Cerita ini bermula diharijadi adik iparku...adik kesayangn yana isteriku...tubuhnye pun lebih kurang kakaknye yana..iaitu isteriku...tp wajahnye tidak secantik yana ..pendek kata isteriku yanalh yg paling cantik dlm familynye...
Tanggal 14 july 2023...maka genaplh usia adik iparku berusia 25tahun.dan hari ulangtahunnye disambut meriah d rumah mertuaku...aku mcm biasalh buat2 takde ape yg berlaku..bertingkah macho sewaktu mereka adik bradik riang ketawa...dan dari kejauhan aku sedang perhatikn adik iparku..wpun bertudung...jelas sekali sepasang gunung mengkal didadanye.dr amatan aku..tetek adik besar sedikit dr yana...tubuhpun nmpk sedikit berisi dr kakaknye yana...dan mmg aku dah tgkpun saiz bra adik iparku..klu yana hnya 34b...tapi faridah 34c...ukur lilitnye sama..tp kepajngn teteknye berlainan.yana masa muda2 dulupun hnya 32A je...tp slps beranak pinak..tetek yana sedikit mmbesar mjd 34b...wpun begitu...adik iparku masih menang wpun masih bujang.sedang aku leka perhatikn adik iparku...sesekali kami bertatapan mata....
Rumah mertuaku mmpunyai 3bilik sahaja..1 utk mertua... dan 2lg utk family ipar duaiku yg lain.faridah hnya tido di ruang tamu diatas sofa...manakali kami tdo beralaskn toto ...aku sebenarnye tak perasanpun adik tdo diatas sofa sebelahku...aku hnya perasan bila tangan adik terkulai menyentuh pipi aku...aku pkkan yana isteriku...tp bila aku lihat ditepi rupanye yana disebelahku...aku bangkit dan melihat .rupanye adik iparku...pada masa itu tiba2 dada aku berdegup kncang...aku pura2 tdo smbil aku gengam dan ramas jemari faridah...kucium..kukucup perlahan..kusedut bau tangannye...tiba2 tangan faridah mmberi respon..turut mngengam kuat tanganku....mmbalas ramasan tgnku...dan tak aku sangka adik menarik tanganku dan mngucupnye...terpaku seketika dgn respon faridah.aku mmbiarkn adik iparku..mngngam tgn aku...dibelai2 dan di elus lembut...tiba2 faridah meletakkn tgn aku diatas dadanye..ya dadanye yg aku perhatikan tadi...adik terus masukn kedlm bajunye yg telah dibukakn butang tanpa coli...terus terasa daging knyal dan tersentil seketul daging kecik ditghnye.mmg tergamam aku...kini tapak tanganku betul2 diatas tetek faridah...adik iparku mengengam dan guide tangan aku utk meramas teteknye...aku jenguk sekejap utk melihat adik iparku...adakah dia benar2 sedar or hnya bermimpi...dan spt yg aku duga..bila aku melihat ..ternyata faridah tidak tdo...adik iparku tersenyum manis..menmpkkn selusunan giginye yg cntik..persis yana isteriku.bila aku tahu sbnrnye adik iparku mnta aku utk berbuat begitu...maka mulalh aku mnguli tetek dan mngentel.puting susunye silah berganti..kiri kanan...ramas dan gentel.setengah jam berlalu..tangan akupun dah lengoh..btg aku dlm kain pelikat..jgn ceritalh...dah mncanak..hujung kepala dah basah dgn mazi...tiba2 diruang yg sempit..faridah mngelonsor turun dan baring antara aku dan sofa...kedudukannye adik membelkangi aku...rambut adik yg pnjg menutupi muka aku..wangi bau rambut adik...aku cium belakang kepala adik..sambil tanganku memeluk erat tubuh dara milik iparku...btg aku...aku tempelkn dilurah punggung faridah yg ku.kira lagi besar dari yana...mmg aku tahu adik mesti merasa bonjoln btg aku dipunggungnye ..aku tekan2..dan gesel2...mmg lembut dan padat punggung fatidah...sesekali faridah sengaja menongekkn punggungnye utk merasai btg aku.tangan aku sedang asik meramas tetek faridah...ramas dan gentel sambil bibirku sesekali mncium pipi dan bibir adik iparku.aku mmg teringin sekali utk meraba celah kgkg adik iparku..tp aku xbrani...tp pluang aku dtg juga..bila faridah memegang tgn kananku dan mmbawa kecelah kngkngnye...adik hnya letak je...slps itu tiba2 adik meraba btg aku yg menempel dipunggungnye.aku cepat2 londehkn kain pelikat aku...btg aku digengam faridah kini...diramas dan dilncapkn...sungguh tak tertahan...kini tangan aku sedang manjari.lurah berahi faridah...dari rabaan aku..aku mmg dpt teka..lurahnye juga berbibir tebal mcm yana...aku meraba bibir burit faridah...aku buka bibirnye yg aku rasakn mcm kering...tapi bila terbuka je belahan bibir itu...seperti burit kakaknye juga ..mmg antara bibir tebal tersebut sudah terkumpul air mazi yg begitu byk...licin .likat...panas...berair...aku ambik sedikit..dan aku hidu baunye..saling xubah spt bau lendir dara yana dulu juga...bila aku jilat jariku....mmg spt yana juga..airnye sedikit masin dan berlemak...
YOU ARE READING
Kisah aku menyetubuhi adik iparku.
Romancekisah ini adalh kejadian nyata aku berjaya menyetubuhi adik yana isteriku...dengan bahasa lain...adik ipar.kejadian pertama sebelum pkpd...tapi dlm tahun sama yana isteriku terbuka untuk melakukn seks dgn lelaki lain.tp tahun itu aku hnya berani ciu...