Jaehyun,Sonunda saydığım dakikaların sonuna gelmiş, okuldan çıkmıştım. 12. sınıftım, son senemde bıkmış olmam çok normal olmasada bıkmıştım.. Bizimkilerden ayrıydım ama, 1 sene kaldım çünkü. Hayatıma giren bir eleman sayesinde. En büyük dersimi ondan çıkarmıştım, 11. sınıfın ilk zamanları hayatıma girdi 12. sınıftı, mezun oldu ve her yerden ayrılık mesajı attı, o günden sonra yemin etmiştim aşık olmamaya. 1 sene boyunca acısını çektiğim yetmezmiş gibi kalmıştım, arkadaşlarımdan yediğim azarın haddi hesabı yokken üstüne birde family issues gelmişti, o günden sonra evdeki herkes bana düşman kesilmişti. Kız kardeşim, annem, babam.. Evde kim varsa. Hayatıma girebilecek birisi -Sıradan birisi bile olsa.- eğitim hayatımı tekrardan çöp edebilecek kapasiteye sahip. Neyse, okuldan sonunda çıktığımda gruba mesaj attım, ya da öyle sanıyordum..
Jaehyun
baba tahliyeTaeyong
anlamadım?
gönderildi | 16:23Bizim okuldan olan Lee Taeyong, nasıl bir şanssızsam aynı sınıftaydık. Fazla ciddi birisi değildi ama şaşırmasını anlıyordum, 11. sınıftan beri aynı sınıftayız. Çevresi geniş birisi, ama kişiliğini hiç araştırmadım. Bildirimi aldıktan sonra instagrama eve gidene kadar girmedim, sadece yolda karşılaşmamayı diledim, çünkü yollarımız bile aynıydı. Sohbetim olan birisiydi ama bu sohbet, "Selam, naber" sohbetlerinden. Ayıp olmasın diye sanırım, anlayabilmiş değilim.. Eve gidince mesaja bakacaktım, ama ne diyecektim? İşte bu sefer GERÇEKTEN gruba yazmıştım.
çakma 06lı ve gerçek 06lıLAR
-Johnny, Jungwoo, Mark, Hendery-Jaehyun
kalkın
mahvoldumMark
naptin yine amkJohnny
caresiziz.. Cocuguna bakamayan o anne gibiyimHendery
gerizekalıJaehyun
sıkıntı dgl
suan mevzu onemlı
bn
sıze
baba tahlıye dıyecektım
yanlıslıkla Taeyonga yazmısım,
yeni gordum bıldırımden
ne diyecegimJungwoo
yanlıs oldu?Mark
pardon yanlıs kısıye yazmısım
rahatsız etmedım umarımJohnny
edebiyatciMmmMark
manıtama söyleyeceğim ssniJaehyun
mark tsk
gıdım yazim💋💋💋💋Hendery
?
öpücük?
kime?Jaehyun
kime senceHendery
TaeyongaJohnny
he aq asik oldu cocuga 1 dakikadaJaehyun
orozpularJungwoo
taeyong Mrb yazdığı kişiye aşık olmuş eleman
Jaehyun onun ideal tipi ama soylemıyor
bilgiydi😆Jaehyun
neJungwoo
:)))))))
uzgunum ben UNIDEYIM cnm LISEDE olsaydim sana pic gulusu atardimJaehyun
🖕🏻Jaehyun & Taeyong
Jaehyun
çok pardon yanlıs oldu
rahatsız etmedım umarmtaeyong
sıkıntj degil
sasırdım sadece
de
baba tahliye?
Ağır dilan polat hayranısın sanirim..Jaehyun
LWLEDPSŞRPTLGPDŞFODL|
hayir ya
arkadaslarima yazacaktimtaeyong
ha su gecen sene olanlar
anladiim
sen niye onlarla degilsin ki?
06li değil misin
kaldığını biliyordumda
nedenini
sormam sıkıntı olur mujaehyun
evet|
hayır
yani
bir ara
anlatırımtaeyong
konusmaya devam edecek miyiz
tanrim dualarşm kabul oluuor amk|jaehyun
ıstersen
zaten sıkılıyorduö
yanı
nıye olmasın?taeyong
geceye
anlatirsin
olur mu
aksamlari uyumuyorumds
sıkılıyorum
sende uyumazsan tabiijaehyun
hayir yyumam
anlatirim tamamtaeyong
eger istemezsen
sıkıntı degıljaehyun
ic dokmeye ihtiyacım vartaeyong
arkana bak o zmn kralokuduğum mesajla duraksadım, henüz eve gitmemiştim ve bedenime çarpan bedenle irkildim. Telefonuna bakıyor olacaktı ki o da bana çarpmıştı, arkamı döndüm ve güldüm "Bu kadar telefona baktığını bilmiyordum" cümlemle göz devirdi ve yanımda yürümeye başladı, "Eee, anlat bakalım kimmiş bu kalmana sebep olacak kişi." Derin bir nefes aldım, nasıl anlatılırdı bu? Jungwoo'nun dedikleri aklıma geldikçe duraksıyordum, eğlence için yapıyor olamazdı değil mi? Umarım öyle yapmıyordu.. Yolda anlatmak istemiyordum, neredeyse herkes bu yoldan gidiyordu ve anlatsam yayılacağına emindim. Hatta yarın yemekhanede "Jaehyun ve Taeyong'u gördünüz mü?" laflarının geçeceğine hiç olmadığım kadar emindim. Neyse ki Taeyong, bunu sorun etmezdi. Onu tanımak istiyordum, anlatmadan önce iyice tanımam gerekirdi. "Anlatmadan önce.." bana döndü ve sorgulayıcı bakış attı, "Seni tanımak istiyorum Taeyong, o günden beri kimseye güvenemiyorum.." güldü, ya da kırıldı. "Ah, tabii.. Biraz zaman geçirelim?" Kafamla onayladıktan sonra biraz dolaştık.
Oraya, buraya derken saat 9'u bulmuştu, eve gittik başta, üstümüzü değişip geri çıktık. Sonrasında kafamıza göre, nereye eserse oraya gittik. Taeyong, hayatımda gördüğüm en saf insandı.