20. Bölüm: Sonunda düşündün

1.6K 169 121
                                    





"Jungkook, fizik için işlediğimiz notlar sende var mıydı?"

Gelen soruyla beraber arkamda oturan Yeon Jae ile göz göze geldiğimde onun boynuma bakarak sırıttığını görünce ben de hafifçe gülümsedim.

"Ben gelmemiştim bir süre de... Yoktur yani."

"Ah, anladım anladım. Sıkıntı değil."

Zaten fizik dersi olduğundan içeri giren Bay Kim ile beraber yutkundum, elindeki telefonu cebine yolladığında benim telefonuma gelen bildirimle o içeride olmasına rağmen ekrana baktığımda kendisinin yazdığını gördüm.

Taehyung
Gömleğinin üst düğmesini ilikle

Okur okumaz göğsüme baktığımda boynumun iyice açıldığını ve dün gece Bay Kim'in bıraktığı izlerin ne kadar belli olduğunu gördüm. Kafamı kaldırdığım gibi onunla göz göze gelince hemen utanarak kafamı çevirdim ve gömleğimi ilikledim.

Tekrar kaldırdığımda Jimin'in bana göz kırptığını görmemle dudaklarımı ısırdım, gerçekten rezil olmuştum.

Kapının tıklatılmasıyla herkesin dikkati orası olduğunda Taehyung da oraya bakmıştı, geç gelen kişinin Mandy olduğunu görünce gözlerim kısıldı. Lanet olsun ya, hani gelmeyecekti?

"Geç kaldığım için özür dilerim."

Taehyung'un yanına gitti ve elinde tuttuğu not kağıdını ona verir vermez masasına ilerledi. Önüme gelerek oturduğunda sinirle gözlerimi devirdim.

Bay Kim çoktan derse başlamışken telefonumu elime alarak hızlıca ona yazdım.

Jeongguk
ne yaziyordu notta?

Cebine kayan bakışları ile önce bana baktı, sonra tekrar tahtaya döndü ve bir şeyler anlatmaya devam etti. Dinlemiyordum çünkü sinirliydim.

Ufak bir mola tarzında bizi boş bıraktığında sırasına dönerek telefonunu çıkarttı, tahminimce bana yazacağı düşüncesiyle telefonumu aldığımda gelen mesaja karşı gülümsedim.

Taehyung
Rapor tarzı bir şey yavrum
Derse giriş için vermesi gerekli

Jeongguk
anladim
sana bakıyor?!!!?
TAEHYUNG NEDEN GULUMSUYORSUN

Taehyung
Ona gülmedim ki
Jeon
Boynunu fena morartmışım

Jeongguk
taehyung-ah
NE OLUR TUVALETE GİDEYİM

Taehyung
Neden

Jeongguk
kapatirim izleri
kapatici var sadece

Taehyung
Olmaz
Kalsın
Benim yaptığımı bilmek hoşuma gitti

Jeongguk
yeon jae gorup sırıttı resmen..
çok utandim

Taehyung
Hangisiydi o

Jeongguk
arkamda olan iste

Taehyung
Sevmedim
Konuşma onunla

Jeongguk
sacmaliyoesun

Taehyung
İyi
Bitiriyorum dersi
Odama gel
Seveceğim biraz seni
Çok özledim

Jeongguk
daha dun

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEACHER'S PET / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin