t w e n t y

247 30 1
                                    

Zvonilo je za veliki odmor,kada su učenici pojurili ka kantini.Emma ostaje pored mene.Moj pogled je pobegao ka velikoj sali.



Hannah ne sedi kod njenog dečka,ne,niko ne sme da zna da su zaljubljeni jedno u drugo i da su srećni.



Ashton sedi sa svoji računarskim prijatlejima za jedan sto,ali izgleda kao da ne sluša svoji prijatleji jer je skoncentrisan na svoj telefon.



Hannah ima genijalan talenat da,pored njenog telefona, i da sluša i da odgovori,zato niko i ne primećuje.Znam je vrlo dobro,ipak je moja ''najbolja prijateljica''.



"Znači stvarno ćeš to da uradiš?",upita me i ja joj potvrdno klimnem glavom."Ja sam uz tebe šta god uradila,Mandy".



Sa osmehom priđem jednom stolu,popnem se na stolicu,kako bih stala na sto.



Odjednom se utihne i svi pogledaju ka meni,ali kada vide da ja stojim ovde krenuli su da se smeju.



Zayn stoji naslonjen na zid pored vrata i prati me pogledom.



"Šta radiš tu,konjska faco[ok izvinjavam se ali idk kako bolje da prevedem]?!",čujem Jay'a kako viče te se ja okrenem prema njemu.



Ljutito ga pogledam. "Začepi,Spast.Inače ću ti izribam lice itekako,ti mali,prokleti dosadnjakoviću!Dojadio si mi,glupi idiote!",prosiktala sam i on me pogleda iznenađeno.



Mrmljanje se proširilo u kantini,to me uopšte ne čudi.



"Znate zbog čega ovde stojim?Ne?Okej rećiću vam!",kažem dok pokušavam da uravnotežim disanje jer sam još uvek ljuta na Jay'a. "Želim da vam kažem istinu.Želim da vam dokažem da se mnogo krije iza jedne osobe.Znate li kako je Emma uspela da tako izgleda i da upadne kod navijačica?To sam bila ja.Ja sam joj pomogla.I želite još nešto da znate?",svi su me nemo gledali,u nekim pogledima sam videla,čuđenje,zadivljenost.Ko bi pomislio da je Štreber-Mandy od Emma Payne prizvati takvu lepoticu?Emma nema ružno lice i nije me briga šta drugi kažu.Ona je za mene najlepša cura u školi,koju znam.Ni ja ne mislim da sam prelepa il itako nešto. "Svako zna Hannah,jednu od popularnih cura u školi,ali niko ne zna da je ona srećno zaljubljena.Oprosti Hannah,ali nemam nameru da gledam kako se skrivate,samo da bi štitili prokleti status.Znate li koliko su nepotrebni ti rangovi u školi?Hannah je zajedno sa Ashton'om Irwin,vole jedno drugo i jebeno su srećni!Wow,ko bi to pomislio?Kada sam to saznala,nisam ni ja ponadala tome,da su bili Hannah i Ashton,ali jesu.Iza toliko ljudi ima izenanđenja."



Pogledala sam u njih i zatekla mnogo iznenađenih pogleda,te Ashoton'ov i Hannin ljutiti pogled.



"Imam i ja tajnu i za sada znaju samo dve osobe za to.Prvoj sam svojom voljom rekla,drugoj nisam rekla.Znate šta se desilo?Ta osoba se sa tim znanjem,sa mnom suočila",kažem i Zayn'ov pogled je bio prikačen za moje usne. "Volim ovaj pogled,ne samo srca dečaka,ali znate šta ću vam reći?Vi nesposobni ljudi u svakom slučaju gledate samo izgled!Ko me stvarno zna,prepoznao bi me.Ali ni jedno dupe me nije prepoznalo!"



Progutala sam.



"Zaključala sam jednu opkladu",kažem igrajući se jednim krajem pletenice. "Jedna opklada,za koju niko nije trebao da zna ko sam.Bila sam čvrsto ubeđena da ću da pobedim i šta je danas?Dnas svojevoljno osutajem od opklade."



Zayn prekrži ruke na grudima.



"Dobili smo novog učenika,njegovo ime je Zayn.Njega znate do sada svi,zato što Jay i Sean misle da je prokleto kul i zbog toga žele da ga dovedu skroz gore u rangu,ali ne kapiraju da je Zayn'a briga za to.Zaljubio se u mene i ja u njega i ja sam ga ipak slagala.Saznao je za moju opkladu i zbog mene se oseća sjebano.Želim da mu dokažem da mi prokleto znači.Nisam romantična osoba i upropastim svaki romantičan trenutak,bez da stvarno skontam.O Bože,ja sam izbegavala ljubav,zato što ionako nemam neko mišljenje o tome.Ali onda dođe idiot iz Bradforda,pogleda kroz moje laži i ups,nađe se ispred mojih vrata i hladno me uhvati.Nisam više bila Mandy Moore",kažem vadeći gumicu iz kose,"bila sam ponovo ja",prošla sam rukom kroz kosu,kako bi se moja plava kosa brzo razvila,"mislila sam da me znate,da ćete da me prepoznate,ali ne,vi ste bili previše zauzeti time da maltretirate Mandy!",pričam im još uvek skidajući naočare,zbog čega je kod svih-sem kod Zayn'a i Emme - pojavio iznenađen izraz lica."Ja sam Reece Kingston,jedna od popularnih cura u ovoj prokletoj školi i znate šta?Proklinjam što imam tako visok status.Nez da sam išta uradila,stigla sam do ovde.I Sean?Kao što vidiš,može i od mene da se stvori nešto lepo,ti žrtvo.Pa,pošto sam sve rekla.Mandy Moore ne postoji više,postoji Reece Kingston i Reece Kingston ide sada.Vidimo se u ponedeljak."



Skočim sa stola,zgrabim svoje stvari i krenem ka izlazu,zaustavim se.



"I da,Hannah?Možeš kasnije da mi polomiš glavu ili ne,briga.Ja sam ti samo učinila uslugu!Samo sam htela da kažem,da sam ti zahvalna na tome,koliko mi veruješ,znala si me,kiss my ass(poljubi mi dupe)!",kažem i nasmejem se njenom izrazu lica i odem,sa namerom da prekočim nastavu.



Meg bi mi sigurno napisala opravdanje i učenici sada sigurno trebaju da skontaju šta se desilo,dajem im četiri dana,tada valjda neću više da budem glavna tema.

Fake-Nerd || »Zayn Malik || Prevod na srpskomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora