Był zimowy dzień kiedy nasi bohaterowie jechali pociągiem na święta.
-Trochę się stresuje muszę przyznać. Twoi rodzice wydawali mi się dosyć surowi gdy widziałem ich poraz pierwszy -powidział lekko nerwowym tonem chłopak.
-Spokojnie na pewno wszystko będzie dobrze, nie jesteś aż taki zły myślę że to zauważą -odpowiedziała mu.
- Twoje słowa mnie pocieszają Hestia jestem Ci za nie wdzięczny, jednak.. wiesz jak to jest- powiedział powoli Ezra.
-Tak rozumiem.. Ale wiesz zawsze będę tutaj gdyby było trudno czy coś.. - powiedziała trochę zmartwionym lecz pocieszającym tonem.
- Dzięki wielkie bardo to doceniam.....wybacz ale chyba muszę chwilę odpocząć ta podróż jest bardzo wymęczajaca- urwał Ezra.
-Wiem.. Ja też jestem zmęczona- powiedziała Hestia.
Po skończeniu tej krótkiej rozmowy, przyglądali się na widoki za oknem. Z racji pory roku padał śnieg a gdzieniegdzie widać było świąteczne ozdoby na domach. Przyjemnie było siedzieć pod kocem w pociagu i przyglądać się temu jak cudowna potrafi być zima. Co jakiś czas słychac było pogwizdywania i ciche rozmowy innych pasażerów. Po paru godzinach jazdy w końcu trafili na miejsce. Leżało tu małe miasteczko w pobliżu lasu..Zimy były tu bardzo mroźne ze względu na surowy klimat. Jednak tym razem było znacznie spokojniej jakby pogoda przyzwyała bohaterów właśnie tutaj. Chwilę rozglądali się po tym jakże uroczym miasteczku. Był tu rynek z wieloma ozdobami i słodyczami. Była piekarnia z mikołajem witającym przechodniów. Wszytko tu było dobrze uporządkowane lecz też jakby magiczne i cudowne. Bohaterom trochę zajęło by dojść do wskazanego przez dziewczynę miejsca że względu na to, że dom którego szukali leżał znacznie na uboczu miasteczka. Gdy weszli do domu jak Hestia się witała z rodzicami cały czas miała blady uśmiech na twarzy, poszła do wskazanego przez rodziców pokoju który miał być podobno jej i zaczęła od rozpakowywania swojej nie za dużej torby z rzeczami.
Dzięki za przeczytanie prologu do naszego "pomysłu wigilijnego" czemu mówię naszego? Bo nie pisałam go sama, pisałam go z: MartaKura
Dziękuję za współpracę <3
CZYTASZ
Zimowy sekret
Teen FictionDwójka przyjaciół Ezra i Hestia jedą na święta do rodziców dziewczyny. Nie są to jednak takie zwyczajne święta jak każde. Czy przybliżą ich do siebie? A może sprawią im ogromne kłopoty? Tego się dowiesz czytając tą historię.