sei deuha phuah dan tur vel hi ka thiam lo ltk amaw soryy....
______________________________________
For the first time
Part-5______________________________________
Andrew's pov:
Customer kan neih tam vakloh avang hian dawrah pawh ka hman thei hle a,achang chuan phone te kalo khawih leh malh malh zel reng ani.
Cafe-a lo lut zal zal chu ka en a,min lo nuih ve var var,a takah la inpawh em em lo mah ila,phone a kan inbiak tang khan ka thuruk thenkhat chu a hre tawh a,Rachael nen kan awm thin dan pawh a hria,min hria se chu,biak chu sawi loh melh pawh min melh duh ka ring lo.
"I haw thei tawh mai aw I duh chuan Andrew"
Pu Nathan chu ka melh a,ka chungah a tha em em a,ka thawh tirh atangin minla be chhe ngai lo hrim hrim,ka haw hma tur chu ka lawm.
"I in zawh chuan ka thlah ang che" Ka inthunun thei lo ani ber,"Aih a ngai lo,ka lawm, bus ka hmang mai ang" Ka rin dan vel mahse ka tilui tang tang a,a pawm ve thei hram alawm,hepa ka hmuh hian ka danglam tlat zel miau ani.
An chenna kan thlen chuan a chhuk nghal tharh a,"I chhungte bulah ami i awm" Ka tih chuan a bu ve nghat a,"Imm ka ni te bulah" Alo ti,"Lut tawh rawh" Ka ti leh a,a ban vei lauh lauhin a lut ta a,ka chenna lam chu ka pan ve nghal,achang chuan a duhawm ka ti thin,mahse mipa kan ni sia,rilru danglam put loh ka tum hram hram.
Ka in chhung ka lut chiah tihah chuan ka phone a rawn ri nghal zat, Rachael alo ni
📞:Drew min van rawn be khat
"Nia,I hriat kha,hna ka thawk a"
📞:Chupawh ni se i hman changin min rawn be thin tho la
"I bialpa pawh ka nih loh hi,ka rawn biak reng chhan tur che ka hrelo"
📞:Chupawh nise nawmchen pui atan chuan min duh tho kha aw,kalo kal dawn,ka ngai tawh che
Achang chuan ka hne ve lek lek thin,amahah hian ka tui tawh thlawt lo,lo kal lo tura ka tih pawn lo kal a tum tang tang a,mahse ka tum loh deuhin ka vin ta hrep,min hlau ani chek ang chu,a rawn kal ta lo.
Ahma chuan lo kal se,ka ti thin a,hotelah pawh kan awmdun fo,mahse tunlai hi amah ka ngaihtuah thei tawh lo,Alex ringawt ka ngaihtuah zel,hrep taka!!End
Alex's pov:
Tunlai Andrew awmdan hi ka hrethiam lo,mahse mizo ve ve kan nia,thian nih a duh ani ah ka ring ve hmiah.
"Karleh Friday hian ka hman dawn a,inhmuh tum ve tawh ila" Ka ti ta tawp,ka hmu ve chak tawh sia lawm,"Ka hman dawn lo keichu,nidangah ani mai" A rawn tih chuan mak ka ti ve deuh,achhan chu inhmuh puia min sawm apiangin keimah zawk ka hman loh thin vangin ka hnial ziah sia,mahse tunah kha chuan amah zawkin min hnial ta daih,mahse ka sawi zui duh ta lo a,thildang chu kan sawi ta daih.
Skip
Vawin chu chawhnu chiah class ka nei bawk a,thil tul dang tih tur ka nei em em chuang lo nen,ka tei khawthawng mai mai a,NewYork khawpui hi nuam ka ti em a,thian nei em em lo mah ila,khawhar changa biak tur ka neih tho thin avangin hrehawm ka ti em em lo.
Ka phone chu alo ri a,ka ni ani ka pick up vat "I u vawinah alo kal dawn lehsi anih chu" A lo ti a, ka lawm zia chu, alo thlen hun tur vel chu ka zawt a,hmanhmawh takin in lam chu ka pan a,in ka thlen chuan ka insiam a,anlo thlen hun tur ka hriat chuan kan bang hman dawn tho bawk nen,airport ah ka hmuak hman dawn e.
End
Andrew's pov:
Ka ngaichang reng nain vawin chu Alex alo kal lo a,ka awm thiam lo riau hian ka hria,keihi ka dik lo dawn tlat.
Ka haw lamah pawh chuan ka phur ta silo nen ka ruak riauin ka hre lehnghal,ka awmdan hi ka duh lo tawp mai,chutia thawk leh khata ka rilrua a awm ta thut chu keipawn ka inhrethiamlo lek lek zawk,mahse a reh ve mai ang te ka ti ta ringawt.
Skip
Alex leh hmeichhe pakhat rawn inzui lut ka hmuh chuan ka lo en reng,a bialnu amawni le te ka ti,mizo ve tho chu ang ka ti,an thil order ka va dah chuan Alex chuan "Andrew hei ka u anih hi nimin khan alo thleng chiah a" A tih chuan ka thaw huai mai, "Hei Andrew ania,ka hrilh tawh che kha" A ti leh nghal zat,a u bulah min sawi amaw,ka lawm ru nghal ve ringawt,aaaa... Keihi ka dik lo, "Melody ka nia" Tiin a kut chu alo phar chhuak a,keipawh chuan chibai ve pahin "Aw ka hmu che chu ka lawm e" Kalo ti ve zat,unau an ni tih ka hriat vang chuan ka ngaihbel nge an inag deuh riau te pawn ka hria.
A u chu alo fel phian a,kei mi tawng tam lo ber mai pawh,a bulah chuan ka tawng tam ve hle.
Skip
Nimin Alex lo kal loh chhan kha a u air port-a alo va hmuah vang alo ni,ka thaw huai thei alawm.
"Ka u alo zin a,ka mood a fuh tawp,ka thianpa nen an inkawm thei phian lehnghal" Message chu ka chhiar nui vur vur,ka harh chhuak leh zawk,min sawi tel ve vang mai pawha kalo nui vur vur chu tullo ka ti lutuk.
📞:Enge Alex nen chuan in an tak in intifel thei ta em
"Aw,ahma aiin kan inpawh zawk"
📞:Ava lawmawm ve,mahse i inveng zo lo ange
"Engah chuan nge ka inven zawh loh ang"
📞:I mawl emai,thil hi hrethiam ve teh
"Enge hriatthiam tur awm"
📞:Aw I mawl emai,ka dah dawn
Phone chu a dah deuh hmak,min rawn calltu zawk ani reng sia,Matthew hi chu a fel phian,kan inhmu khat deuh tawh tih mai loh chu,kanla inbe ve reng tho.
Skip
Hna pawh a pangai rengin kan kal a,buai viau thin lo mah ila,awmawl lutuk ai chuan a zia ve deuh,Alex nen pawh tlai tin kan inhmu reng a,tunah chuan ka inpawm tawh,a lakah feelings chu ka nei chiang a,paih bo theih bawk silo,ka feelings hi keipawn ka hrethiam chiah bik lo,ani lah hian thian pangai ang bakin min en ve bawk silo,a awmdan velah tihlan tum vaklo mahse ka hrethiam ve vek,a pa zan lo tih chu.
End
Alex's pov:
Naktuk maiah ka u a haw tawh dawn bawk si,ka ngai leh ngawt ang,ig a ka biak thin pawh chu ka hrilh ve a,ani lah chuan uang fein "In ni daih ange aw" A ti anih chu,ka u hian ka nihna a hrechiang ve em a,min support em em bawk,mahse ka nu leh pa hriat chu ka duh lo bur thung.
Skip
Airport lam chu carin kan pan a,a cham rei lo lutuk chu ka thin te pawh a rim hial zawk,NewYork ka awm atanga a vawikhat lo kalna ani a,ka ngai ve thin bawk em ani.
Khatia an vawikhat inhmuhnaa Andrew nen an inkawm ngaih nghal em em mai kha mak ka ti,Andrew a tawng tlem tehreng nen,an inkawm thei phian sia,ka u zawk chu ka thik lek lek alawm le.
Ka ban chu ka vei lauh lauh a,ani pawh chuan a rawn vei let ve lauh lauh bawk,tikhan kan inthlah fel der chu ani ta,van khawhar thlak leh dawn,mahse kawm tur Andrew ka nei tawh tho bawk a,tiin ka inhnem chawp leh ta vel mai mai.
Hrep tak hian,ka car mai mai chu avan hunlo tak,a nung thei lo reng reng,han tihdan vak chu ka hrelo,engtin nge ka haw tak ang,pawisa kalo keng chhuak bawk silo,bus hmang tur pawn.
Inthiamlo chung chuan Andrew chu ka call ta ringawt,a pick up tawh dawn emaw ka tih hnuah a la ve hram min lo hruai mai tur chuan ka ti ta ringawt ka awmna airport vel chu ka sawi a,alo kal nghal tur thu chu min hrilh,hepa hi tunlai min care em en mai hi a mak ani.
______________________________________
Laklawh deuha tih tawp hi nuam,lo ngaichang leh char char ru,lo dah leh vat kalo tum ang,see youu....
YOU ARE READING
For the first time (Mzo bl)
RomanceKeimah leh bawk,han describe vak dan tur kha ka hrelo a,chhiar tawp mai rawh😅