Stelele stralucesc in universul infinit. Planete colorate plutesc in preajma mea. Imi trebuie 5 minute sa realizez ca sunt in spatiu. Am murit? Aici ajungi cand mori?
O cometa se opreste in fata mea si de pe ea coboara un...Elf?!? Elful acela straluceste. In urma lui mai sunt alti elfi...Fiecare are un simbol pe hainele lor albe. Inca nu inteleg ce se petrece aici...
-A venit timpul sa sti ce se va intampla cu tine, Elise. Vocea lui suna ca un cantec.o
-D-de unde imi sti numele?Si ce intampla? Imi e frica dar mai mult sunt curioasa sa ştiu ce se intampla aici.
-Nu trebuie sa iti faci griji.
Am sa iti explic totul, vocea elfului este cea mai blanda si calda voce pe care am auzit-o vreodata.
O alta cometa de statura unui scaun a ajuns langa mine.
-Aseaza-te.Deci, inca de la inceputul planetei voastre, pe planeta Misty s-a întâmplat ceva. Desigur inteligenta oameniilor de astazi de pe planeta voastra nu e suficienta in cat sa ne detecteze. Insa cativa oameni ne-au vazut universul fantastic. Acei oameni nu trebuiau sa isi bage nasul unde nu trebuia. Dar nu am putut interveni. Acei oamenu au scris carti despre ce au vazut. Ca de exemplu Tolkins care a scris Hobbitul si Stapanul inelelor. Oh si mai e acea doamna care a scris Harry Potter. Toti acesti scriitori au vazut ce se afla in celelalt univers.
-Huh? Adica Harry Potter chiar exista??? :0.......Si Taramul de Mijloc din Hobbit? Cum..
-De unde crezi ca au luat ei creaturile alea? Trolii, orcii, zanele toate sunt luate din galaxia PARELELLIX! 10 Planete locuibile...
-Adica Harry Potter chiar exista? Chiar in momentul asta face ceva? :0.....
-Elise...hai sa trecem la ce e mai important. Restul o sa inveti la noua ta scoala...nu ma intrerupe. Asculta! Galaxia Paralellix a fost blestemata. De catre o forta intunecata. Merlin, da Merlin a existat. Merlin a pus o vraja protectoare ca Răul sa nu se faca tot mai puternic. A creat cele 7 Note muzicale. Do, Re, Mi, Fa, Sol, La, Si. Notele sunt oameni sau vietati din cele doua galaxii. Calea Lactee si Paralellix. Notele Muzicale fac o vraja odata la 17 ani. Dupa ce mor se reincarneaza in alte vietati. In 2 luni se implinesc 17 ani de la ultima vraja. Celelalte note s-au stins.
-Totul e incredibil si uimitor! Dar de ce imi explici mie toate astea?
Elful stralucea tot mai tare si cuvintele rasuna in toata galaxia.
-Pentru ca TU esti ultima Nota Muzicala lipsa. Si !Ups, am uitat sa scriu. Nu am avut writer Block. Am sute de idei. ^^ Promit ca o gat. Devin din ce in ce mai interesant.
Au revoir! :*
CITEȘTI
Note Muzicale
Science FictionElizabeth, o fata umila cu vise mari. Ea viseaza, ca intr-o zi sa ajunga ,, Cineva" in istoria muzicii. Talentul ei este descoperit de catre un profesor de muzica. Domnul James o ajuta pe Elize sa isi indeplineasca visul. Cu ajutorul lui ea este adm...