Η Βερόνικα είχε ένα ατύχημα στο τσίρκο. Στραμπούληξε το πόδι της.
Βερόνικα- Αχ το πόδι μου Φελίπε. Μπορείς να μου κάνεις μασάζ?
Ο Φελίπε άρχησε να της κάνει μαζάς. Η Βερόνικα φορούσε μόνο τα εσώρουχα της. Ο Φελίπε προσπαθούσε να της αντισταθεί αλλά ήταν δύσκολο. Τον προκαλούσε η Βερόνικα με το προκλητικό της βλέμα και το σώμα της. Το χέρι του μπήκε μέσα στο εσώρουχου της και την χαίδευε.
Βερόνικα- Αχ επιτέλους Φελίπε. Θα γίνεις δικός μου.
Ο Ματίας είχε πάει στην έπαυλη να βρεί την Ραφαέλλα. Ήταν αποφασισμένος να της πεί που ήταν ο Μάξιμος. Είδε τον Λεονάρντο και τον Γουίλιαμ να μιλάνε στην αυλή.
Ματίας- Ώστε επέστρεψε αυτός πρέπει να το μάθει αυτό η Ελίζαμπεθ. Τώρα που είναι αυτή η Ραφαέλλα να της μιλήσω για τον Μάξιμο της?
Η Μαλλού άρχισε να φροντίζει την εμφάνιση της και να ντύνεται όπως παλία. Ήθελε να την δεί η κόρη της να είναι όμορφη.
Η Αντουανέτα μπήκε μέσα στο σπίτι και είδε τον Μαξίμο αγκαλία με την κόρη του και να την νανουρίζει.
Αντουανέτα- Τι ωραία εικόνα είναι αυτή. Ο μονάκριβος μου γιός με την εγγονή μου.
Η Ραφαέλλα ανησυχούσε γιατί ο Μάξιμος και η Ιζαμπέλα έλειπαν πολλή ώρα.
Ραφαέλλα- Που πήγανε τόση ώρα Γουίλιαμ? Στον καφέ? Πες μου την αλήθεια? Πήγαν και πουθενά αλλού?
Γουίλιαμ- Πήγανε εκεί που σας είπαν. Συγνώμη αλλά τώρα μιλάω με τον Λεονάρντο. Ήρθα να του πάρω μια μπύρα.
Ραφαέλλα- Δεν θα δώσεις ποτέ στην Ιζαμπέλα μου κανένα ποτό. Μόνο χυμούς θα πίνει.
Γουίλιαμ- Δεν είμαι σαν το αδερφό μου εγώ. Ποτέ δεν θα παρέσερνα την Μπέλα μου. Σας το υπόσχομαι.
Το κλάμα του μωρού ακούστηκε. Η Ραφαέλλα πήγε και τον έπιασε στην αγκαλία της και βγήκε έξω στην αυλή και τον νανούριζε. Ο Μάτιας ήταν κρυμμένος πίσω από ένα δέντρο και την παρακολουθούσε.
Ματίας- Κοιτάξτε πόσο όμορφη που είναι. Αυτός τρέχει πίσω από την κόρη του και την αφήνει αφύλακτη. Πρέπει να μάθω αν αυτός είναι ο γιός μου άμεσα. Δεν γίνεται να τον μεγαλώνει αυτός.
Η Λάουρα τον είδε και πήγε να του επιτεθεί.
Λάουρα- Εξαφανίσου από εδώ τώρα αμέσως. Πήγαινε στην Βερόνικα που αυτή την στιγμή βγάζει τα μάτια της με τον Φελίπε. Όπως φάινετε ούτε αυτή σε θέλει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...