1.stay away from me

46 6 3
                                    

Punctuation leh prefix or suffix vel hi ka uluk peih vak lo a,chhiar dan in lo thiam mai dawn nia......

___________________________________

                For the first time
                          Part-1

___________________________________

Ka phone-a message lo lut chu ka en vat a,Rachael alo ni

📱: Zanin dar8 anih kha tlai lo la

Tihte mai chu,ka hre ve reng sia,Aw tih chauh chuan ka chhang ta mai.

Mizoram ka chhuahsanna pawh kum 3 alo ni ve der ta,New york-ah hian kum 2 em pawh ka la awm tling lo nain thian tam tak ka nei hman a,mipa leh hmeichhia an inpawlh deuh nak,ka tawng thiam vang te pawh ani mahna.

Robert chu ka call a,minlo lam mai turin ka ti,lirthei ken vel kha ka peih lo ani ber,haw tlai ka tum chuang lo a.

Zanin hi ka bialnu ti mai ila keimah tak chuan ka duh vak lo,mahse ani hi chuan min atchilh ve hle,a  birthday ania,han kal loh chi pawh niloin, peih lo chung chuan ka kal ve dawn chu nia.

Ka hming chu Andrew Malsawmtluanga ani a,kum 25 ka ni,Mizoram ka chhuahsan hi chhan em em pawh a awm lo,ka duh ve hrim hrim a,hmun hrang hranga awm kual vel hi nuam ka tih vang a ni ber, ka pa chu Mizoram chief minister ni lai mek a ni bawk,hetiang inchim buaina vel hi ka peihloh a,ka pa chuan remti vak lo mahse Mizoram chu ka chhuahsan ta tho anih hi, ahma chuan Paris-ah leh Dubai-ah ka awm thin a,mahse nuam ka ti vak pawn ka hriat loh avangin NewYork hi nuam ka ti ta ber a,in luahin hei kum 2 dawn chu ka awm ve tawh bawk.

Robert alo thlen chuan car-ah chuan ka lut a,kan tlanchhuak nghal,kan thlen chuan mi an lo tam hle mai,an hausain amah a chhelo bawk nen,hmelhriat pawh a ngah nangiang e,Rachael chuan min loh hmuh veleh ka bulah chuan a rawn a rawn tlan phei nghal,ka gift ken pawh chu ka pe bawk.,kalo peih lo lawk lutuk,min duh mai sia.

Zep lo chuan kei hi Mizo chu ni mah ila,ka ngo a,ka sang bawk 6'2 lai ka ni ve a,chuan ka hmel pawh hi a tha hle,NewYork nulaah pawh min ngaizawngtu an awm ve nual,mahse ngaihzawng hi ka ngaihsak peih thlawt lo.

Ka wine in lai chu tu emaw hian a rawn sut avangin ka kawrah chuan a baw vek,chupa mai mai chu leh,alo hawi let a,ngaihdam min dil mawlh mawlh, tissue pawh min pe, mahse kei sual ve tak hian kalo la duh lo,ngaihdam minla dil mawlh mawlh reng a,ka hne em avang chuan "Stay away from me" Ka ti thawt, min hlauh hmel tak chuan a kalsawn zui ta ani.

Ka mood a ti off vek alawm le,ka kawr chu a balh tak miau avang chuan Rachael nau mipa tshirt ka ha zui hmiah,cake an zei lai chuan Rachael chuan a bula ding ve turin min lo ti,mahse ka peih thlawt lo,a bialpa ang maiin min en hi ka duhlo,keichuan engah mah ka ngai der silo,nawmchen puiah bak.

Cake zei hnu reiloteah chuan keimahin ka haw,motor lah chu a vang hrep lehnghal,Robert chu zu ala in tui mai sia,ka tibuai duh ta lo law law anih kha.

Ka in luah ka thlen chuan alo tlai duai tawh,intifai turin bathroom ah chuan ka lut zui nghal,zu rim kala nam em em lehnghal,zu hi ka in tam vak lo a,engemaw lawm tur bik a awm te nih loh chuan melh pawh ka melh ngai lo.

Mut pah chuan ka phone chu ka kheuh leh neuh neuh,tuna ka biak mek nen hian thla khat dawn chu kan inbe ve tawh,mizo tho chu ania,kan awmna pawh a inang mahse kan la inhmu eih lo, thlalak takngial pawh,mipa tho anih avang chuan engemaw zawngin ka en lo a,thian pangai biakin ka be thin,hun awl apiangin kan inbe bawk a,ka harsatnate pawh ka hrilh ve thin,NewYork-a ka thian hnaite aiin ka ring zawk ani ber.

Zanin lama ka wine min tihbuak saktu tu ka ngaihtuah a,ka thin a rawn rim thar leh,ka mood ti off vek thei kha ani miau a.

Morning

Ka harh chuan alo tlai leh tawh lutuk,dar 9 alo ri tep, thawh hi ka harsat ve a,Mizoram ka awm lai pawn ani tho.
Ka phone rawn ri chu ka en vat, Rachael bawk,engemaw zing zingah rawn sawi a tum ni,ka la vat a, "Andrew vawin chu beach-ah kal ang u,ka naute nen" A rawn tih chuan phur vak lo mah ila aw ka pawh ve mai,tihtur ka nei chuang hleinem mawle.

Ka insiam zui a,ka insiam zawh chuan ka bike-in Rachael te in lam chu ka pan zui,an lo inpeih vek tawh chu niin, ka bike hnungah chuan a thu thak a,ner nang chung chuan kan tlan chhuak zui ve ta a,a naute ho chu car-ah an chuang bawk.

Beach kan thlen chuan hmeichhe ho chu an phur leh viau,an bikini nen chuan tui an cheng nghal,mahse ka peih ve tlat lo,a kam velah chuan ka tei kual mai mai.

Tu emaw ka bulah rawn kalin   "Nizan kha ka tihpalh tak tak ania" A rawn ti,a hmel ka en chuan nizana ka wine min tihbuak saktu kha ani, "Ngaihdam i duh chuan ka kawr kha i suk angai ang" Ka lo ti ve sak, "Aw kalo su mai ang" A tih leh chuan ka chhang tawh lemlo,kalsan leh mai ka tum chuan "English pangai i ni lo tiraw" A rawn tih leh chuan ka ning tawh lutuk,amah pawh hi hnamdang a ang ve tho "Nilo" Ka ti nghut "Keipawh,nang khawi atang nge" A ti a, tha deuh chuan "India" Kalo ti ve mai, "Keipawh,India khawilai" A tih leh chuan dilchhut ka ti lutuk, peih lo chungin "Mizoram" Ka ti leh, chutah mizo tawng diktak mai chuan "Keipawh" Alo ti,ka makti chuan ka en ha mai.

Nui huk huk pah hian "I awphawi atang khan mizo i ang ka ti rengah" A lo tih chuan tlemin ka nem ve ta deuh "Nia"  Tih ringawt chuan ka chhang "Keichu university ka kal a,nang enge i tih ve"

"Ka zin khawthawng mai mai"

"Van nuam awm bik"

Mipa si tawng hnem reuh phian, mahse nuam ka ti tho,ka chipui biak tur ka nei ve ta chu nia, "I kawr chu khawnge? kalo su ang" A rawn tih chuan ka hrechhuak zawk,nizan khan Rachael te inah ka theihnghilh tak e "Rachael te inah khan ka theihnghilh daih,lam kawi mai rawh" Ka ti zui a, "Imm" A ti ringawt,a thianten an lo auh avang chuan min kalsan ve ta a,ka thawveng hawk thei alawm le.

Eng tin tin emaw vawin pawh chu kan tlingtla ve thei mai e,tlai lam thim tepah chuan haw kan tum a,tlan chhuah ka tum chiah tihah chuan kan hmaa car atang chuan Tu emaw chu a rawn chhuk a,kan lam alo pan a,ka mizo pui pa kha alo ni,ka hmaa a phone rawn dah pah hian, "I number dah la, I kawr ka suk zawhah kalo hrilh ang che" A rawn ti, keipawh chuan ngawi rengin ka dah ve mai "I hming" A rawn ti leh,Andrew tih ringawt chuan ka chhang,a kal zui ve ta mai bawk a, "Ehee i hnampui alaw" Rachael in a rawn tih chuan awmlo ka ti hranlo mizo tawngin kan inbe miau alawm.

Rachael ka thlah hnu chuan ka in luah lam ka pan zui nghal a,ka thlen chuan ka intifai leh tete phawt,ka intihfai zawh chuan eitur ka chah a,eirawng ka bawl peih loh chang chuan ka chah tawp zel, ka thilchah alo thlen chuan ka ei nghal a,Ig ah chuan ka lut a,

📱:Vawin lam te

Message alo awm ran mai "Beach ah kan kal a" Tih chuan ka chhang a, minute 5 hnu velah chuan min rawn chhang

📱:Keini pawh

"Ehee kan inhmu lo ani maw"

📱:Aniang ka hmu chak che sin le

"Keipawn,mahse a la hunlo aniang"

Ka chhan leh hnu chuan phone ka dah a,ka eina te chu ka tifai thuak thuak.

______________________________________

Khate kha ni phawt rawh se,a ngaihnawm ve ka beisei,rawn dah leh vat ka tum dawn nia. Nanon hmingin lawmthu ka sawi e..... Ti vel ila.. First ani bawk a,commenr hnutchhiah theuh tum ang aw,chuan minlo vote sak ula..

For the first time (Mzo bl) Where stories live. Discover now