Darija
Tak a je to tady, dneska se seznamím s mým tanečníkem. Nervozita ve mně teda narůstá, vlastně ani nevím kdo tam má být za tanečníky.
Dominik
Už za chvíli. Za chvíli se dozvím koho tenhle rok dostanu. Asi mi to je jedno ale zajímavá tam je Eva, s tou bych to dotáhnul dost daleko. A nebo Tereza Mašková ta bude taky dobrá, ale většina práce stejne bude na mně.
Tak jo, jdu na to. Hlavně klid, tohle už jsem zažil dvakrát. Podali mi dotazník a já poděkoval. Takže nejhorší vlastnost "nedochvilnost". Tak to je teda super pomyslel jsem si v duchu. jako další popiš se jedním slovem "zranitelná". Tak to teda začíná vůbec netuším kdo by to mohl být a ještě to vypadá že s ní nepůjde nic dělat.
Nádech, výdech. Tak jo nebudu se dívat a až promluví tak se otočím. "Ahoj" někdo vedle mě pípnul. Tři ,dva ,jedna. "ahoj" řekl jsem na oplátku a hned ji poznal. Stála tam, ale proč zrovna ona, přoč zrovna Darija. To jsem si jako po minulým roce nezasloužil někoho lepšího.
Postavil jsem se aby jsme se mohli pozdravit, a předal ji kytku. Už takhle jsem cejtil jak je křehká a věděl jsem s ní teda nic udělat nepůjde a že v prvním kole půjdem domu. Ale zase tomu musím dát trochu naděje, přeci možná.. ne co si to nalhávám s ní to prostě nepůjde.
Vypli se kamery a my jsme si ještě chvilku povídali, je na ni vidět že je stidlivá a zranitelná ale jelikož už mám zkušenosti, žejo tak si myslím že bude strašně tvrdohlavá ale tak nechme se překvapit za dva dny máme první trénink tak uvidíme.
Darija
Takže moje první dojmy? Jsem docela zklamaná, sice mi bylo jedno s kým budu protože jsem tam nikoho neznala, ale jsem zklamaná z Dominika. Strašně na něm bylo vidět jak mě nechtěl, vůbec neumí zkrývat co si myslí. Stejnak pořád doufám že nebude za dva dny tak zklamaný jako byl dneska.
Tak joo první kapitola u konce. Je to můj úplně první příběh a hlavně tam určitě budou nějaké chyby. A taky proti nikomu nic nemám kdybych tam náhodou někoho urazila. Možná taky někdy nebudou sedět datumy. Každopádně doufám že se líbilo a další kapitola snad bude zajímavější (:
YOU ARE READING
Dedečka
FanfictionDarija Pavlovičová a Dominik Vodička- jejich cesta ve star dance ale trochu jinak