1 rész

5 0 0
                                    

" Apa kérlek, ne hagyj el, nem akarlak elveszíteni"

Ahogy ezt kiabáltam álmomban, Bálint berohant a szobámba, és felkeltett.

-- Hugi, nincs semmi baj nyugalom. - simogatta meg a kezem

Azt tudni kell, hogy ez már lassan 15 éve volt, hogy apa elhagyott. Azóta romokban az életem. Nem tudom miért hagyott el, de erre a választ sose fogom már megtudni. Amikor 3 éves lettem, anya meghalt egy "balesetben", amit nem árultak el, hogy milyen baleset volt. Azóta a bátyámmal élek. Minden második éjszakán ezt álmodom. Hiányzik apa. És tudom, soha nem fogom már viszont látni, de azért reménykedem, hátha mégis csak meglátogat. Az én nevem Anna. 18 éves leszek nov. 5.-én. Nem várom igazából, de a bátyám, Bálint, ő mindig megpróbál jó kedvre deríteni. Bálintnak van egy haverja, aki nagyon megtetszett nekem. Őt Andrásnak hívják. Nagyon helyes, és mindig cuki velem. Holnap este nagy buli lesz. Állítólag jön ő is. Már alig várom. 


8:04

Korán reggel van. Semmi kedvem nem volt felkelni, de hát muszáj, mivel készülni kell az estére. Felkeltem nagy nehezen, felöltöztem és kimentem Bálinthoz.

-- Jó reggelt bátyus. - köszöntem félkómásan

-- Szia hugi, neked is. - mosolygott -- Hogy érzed magad?

-- Megvagyok, fáradtan. Te hogy vagy?

-- Hát azóta fent vagyok mióta rosszat álmodtál, szóval fáradt vagyok.

-- Ne haragudj rám..

-- Semmi baj hugi.

Még egy picit beszélgettünk, aztán neki álltam reggelit készíteni magamnak.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Titokzatos életWhere stories live. Discover now