10.

17 0 0
                                    

Filk x Samo

Bola sobota... čo to však znamená?

Samo cestoval z Prešova osobakom do Košíc len aby uvidel svoju úžasnú ženu Filku. Filka už čakala na stanici keďže vie že Samo by sa rýchlo stratil.
Filka už čakala pri vchode a zahliadla Sám no aspoň si to myslela.
No nebol to on...
Filka teda smutne už čakala už nejakých 10min. No v tom zo zadu ju obchytili jeho mužské ruky a silno ju pritiahli k nemu. Daroval jej jeden dlhy bozk na vlasy a zašepkal.
"Zatvor oči"
Filka teda aj spravila a Samo podišiel bližšie ku nej a vystrel ruku.
Filka otvorila oči a uvidela krásnu ružu ktorá sa rozpínala svojou krásou. Omámila ju vôňa tej najkrajšie ruže a darovala ľúbostný pohľad naspäť na Sama.
Samo a jeho úškrn Filku rozosmial a ona mu naspäť vrátila bozk. No kiežby jeden. Síce sa nevideli pár dni ale ta diaľka robí svoje.

"U filky doma"

Samo si zložil svoj batoh a filka sa rovno vybrala do kuchyne po pohár na ružu. Odisla na do svojej izby a položila ju na parapet. Filka sa ľúbostné zadivala na ružu a v duchu si povedala že aká je šťastná že ma takeho skvelého frajera ktorý ju vie aj takou to maličkosťou prekvapiť.
V tom ju obchytili ruky opäť a no teraz ruky išli nižšie, zašli až po opasok a nebáli sa ísť ďalej.
Zastavili sa až na hello kitty panties. Samo sa teda jemne svojim krásnym hlbokým hlasom ozval.
"Môžem?" Filka len venovala Samovi pohľad a ten znamenal jasne áno. Samo ju teda uchytil a položil ju na posteľ začal ju vášnivo bozkávať a vyzliekať. Filka sa cítila ako kráľovná mala všetko čo chcela.
Nakoniec Filka pomohla Samovi sa taktiež vyzliecť.
Začal ju bozkávať od krku až po jej pussy. Z filky vyšiel len dlhy vzdych a pre Sama to bolo len znamenie že môže pokračovať.
No Filka ho však zastavila.
"Ešte pred tým než sa niečo stane mám pre teba darček tiež"
Ukázala prstom na tašku na stole s mašľou a bozkom na lístočku.
Samo nedá nahý podišiel bližšie k taške a nahliadol do nej. Bola tak krabička kondómov. Zobral ju teda ruky a pozrel na veľkosť.
XXXXXXL Samo sa len usmial a okamžite sa ho nasadil. Filka kyvala nohami z postele a pozerala akú krásnu postavu ma Samo a každou sekundou sa viac zamilovala. Samo ju teda opäť strhol k posteli a ruky jej dal nad hlavu a držal ich ako nikdy v živote.
"Kto je dobre dievča" pošepkal a ponoril svoj dick do vnútra až po koreň.
Z filkinych úst odišiel iba výdych a moan ktorý bol počuť všade. Samo sa len opäť uškrnul a z vyšil hlas.
" povedal som kto je dobre dievča!" Filka nadviazala očný kontakt a hlboko sa mu zadivala do oči.
"Ja..." opäť iba odišiel vzdych a Samo nabrel iba tempo. Išiel čoraz rýchlejšie az napokon ju prehodil na brucho. No tan uz pridal aj prsty išiel tak hlboko a takým tempom že filka už nevládala. Tak ju teda postavil na zem aby si kľakla. Prstami jej krúžoky okolo úst a až napokon sa do nich ponoril. Pár krát sa jej hral s jazykom až na koniec prsty vymenil za jeho dick. Filka naplo keďže jeho dick bol tak veľký že jej ústa naozaj nevládali. Filka sa však snažila a keď už nasla tempo tak Samo jej schytil hlavu a ponoril ju ešte hlbšie takmer po koreň. Filka pracovala jazykom a krúžila po jeho dicku až na pokon jeho semeno vystrieklo na jej tvar. Bol to ako zlatý dážď ktorá bol oslobudzujuci že odviedla dobrú prácu. Filka si to naozaj užívala a tak ho začala lízať no pár kvapiek sa dostala do oka a práve preto po zvyšok dňa mala červené oči. No bol tu ďalši problém z dverí sa pozerala zhrozená Limka a jej mamka ktorej sánka takmer spadla na zem.
Z filka sa ozvala len veta...
" MAMKA JA NEFAJCIM CIGY ALE KOKOTY"

Fanfikcie kde sa nechceš vidieť...Where stories live. Discover now