Пікова Дама

2 2 0
                                    

Розділ 1

У тихому старому місті, де осінь завжди туманна, а будинки скриплять від вітру, мешканці часто згадували історію про Пікову Даму. Легенда тягнулася вже кілька століть і ходила від вуст до вуст, стаючи все моторошнішою. Молоді діти, почувши її, обіцяли ніколи не викликати її духа, але завжди знаходилися ті, хто прагнув випробувати на собі страх невідомого.

Ось одного разу чотири подруги — Аня, Маша, Іра та Софія — вирішили спробувати викликати Пікову Даму. Кожна з них чула про ритуал, але ніхто з них не наважувався піти на таке самотужки. Дівчата вирішили, що разом їм буде менш страшно.

Було пізно, коли Аня, Оля, Катя та Марина зібралися в покинутій квартирі на краю міста. Будинок, збудований ще у XIX столітті, давно стояв пусткою. Легенда свідчила, що саме тут колись бачили Пікову Даму, і дівчата вирішили провести ритуал виклику. Вони були наче зачаровані історією про таємничу жінку в чорному, яка приходить до тих, хто наважиться її покликати.

Темрява панувала за вікнами, і лише мерехтливе світло свічок освітлювало кімнату, кидаючи тіні на стіни. Дівчата сиділи на підлозі навколо дзеркала, яке вони знайшли у квартирі. Це дзеркало, тьмяне і покрите пилом, наче саме зберігало історію про Пікову Даму.

Марина, яка була найвідважнішою з них, прошепотіла:

— Пам'ятаєте, що треба робити? Дивитися прямо в дзеркало, не відводячи погляду, і тричі вимовити: "Пікова Дама, прийди!"

Оля, завжди скептична і прагматична, нервово засміялася:

— Це все дитячі вигадки. Не вірю, що щось станеться.

Аня, яка мала тонке відчуття надприродного, тремтячим голосом відповіла:

— З цими речами краще не жартувати. Багато хто вже це казав, але не всі поверталися з подібних "ігрищ".

Катя мовчала, але її обличчя було бліде, а очі — широко відкриті, наче вона вже бачила щось страшне.

Дівчата тричі проказали фразу, і тиша стала глибокою, ніби навіть вітер боявся проникнути у цю мить до кімнати. Після хвилини чекання Марина засміялася:

— Бачите? Нічого. Просто...

Раптом дзеркало почало запотівати. На його поверхні з'явився тьмяний силует — жіноча постать із довгим чорним волоссям і глибокими темними очима, які пронизували кожну з них холодним поглядом.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: a day ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Пікова Дама Where stories live. Discover now