--Η αρχή--
"Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα κορίτσι μου!" Η Ελίζαμπεθ την αγκάλιασε και μαζί με τη Σούζαν συνέχισαν να μιλάνε για το μέλλον. Ήταν ακομα οι τρεις τους στους Φρέντυ ενώ οι υπόλοιποι θα έφταναν σε λίγο.
"Ήταν μια ευκαιρία που δε μπορούσα να μην αρπάξω Ελίζαμπεθ" η Σάρα ήταν χαρούμενη "Αφού τα πράγματα με μένα και τον Άξελ πάνε τόσο καλά, μια δουλειά εδώ έτσι ώστε να μην πηγαινοέρχομαι κάθε βδομάδα είναι όνειρο. Τώρα μπορώ να βρω και ενα σπίτι και να ξεκινήσει κάτι καινούριο.
"Τουλάχιστον εσυ παλεύεις όχι σαν κάτι άλλες που τις σπιτωνει ο γκόμενος..." είπε πικροχολα η Σούζαν
"Μην κρίνεις τη Τζέσικα τόσο αυστηρά Σούζαν" έσπευσε να την υπερασπιστεί η Σάρα "Και δεν την σπιτωσε ο Τζόνι!"
"Σοβαρά; Και ποιος μένει στο διαμέρισμα που έχουν δύο κέντρο; Ο κανένας;"
"Προσωρινό είναι. Αφού τα πάνε και εκείνοι καλά και αφού η Τζέσικα δεν είχε τίποτα να αφήσει πίσω αποφάσισε απλά να κάτσει εδώ και να το ζήσει"
"Εσύ δε θα πεις τίποτα;" Απευθύνθηκε η Σούζαν προς την Ελίζαμπεθ
"Δε μου πέφτει λόγος" της το έκοψε αμέσως
Η Ελίζαμπεθ είχε πολλά να πει αλλά δεν ήθελε να στεναχωρήσει τη Σάρα. Ήξερε πως είχαν γνωριστεί με την Τζέσικα στο κέντρο αποκατάστασης και είχαν δεθεί αρκετα. Παρόλα αυτά πράγματι την ενοχλούσε το γεγονός πως ο Τζόνι της είχε παραχωρήσει ένα από τα διαμερίσματα που είχαν στο κέντρο. Ένιωθε ότι εκείνη η κοπέλα, για το μόνο που νοιάζεται είναι η καλοπέραση της.
"Θα την αγαπήσετε σιγά σιγά , θα το δείτε" Η Σάρα έβλεπε πάντα τα θετικά στους ανθρώπους. "Εκτός αυτού, ο Τζόνι είναι καλά μαζί της. Νόμιζα πως είστε φίλοι. Γιατί δε χαίρεστε;"
"Δεν είναι αυτό Σάρα..." πήρε θέση η Ελίζαμπεθ "Όπως και να έχει είναι ολόκληρος άντρας. Ας κάνει ότι θέλει"
Η Λιζ είχε στο πίσω μέρος του μυαλού της τη κουβέντα με τον Καρίμ αλλά έτσι όπως ήταν τα πράγματα δεν έβρισκε ούτε το χρόνο αλλά ούτε και τη κατάλληλη στιγμή για να του μιλήσει. Η Τζέσικα ήταν σαν βδέλλα πάνω του.
"Α! Ήρθαν!" αναφώνησε η Σούζαν βλέποντας τον Άξελ και τον Καρίμ να πλησιάζουν
"Δε βλέπω την ώρα να του ανακοινώσω τα νέα!" αναφώνησε η Σάρα ευτυχισμένα αφού μέχρι εκείνη τη στιγμή , ήταν συνεχώς στο πήγαινε-ελα.
ESTÁS LEYENDO
The Lighthouse
RomanceΟι σχέσεις τών ανθρώπων ήταν ανέκαθεν περίπλοκες και οδυνηρές σε κάθε τους μορφή. Είτε αυτές ήταν συγγενικές, είτε ερωτικές, είτε φιλικές, είτε επαγγελματικές... Κάθε μία έκρυβε μέσα της παγίδες και όχι πάντοτε εξεπίτηδες. Έτσι είναι η ζωή και αυτ...