Selamlar
💜💜
Nasılsınız?
🪻🪻🪻
Keyifli okumalar
(Mayıs 1921)
Sevgili Erkut
Sizden iki mektup gelince çok şaşırdım. Yazdıklarınız beni gerçekten çok etkiliyor. Heyecanınızı satırlarda okumak çok garip. Duygularınız bu kadar açıkça ifade edebilmeniz, insanın ruhunu besleyen bir şey. Ben de sizden ilham alarak düşüncelerimi daha cesurca paylaşma isteği duyuyorum. Umarım bu iletişimimiz devam eder ve birbirimizin hayatına daha fazla dokunabiliriz.
Sözleriniz beni sararken bir yandan da içimde garip bir boşluk oluştu. Düşüncelerim daha önce hissetmediğim bir şekilde karıştı ve bir anda size olan hislerimi daha net bir biçimde sorgulamaya başladım.
Bugünlerde bazen uzun uzun düşünceler içinde kayboluyorum. Gözlerimi kapatıp hayatın gidişatını gözden geçiriyorum düşündükçe sizinle paylaşılan her kelimenin ne kadar değerli olduğunu fark ediyorum. Bu mektubu yazarken kelimelerin ne kadar güçlü olabileceğini bir kez daha hissediyorum. Yazdıklarınızda bir şeyler var, bir anlam, bir iz bırakıyor; ama bir o kadar da uzak kalıyor sanki kelimeler yetmiyormuş gibi.
Gerçekten de bu mesafe, bazen insanı hem yaklaştırıyor hem de bir o kadar uzaklaştırıyor. Mesafeye rağmen, düşüncelerimiz birbirine dokunuyor gibi. Ben de bir şekilde sizinle olan bu iletişimi sürdürmeye çalışıyorum. Ancak bu satırlarda ne kadar güvenle ifade edilse de bazı şeyler hep geride kalacak gibi. Belki de bu yazıların bir sınırı olduğu gerçeğidir; en derin duygular bile bir noktada anlamını kaybediyor.
Bugün kendimi biraz farklı hissettim. Hava serindi ve bir yürüyüşe çıktım. İnsanın iç dünyası bazen dış dünyaya o kadar benziyor ki… Bir adım atarken yolun sonunda karşımıza çıkan manzara ne kadar farklı olursa olsun nihayetinde aynı noktalara varıyor. Ben de biraz böyle hissediyorum. Yolun sonu belli fakat her adımda yeni düşünceler, yeni izlenimler var.
Her şeyin bir zamanı olduğunu düşünüyorum. Belki de her şeyin bir düzeni vardır, bazı duyguların kendini açığa çıkarması zaman alır. Bu yüzden hislerimi yazarken de bir mesafe bırakıyorum. Bazen en doğru olan şey bir şeyleri sözcüklerle değil, kalbinin derinliklerinde hissetmek ve zamanın bizi nereye götüreceğini beklemektir.
Sağlığınıza ve kendinize iyi bakın. Umarım beni yanlış anlamamışsınızdır. Mektubunuzu bekliyor olacağım.
Sevgilerimle Rezan
Gelecek bölümde görüşürüz
🪻💜🪻💜🪻💜🪻💜🪻💜
13.11.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensendim BxB
Любовные романы1921 yıllarda iki erkeğin birbirlerine olan aşklarını mektuplara döktükleri bir hikaye. Eşcinsel bir hikaye! 🌈 Sensendim -- Eski türkçede sensiz kaldım, sana hasret kaldım, seni özledim anlamına gelmektedir.