"Şşşş!" Sessiz ol, benim Mervan. Elimi çekeceğim şimdi, sende sesini çıkarmayacaksın, anlaşıldı mı ?
"Avşin, biraz kendine geldikten sonra," Bu adam delirmiş olmalı" diyordu, kendi içinden." Sen ne yaptığını sanıyorsun, Mervan ağa," Korkkuttun beni! Ya bebeğimize birşey olsaydı."
"Mervan ağa, duyduklarından sonra bedeni'ni suçluluk duygusu kaplamıştı. "Bunu düşünemedim." Dedi, Avşin'in bu kadar korkacağını tahmin edemezdi.
"Odama kadar niye girdin? "
"Telefonlarımı açmadığın için olabilir mi? Hastaneye gittiğin için senin ve bebeğin durumunu merak ettim. Ama açmadın, hastaneye gittiğini bile Annemden öğrendim.
"İçimden gelmedi," Ne zamana kadar böyle devam edeceksin." Dedi Mervan ağa," canım ne zaman isterse, o zamana kadar," diyip cevap verdi, Avşin.
Avşin ise Mervan Ağa'nın, onun bacak arasında durduğunu yeni fark etmişti. Çığlık atacağını düşünerek, Avşin'in bacak arasına girip hareket etmemesini sağlamıştı. Bunu fark eden Avşin, sinirliydi," kalk üstümden " diyerek, Mervan ağaya çemkiriyordu.
Mervan ağa ise, Avşin'in bacak arasında kalmakta ısrar ediyordu. " Neden kalkayım, beni özlemedin mi?
" Avşin ise, mervan Ağa'nın dediklerini sindirmeye çalışıyordu." Hayır özlemedim. Sen git Ahuzarı koynuna al.
Diyerek laflarını, Mervan ağaya karşı iğneleyici bir şekilde söyledi."Şu, Ahuzar meselesini kapatabilir misin artık?" Evet haklısın, sen git o sarışın kadını koynuna al, Ahuzar'dan sonra boş kalmayıp, bir de onu koynuna almışsındır.
" Mervan Ağa'nın, Avşine gösterdiği sabrı, bugüne kadar kendi ailesin'den birine bile göstermemişti.
" Sarışın kadın kim?" Diye sordu, Mervan ağa," Jiyan abi'nin düğününde koluna taktığın sarışın." Avşin'in konuşmasına baktığında, seraptan bahsettiğini anladı.
"Biz sadece arkadaşız, sana sarkıntılık yapan şerefsizde benim en yakın arkadaşım, ertunç'tu." Diye ekledi.
"Umurumda değil!"
"Umrunda değilse niye hesap soruyorsun? Bu hamilelik sana hiç yaramadı anlaşılan.
" Ben istedim sanki hamile kalmayı, uçkuruna bu kadar düşkün olmasaydın, hamile kalmazdım.
"Altımda inlerken öyle demiyordun, ama Avşin xanım," dedi, Mervan ağa, yine o yüzündeki pis sırıtışyla.
"Edepsiz!" İlla yüzüme vuracaksın değil mi? İçin rahat etmiyor yoksa,
"Evet, içim rahat değil. O yüzden konağa geri dön, ne istersen yaparım, seni sevdiğimi de söyledim. Biliyorsun artık uzatma.
"Sen tam bir öküzsün, Mervan! Seninle bir yere gelmiyorum. Senden bir beklentim de yok. Kocalığı beceremedin. Bâri iyi bir baba ol. Onun dışında senden birşey istemiyorum.
Mervan ağa duyduklarından sonra, Avşin'in bacak arasından çıkarak, yatağa oturdu." İyi bir koca olmadığımı bende biliyorum, ama bir şans versen, yaptığım bütün herşeyi telafi edebileceğim tek bir şans." Diyerek, Avşin'in gözlerine bakıyordu.
"Mervan ağaya bakarak, biraz düşündükten sonra tamam, dedi Avşin, düz bir sesle," sana bir şans vereceğim ama iyi değerlendir Mervan ağa, yoksa değil konağa dönmek, yüzümü bile göremezsin." Avşin'in sözleri tehtid doluydu, bu tınıyı Mervan ağa da hissetmişti.
"Kabul ediyor musun?" Diyen Mervan ağa, şaşkın bir şekilde küçük karısına bakıyordu. Avşin ise ona bakarak başını evet anlamında sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL+18
قصص عامةMervan ağa vakit kaybetmeden yatakta uzanan Avşin'in karşısına geçti. "Bacaklarını aç."Avşin, zorda olsa kendini sakinleştirerek, ağlama duygusunu bastırıp bacaklarını araladı. "Mervan ağa eline aldığı erkekliğini okşayarak, sertleşmeye çalışıyordu...