17.🌋

62 6 4
                                    

Oy vermeden geçmeyin lütfenn, seviliyorsunuzz.

~iyi okumalar~

...

Yazar'dan

Gece boyu kimisi için kuşkusuz bir uyku olarak geçsede kimisi için de kuşkulu pek dertli bir gece olarak geçmişti.

Herşey den habersiz uyuyan Ahu ve Uğur birazdan kalkıp gördüklerine inanamayacaklardı

Emre huzursuz bir uykudayken gözlerini ilk açan olmuştu. Yatakta biraz daha oyalanıp, banyoya geçti. Ardından üzerini değiştirip odadan çıktı.

Çilay ise güne erken başlayan bir diğer kişiydi. Bugün erkenden iş başvurusu yapmaya gitmeliydi.

Kapıdan çıktığı an karşısında ki kapının açılması ile dikkatini oraya verdi.

"Günaydın." Diyen Timur ile Çilay gözlerini kaçırdı.

"Günaydın." Dediğinde sesi bir hayli kısıktı.

Merdivenlere beraber adımladıklarında Timur, Çilay'ı kısa bir an süzdü.

"Dışarı sanırım?"

"Evet iş görüşmesi, ya sen?"

"Büroya, yol üstü bırakayım seni istersen." Derken Çilay kısa bir an düşündü.

"Yok ben giderim sağol."

"Peki madem bir şeye ihtiyacın olursa ara." Dediğinde Çilay sadece kafa salladı.

İkili kahvaltı yapmadan evden çıkarken geri kalan aile üyeleri çoktan uyanmıştı.

Çalışanlar kahvaltı kurarken aile üyeleri de oturma odasına oturuyordu.

"Bir yerin acımıyor değil mi? Kızım." Diyen Uğur'a döndü Ayperi.

"Yok babam arada sızlasada pek bir şey yok." Dediğinde sıcak bir gülümseme bahşetti Uğur bey.

"Kızım sende durumlar nasıl bir sıkıntı yok değil mi?" Dedi bu sefer Uğur, Aynur'a,

"Aman aynı baba ne olsun işte."

"Ya bana sormayacak mısın baba?" Dedi Berk sessizliği bozup

"Kereta kaç yaşına gelmişsin adam olmuşsun ne sorayım." Dediğinde Ahu tip tip baktı.

"Uğur!" Dedi uyarır bir tonda.

"Ne yalan mı karıcım?" Dediğinde Berk yine ortaya girdi.

"Ya ben ne diyorum bir tek annem beni düşünüyor canım annem." Dediğinde kocaman bir öpücük verdi annesine.

"Kızlarım bakın Berk'e annesini öpüyor ama benim kızlarıma gelince yok anam sözde babam." Diye yalandan kızgınlık ile konuşması ile Aynur ve Ayperi yavaşça ayaklandı. Uğur Bey'e sıkı bir öpücük verip kolunun altına kuruldular.

"Eftelya gelmedi mi hâlâ?"

"Yok hayatım akşama doğru gelecekmiş, arkadaşı ile projeyi tamamlamamışlar." Dediğinde kafa salladı.

"Berk aç bakayım televizyonu." Diyen Ahu hanım Berkin elinden kumandayı alıp kendince magazinde dolaşmaya başladı.

"İşte şok olacağınız o görüntüler! Az sonra yayında!" Diyen sunucu kadın ile Ahu hanım merakla kanalda bekledi

FARKLI BİR RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin