-" Nee, ne zelim da slusam! Ne zelim da te slusam!"
U suzama je pokusavala da objasni svojoj najboljoj drugarici da to nije tako kako se cini da jeste. Da on nije kriv, ali ona nije zeljela da je slusa. Samo je ona znala koliko je on zapravo momak kog bi pozeljela svaka cura na planeti.
-" Shvatas li da si se zaljubila u kriminalca, opasnog po zivot i tvoj i moj i zivot cele drzave! To je obuceni vojnik koji se okrenuo protiv drzave i sada ne gleda kuda gazi. Raskini sa njim molim te Eli raskini sa njim i spasi se jer ti je glava u torbi"
Pokusala je sto njeznije da joj obrise krv i ocisti posjekotine. No ona se nije ni cimnula iako je smrtno pekla koza od alkohola koji joj Sabrina stavlja na kozi.
-" On ce doci po mene, doci ce po mene zar ne Sab... On ce doci."
Gusila se u suzama, jedva je disala... Ovo je ona ljubav u kojoj bi bez ikakvog razmisljanja dala svoj zivot za njega.
-" On ce naci put do mene... uvijek je nalazio. Uvijek je trazio nacin da me pronadje cak i kad to ne zelim."
Jecala je stezuci jastuk u svom krilu..
-" Uci ce na ova vrata i reci mi " Dosao sam misu mali, idemo kuci" jer zna da cu umreti bez njega.
-" Kad je ubio Dzordzija molim svaki dan koji osvane da ga on ne doceka"
***** POVRATAK U PROSLOST****
-" Sta radis koji moj k. Sa studenticama? Jos bolje pitanje je sta ja radim odje"
Negodovao je zaboravljajuci kako je to zivjeti u svijetu normalnih ljudi. Misije, akcije, stalne borbe i obuke i onda dodje ispred fakulteta u trenerci da saceka neku tinejdzerku.
-" jesu ovo u opste punoljetne zene Dzordz"
Dzordz je prevrnuo ocima cupkajuci nogom o pod.
-" Nikolo tebi su komadanti isprali mozak, on samo vidi AKM, metak kalibra 5.56 i snajper. Da samo nadjes nekog ko ce da te zagrli shvatio bi koliko je zivot lijep, a specijalne jedinive umarajuc posao"
-" Bolje i to nego da jurim klinke"
-" Nisu klinke imaju 24. I nisi mi odgovorio na pitanje gde si bio sinoc. Skoro svake noci nestajes"
Nije stigao da mu izmisli novu laz.
-" Dzordziiii"
Umiljat glas se oglasi iza njegovih ledja koji ga natjera da se okrene. Kunem se bogom ako je ova cura sa Dzordzijem preklinjace svaki dan sto nije njegova. Vec sad preklinje.
-" Ej Elii"
Stajao je sledjen da gleda u nju, njenu cisto bijelu kozu, plave oci kao kristal plave i osmijeh od milion dolara. Dzordzi je zgrlio, a ona uzvrati sa osmijehom svoju dugu ocigledno prirodnu kosu prebaci na drugu stranu.
-" Ovo je moj drug, vise kao brat Nikolo, Nik."
Pruzio je ruku ka Eli, a ona sa osmijehom uzvrati
-" Eli... dragi mi je Nikolo"
Magnet ga je privukao ka njoj, ludacki magnet da je na tren zaboravio kako se zove. On je progovorio sa nekim i jos je bio ljubazan i uctiv.
-" Sabrina dolazi za 2 minuta, ja sam danas malo ranije zavrsila."
-" Nedostajala mi je ovih dana"
-" i ti si njoj, jos kuka kako ce kad krenes u misije van Italije"
Laknulo mu je, kamen sa srca pao je kao rukom odnesen.
-" Lepo se provedite..."
-" Mogla si sa nama popiti pice"
-" Vrlo rado ali imam cas klavira za 10 minuta. Drago mi je da sam te videla Dzordzi"
Zagrlila ga je opet te se okrene ma meni graciozno. Ova devojka je mala damica, prefinjena i njezna kao da je od porculana.
-"Drago mi je da smo se poznali Nikolo."
-" Tek cemo Eli"
Skupila je obrve i diskretno otrgla ruku dalje od moje. Mala damice koji djavo se pojavljujes da me nateras da progutam da ljubav na prvi pogled nije moguca...
****
Danas je moj rodjendan hihihi
Zelim sebi da ispunim zelju i ovu ideju pretocim u pricu dok jos postoji sansa da pisem na wattpadu.
Da ne bih posustala objavocu odmah pocetak jer pisem i brisem iako oduvijek zelim takvu pricu i kad krenem promjenim koncept.
YOU ARE READING
Indigo: Put do tebe
RomanceIdigo put do tebe je romanticna prica o ljubavi koja nije smjela da se desi ali se desila i postala je nesto bez cega ne mogu. Nikolo je mladi obuceni vojnik koji je utrenirani, hladnokrvni ubica. Postajao je iz dana u dan sve okrutniji preseljavaj...