennie!
-Ne a kifogásokkal jöjjön!-emeltem meg a hangom ahogy ő is tette, pedig nem lehetne neki.-Azt kértem vázolja fel a tervet!-ordítottam el magam ahogy a fa asztalra csaptam.
-Ha magát kéne kinyírni esküszöm száz tervvel állnék itt ön előtt és sorolnám őket.
-Na ne röhögtessen!-kibaszottul pofátlan lett a kislány.-Velem semmit se tudna kezdeni. Már azon sírva fakad ha csúnyán néznek magára.-keltem fel a helyemről és sétáltam hozzá közelebb.-Szóval csicseregjen de kurva gyorsan.-tornyosultam felé.
-Mondtam hogy nem tudok semmit!-nézett fel a szemeimbe, majd egy nagyot nyelt. Látta hogy elborul az agyam.
-Akkor majd most dalolni fog.-nyomtam a mellei közé a pisztolyom csövét. Teste megremegett ahogy a rajta lévő ingem gombjai közt a bőréhez ér a fém.-Halljam.-villantak fel rá a szemeim.-Nincs nekem se türelmem, se kedvem magát itt pátyolgatni napokig úgyhogy beszéljen!-hajoltam még közelebb így jobban a bőrének nyomtam a stukkert.
-Tudtommal én kellek ahhoz hogy megszerezze az üzletet. Minek akar most kinyírni? Akkor magának kell megoldani ha engem lelő.
-Haladjunk mert nem érek erre egész nap.-hajoltam a füléhez így összerezzent a közelségemtől.
-Akkor vegye ki a melleim közül a kibaszott pisztolyt.-hajolt ő is a fülemhez így forró arca az enyémhez simult. Fél kézzel elkapva a nyakát rántottam közelebb így ő elvesztette az egyensúlyát egy pillanatra.
-Ne baszakodj velem, mert csak te jársz rosszul.-sziszegtem az ajkaira a szavakat.
-Vegye el a pisztolyt és engedje el a nyakam.
-Amíg nem vázolja fel a tervet addig nem!-szorítottam finoman vékony nyakára. Kezdett felbaszni, hogy azt hiszi parancsolgathat nekem.
-Azt magyarázta az a buzi, hogy én titkosügynök vagyok nem? Képezzen ki annak és meglesz az üzlete.-suttogta alig hallhatóan.
-Maga szórakozik velem?-engedtem el a nyakát ahogy hátrébb léptem. Ez valami vicc!
-N..nem!-kapott egyből a nyaka után és dörzsölte a kipirosodott bőrét.-Nem szórakozok! Ez egy terv.
-B opciót mondja. Az A az szar.-tettem le a pisztolyt az asztal szélére de a stukker csöve felé volt irányítva.
-Nincs másik opció! Ez az egy lehetőség van mivel azt hiszi az a barom én a maga embere vagyok. Úgyhogy képezzen ki és akkor meg van oldva.
-Maga kurvára rafinált egy kislány.-léptem hozzá közelebb ismét.-Azt várja hogy megtanítsam hogyan kell verekedjen, hogyan védje meg magát vagy egy pisztolyt hogyan kell használjon... kibaszottul áltátok a szitán szívi.
-Fosik hogy előbb magát nyiffantanám ki mert annyira profi lennék?-vigyorodott el, de ezt én cseppet se találtam viccesnek.
-Én semmitől se félek kislány! Ellentétben veled. Te a fegyver látványától is összerezzensz.
-Képezzen ki!-szedte össze a létező összes bátorságát ahogy kihúzta magát.
-Mondja a B tervet!
-Nincs B terv mondtam már!
-Nem fogom kiképezni! Ne röhögtessen már! Már abba meghalna ha azt az edzéstervet kéne követnie ami nekem van.
-Kell az a kurva üzlet? Mert ha nem akkor lőjön le a stukkerrel. De gyanítom inkább az üzletet választja mivel nem hiszem hogy maga akarja visszaszerezni, hisz ön ennél jóval kényelmesebb megoldást akar minthogy egy ujját is mozdítani kelljen.
-Befogod azt a kibaszott pofád!-ordítottam rá ahogy a falnak löktem. Nyikkant egyet ahogy neki csapódott a hideg díszkőnek amivel levolt burkolva a fal.-Itt én hozom a szabályokat, nem te! Nincs visszapofázás!-nagyot nyelt ahogy lángoló szemeim figyelte. Nem baszol ki velem te kis picsa! Kurvára rossz emberrel kekeckedsz.

Bound to LoveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora