Az idegen, aki belépett, egy igazán dögös férfi volt, már ha ilyet lehet mondani egy idegenre. Zöld szeme úgy világított mint a legszebb drágakő és ez egy megnyerő mosollyal párosult. Azonnal észrevettem, hogy nemcsak kíváncsian, hanem magabiztosan néz körbe a stúdióban. Épp csak annyira rémült meg a stúdióba érkezéskor, mint amennyire én a megjelenésétől.
- Szia! - mondta bátran.
- Tetoválást szeretnék csináltatni.A hangja barátságos volt, ezzel egy időben pedig tulajdonképpen megnyugtatott és próbáltam összeszedni magam.
- Szia, sajnos zárva vagyunk már ,de gyere vissza hétfőn és megbeszélhetjük a részleteket.
-Rendben, Alex vagyok , megkérdezhetem a neved, azért ,hogy hétfőn kit keressek?
- G vagyok , akkor várlak hétfőn és meglátjuk tudunk-e együtt dolgozni.
Furcsán nézett rám az idegen, de azt mondta rendben, de én éreztem ,hogy mondana még valamit, de inkább fogta magát és elköszönt. Éreztem ,hogy vonz , de volt valami megmagyarázhatatlan benne ami miatt, nem tudom mit mondjak. Már az ajtót zártam mikor felfigyeltem egy autó motorjának hangjára és egyszer csak elszáguldott mellette egy igazi szépség, olyan zöldstíne volt, mint az idegen szemének. Na vele szívesen felvenném a versenyt.
Haza se értem, de már csörgött is a telefonom és Ben volt az épp időben ha tényleg versenyezni akarok lassan éjfél.
-Szia Ben! Mit tudtál meg?
-Szia G! Hát nagy falatnak tűnik ,de neked még ez is menne!
-Ben ne húzd az időt és az idegeimet , inkább mondjad mit tudtál meg.
- Jó oké, ne egyél meg! Szóval Alexnek hívják és egy zöld színű Supra , a legújabb.
Ez elgondolkodtat, de tudom ,hogy az én kicsikém is erős egy Nissan GTR.
-Mondj igent Ben , de ez volt az utolsó, hogy azon a bizonyos napon versenyzek.
- Jó, oké felfogtam, megyek leadom a neved. Szia
-Szia Ben mondanám , de a másik oldalon már nincs senki a telefonba.
Most ,hogy tudom mi a helyzet kicsit gondolkodóba estem, amit én láttam ma autó az pont ilyen és a stúdióba belépő idegen neve is Alex. Mond kérlek ,hogy nem ő az , nem akarom őt lenyomni egy versenyen. Vonz hozzá valami , de az a megmagyarázhatatlan dolog pedig azt mondja ne is gondoljak rá. De a fal ami a szívem körül van jobb ha ott marad , én nem akarok többet csalódni.
Majd holnap kiderül kivel is állok szembe.Még Hannahnak is szólnom kell ,hogy verseny van holnap. Írok is neki
-Csajszi, holnap verseny készülj. Figyu te ismersz valami Alexet?
-G! Nem kell volna Ben miatt elvállanod a versenyt , de rendben ott leszek veled! Ismerek egy Alexet , de ő nem itt lakik. Miért?
-Semmi csak kérdeztem, menj pihenj. Jó éjt.
-Jó éjt G!
Megetettem NagyP-t majd elmeséltem neki az idegennel való találkozásomat. Imádom milyen jó hallgatóság ! 😀
Akkor vágjunk bele egy kemény holnapba..
YOU ARE READING
A tetoválások mögött
RomanceTe elolvasnád egy tetováló művész történetét akit az élet megtört és a munkájába menekült. Grace vagyok 30 éves és az elmúlt 10 évem a poklok pokla, míg egynap történt valami... 18+ részeket is tartalmazhat a történet