Yeni bir bölümle hoşgeldiniz
Oy veyorum yalmayı unutmayınız seviliyorseniz
Medya: Burak
Bölüm şarkımızda: kader-adamım
Not: yazım hatası varsa kusura bakmayınız seviliyorsenizz helelele
Herkese bir Dante inşallah🤗
____________________
Şuan nemi oluyordu şuan babam salonda turluyor annem 'ben biliyordum böyle olacanı' bakışlarını atıyordu hata ve hatta dedem uyuklamaya, şalvarına kurban olduğum nenemse dedeme kınayan bakışlar yoluyordu.
Danteyse benim yanıma oturmuş uzun boyuyla ve iri bedeniyle koltuğu kaplıyordu remsen bende ona bakarak kıçımla az itim oysa bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
Bananeydi yani, urazda onun dibindeydi zaten benimle değilde urazla evlencekti sanki.
Çok fazla kumam vardı off yani ama.
Uraza delici (sikici) bakışlarımdan az buçuk yolayıverdim. Danteyese onun dibinde oturmamdan fırsat bulalarak mı bilmeme ama bacağıma elini koymuş okşuyordu.
Babam belamızı her an silkeliye bilirdi ama sakin olun herşeyin bir çözümü vardır arkadaşlar.
Eyer babam benim kocamın üzerine gelip darp yani şidet uygulamaya kalkarsa annemi araya katardık.Oda olmadı artık ya dedem veya nenem ikisinden biri, hain planlarımı kurmaya çalışırken bacağımın üzerindeki el, hiçte yardımcı olmuyordu.
Kafamı ona doğru çevirdiğimdeyse ileriye doğur sakin kalmaya çalıştını beli eden, bakışlar yoluyordu kurban verenem.
Eli halen bacağımdaydı, benim dikat yok oluyordu yanlız haa!!
Sakince Danteye bakıp kaşlarımı çatım dudadı hafif kıvrıktı varla yok arasındaydı"Dante baksana bana çek elini!! babam bizi balkonda kabak gibi salandıracak haa." Dedim sesizce yakararak.
Danteyse bana yan gözle bakıp hafif eyildi adam benle iletişime geçmek için nerdeyse gögtelenden aşağı iniyodru aga.
Ben,ben bende büyücem abi bende uzuycam, benimde boyum 2.00 metre olacak abi bende adama olucam.
Heee hee inandık amk inandık uzuycan sen.
Senden olsa olsa mandal olur lan.
Kırıcıydı yanlız.
İçimdeki iç çatışmaya son verip Dantenin söylediklerini dinlemeye başladım. "Ahh amore mio senden uzak kaldım dakaların, saliselerin hata sensiz aldığım her bir nefesin acısını seninle çıkarmak istiyorum.
O yüzde bırakta bununla şuan yetineyim."dedi yanamı öpüp geri çekildi.Çok şükür bugünde düştük Ellhamdürillah.
Ben koca adamıma kalp kalp olmuş gözlerle bakarken, birden bişey oldu uraz kafasını aramı za sokup " noldu enişte birşeymi oldu? bana da söyle."
Dante kafasını geri çekip tekrar sesizce babama bakmaya devam eti.Adam garipti abi daha sonra kardeşim denen mala bakarak " yok birşey. "dedi kardeşimse götünün üzerinde duramadığı için Danteye yılışıp konuşmaya çalışıyordu.
Ay bu ne be bıktım, etrafa tekrar baktım içim sıkıldı.
" baba bir sakinmi olsan herşeyi açıklıya bilirim izin verirsen." Dedim sakince hafif Danteye baktığımda halen eli bacağımdaydı dayak istiyor aga bu.
Babam sakince bana bakaraka "evet, dinliyorum kızım açıkla." Evet aslında tam olarak herkesin sus masını ve bana bakmasını beklemiyordum.
"Baba aslında Dante benim sevgilim ya-yani yeni sevgili olduk bizde değilmi Dante." Dedim Danteyse rahtı maşallah paşama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYAM
ЮморSiz:✨BeNiM AdIm SeRdAr TeZcAn🌟 Siz:🌟dOlAnDıRıCıLaR KıRAlIyIm🌠 Siz: 🎇iKi TaNe KıZıM vAr EyŞan iLe NeYŞaN...🌠 Siz:ay acaba Haluğum gelse bana bir baksa. Siz:  Siz:kesin nikahı dakasında basarıdım.😚☺🤗😇🤭😳😋☺😚🤩🤗😘😍💛🧡💜💟💖💗💙💕💞💓♥️💝�...