n i n e t e e n

235 32 1
                                    

Nije dugo trajalo dok je Emma došla i povukla me u zagrljaj.



Dok me grlila ispričala sam joj za događaj koji se dogodio pre par minuta.



Sve što je rekla,bilo je da će da bude uz mene šta god uradila.



Nikada neću da se pokajem,jer sam joj rekla za opkladu.



Predveče je otišla Emma,pošto je počelo da smrkava i morala je kod svoje majke.



Dugo sam ležala u krevetu,moje misli su zurile u mene i pitale me šta ću da uradim.



Na kraju sam odlučila sve da priznam svojoj sestri i da joj kažem za svoj plan.



Kada sam sve priznala,otišla sam ponovo u krevet,sa znanjem da joj sve ovo ok.Ona zna kakva sam i kada postoji neka osoba,koja mi je prokleto važna,onda sam spremna sve da uradim.



Zayn nije bilo ko,Zayn je dečko koji se ušunjao u moj život i koji mi srce(još uvek na nepoznat način) ukrao.Zvuči kao kliše.Za povraćanje.



Kada sam sledećeg jutra otvorila oči,imala sam osećaj,kao da je sva odeća na meni.



Teškim koracima idem da se obučem i za promenu obučem normalnu odeću koja ne liči na štrebera.Sastoji se od sivih dokolenica,bele bluze i uskih farmerica.Ovako bih izašla i normalno,što ne znači da ću to stvarno da uradim.Ja sam Reece i kada se misli na Reece povezuje se sa tamnijom odećom.



Danas se sminkam kao i obično,ispletem si dve pletenice i na kraju stavim tamne,štreberske naočare.



Onda pravac u pakao,još gore ne može da bude.

Fake-Nerd || »Zayn Malik || Prevod na srpskomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora