19

75 6 0
                                    

Salona doğru giderken abime söyleyeceğim yalanları kendi kendime tekrar ediyordum. Yaklaşık yarım saat önce özgür bakkala gidiyorum bahanesiyle odama gelmiş sonra da balkondan düşmüştü. Ve bende abim ve özgürle film izlemek için abimden izin alacaktım.

Salon kapısını tıklattığımda özgür ve abim bana baktı. Özgür yüzüme gülerek bakarken abim kafasını verdiği soruyla sallıyordu. "Ne oldu?"

"Abi bende sizinle film izleyebilir miyim?" Abim özgüre ifadesizce bakınca özgür gözlerini benden çekti ve konuştu.

"Bence damla da gelsin, tek başına odasında ne yapacak biz burda tatlı yerken?" Abim kafasını bana çevirdi.

"Tamam sende gel ama uslu dur."

"Köpek miyim ben ne yapacağım size?" Yanlarına oturdum. Ortaya abim sola özgü sağa da ben oturmuştum. "İlk önce telefondan film seçelim."

Abim telefonunu açıp film seçmeye başladı. Bir filme tıkladığında siyah ekran karşımıza çıktı ve biraz beklemek zorunda kaldık. "Film ismi Lucifer, cehennem lordu dünyaya iniyor bir insan olarak ve dedektif'e cinayet hakkında yardım ediyor."

"Bence bu güzel." Özgürün söylediği abimi de sevindirirken siyah ekran hala telefondaydı. "Hadi ama, ne zaman bitecek bu siyah ekran?"

Herkes telefona bakarken özgürün gözlerini gördüm. Telefona mı yoksa benim gözlerime mi bakıyor anlamıyordum. Özgürün gözlerine kitlenmiş bakarken o da gözlerini kıpırdatmadan bana bakıyordu.

Abim telefonun arkasına yavaşça dokundu ve konuştu. "Ne zaman başlayacak?"

"Bence bu siyah ekran çok güzel.." özgürün söylediği ile hafifçe gülerken abim ekrana bakarak soru sordu. "Neresi güzel simsiyah ekran?"

"Ben o siyah ekranın içinde iki çift göz görüyorum."

"Kendi gözün olmasın o?"

"Yok ben çok farklı göz görüyorum." Kaşımı hafifçe kaldırdım ve konuştum.

"Ben özgür abinin gördüklerini görmüyorum sen görüyor musun abi?"

Abim cıklayınca sonunda telefonun ekranı açılmıştı. Film izlemeye başlayınca cipsten bir tane alıp ağzıma attım. Tekrar almak için yeltenince elime özgürün eli değdi. Kalbim küt küt atarken özgür abime çaktırmadan bana baktı.

Özgüre bakınca elini cipse uzatmak yerine elime yaklaştırdı. Bir anlık gülümsediğimde aklıma abim geldi. Tam abime bakacakken özgür elini hafifçe sıktı.

"Ne oluyor?" Sessizce konuşmam abimi şüpheye düşürürken şaşkın gözlerimle özgüre baktım.

Abim bize bakıp hafifçe öksürünce elimi özgürden hızlıca çektim. Sırtımı koltuğa yasladım ve filmi izlemeye başladım. Telefonuma bildirim gelince telefonumu cebimden çıkarttım.

Ozgurakinci: korktun mu?

Damlayylmz: yok nerden çıkarttın

Ozgurakinci: yalan söyleme

Damlayylmz: korkmadım özgür

Ozgurakinci: gözler yalan söylemez

Damlayylmz: benim gözlerim sana karşı hiç birşey anlatmıyor

Ozgurakinci: sevgilinle bu şekilde konuşman kötü.

Damlayylmz: o zaman ayrılalım

Ozgurakinci: şaka yaptım.

Damlayylmz: ben ciddiydim

Ozgurakinci: damla

Abimin sesiyle telefonu hızlıca bıraktım. Telefondaki filme kitlenerek abime cevap verdim. "Ne var şu telefonlarda ikiniz birden telefona gömüldünüz?"

"Birşey yok abiciğim ışıkla konuşuyordum."

"Bende berkeyle konuşuyordum." Özgürün sözü abimin özgüre bakmasına neden oldu. Abim özgüre bakınca konuştu. "Bir tek ben arkadaşımla konuşmamışım anlaşılan."

Hafifçe yutkundum ve tekrar ekrana kitlendim. Aslında televizyondan izleyecektik ama daha sonra vazgeçmiş telefondan izlemiştik. Filmi izlerken yukardan bildirim gelmesiyle mesajı göz ucuyla okudum.

Bebeğim kişisinden bir mesaj.

"Nerdesin sen allahın belası telefonlarımı neden açmıyorsun, özgürle damlayı aradım telefonları kapalı."

Gözlerim abime dönerken abim filmi kapattı ve telaşla sevgilisiyle mesajlaşmaya girdi.

Bebeğim: Burak sana diyorum bilerek mi mesajlarıma bakmıyorsun

Burakyylmz: aşkım yemin ederim özgür ve damlayla film izliyorduk telefon sessizde kalmış

Bebeğim: Burak gönlümü alman uzun sürecek

Burakyylmz: aşkım bari bugün trip atma

Abimin yazdığı soruya karşılık ıslık çaldım. Özgürle abim bana bakarken konuştum. "Bir kıza böyle söylenir mi, daha çok trip yiyeceksin haberin yok."

"Yemin et!" Abim hızlıca ceren abladan özür dilerken özgür bana baktı. "Çok mu anlarsın aşk konusunda?"

"Aşktan anlamam zaaflardan anlarım, aşkta zaafların en kötüsü.."

"Sen ustası olmuşsun bu işin." Hafifçe güldüğünde yutkundum ve tekrar telefona baktım.

Bebeğim: Burak o ne demek?

Bebeğim; triplerimi çekemiyor musun?

Burakyylmz: aşkım hayır o anlamda değil

Bebeğim: ne anlamda

Bebeğim: ben anladım anlayacağımı

Burakyylmz: ceren özür dilerim sevgilim bilerek söylemedim

Burakyylmz: senin tribini yerim ben olur mu öyle şey?

Bebeğim: olurmuş demekki

Bebeğim: görüşürüz

Abim telefonunu yere hızlıca attı. Telefonu atmasıyla ellerimi kulaklarıma koydum ve hafifçe bağırdım. Abim ayağa kalkınca özgür hemen kulağımdaki bir eli çekti ve elimi tuttu. "Sikeyim böyle işi, Burak sen mal mısın bir kıza öyle söylenir mi!"

Sakinleşince diğer elimi kulağımdan çektim ve konuştum. "Bence evine git yanına çiçek ve çikolata al anca öyle affedilirsin."

Abim kafasını sallayınca yerdeki telefonunu aldı. Salondan çıktı ve kapıya yöneldi. Kapıyı açtı ve ayakkabılarını giyerek evden çıktı. Özgür aramızdaki boşluğu kapatmak için yanıma geldi ve elini omzuma atarak yanağımdan öptü.

"Demek aşk zaafların en kötüsü?"

"Evet."

"Seni yerim ben, güzelim benim." Yanağımı kendine doğru çekip tekrardan öpücüğünü yanağıma kondurdu ve gülümsedi. Bende gülümsememi eksik etmedim.

Abimin Arkadaşı Yarı | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin