Sajnos be kellett ismernem hogy valami el kezdődött bennem...lehet nem estem bele Billie-be de valamilyen szinten vonzódok hozzá...
3 hónappal később:
Tartalmas egy hónap volt,Billie-vel tartjuk a kapcsolatot és nagyon jóban lettünk,azóta neki lett egy új pasija aki egészen kedvesen is néz ki...
Sajnos a vonzalom egyre erősebb,egyre több az álom és a reggeli és az esti fantáziálás...Billie és én folyton flörtölünk de ennél több még egyáltalán nem történt..Nagyon nehezen tudom le vezetni ezeket az energiákat...sok dolgot próbáltam már...randizgattam másokkal de nem jött be...próbáltam a fantáziámnak eleget tenni de egy idő után már az se volt elég...
Egyszer csak megpillantottam a naplómat a polcon heverve.
Írtam bele pár sort...leginkább intimet..
Mikor be fejeztem az írást Billie épp csengetett.
Át jött filmezni..Minden találkozás egyre nehezebb..A film nézés alatt Billie többször is hozzám bújt...
Egy idő után unalmassá vált a film...úgy döntöttünk hogy megint iszogatunk kicsit.
A konyhában épp töltöttem a poharakat mikor Billie a polc mellett állva megszólalt.
-Szeretsz Olvasni?
-Mondjuk..
-A mondjuk válaszhoz kicsit sok könyved van
-A legtöbbet nem is olvastam...a szüleim még régebben szelektáltak és gondoltam menőn néz ki a könyvekkel teli pakolt polc..
-Bele olvashatok egybe?
-Persze
Billie le vett eggyet és el kezdett olvasni..
Aztán rá jöttem hogy oda rejtettem a naplóm.
Gyors hátra fordultam hogy mit olvas és...a naplóm volt...
Oda futottam mikor Billie tátott szájjal nézett fel a lapok közül..
-Baszki..
Ültem le a kanapéra a fejemet fogva.
Majd Billie mellém ült
El kezdtem volna mentegetőzni mikor Billie egyszer csak le kapott...bele mentem de aztán rá eszméltem hogy ő már valaki másé..
-Billie mit csinálsz?
-Nem erre vágytál?
-...De neked barátod van
-Nem kell tudnia róla...Bele egyeztem, de nem tudom miért.
Egyszerűen csak megtörtént,egy idő után a kanapé alkalmatlan volt,át mentünk az ágyamba.Billie szinte mindent megtett amit a lapokra írtam...Nem tartott sokáig..hisz 3 hónapja csak erre vártam és hamar örültem a helyzetemnek...
Billie egyértelműen nálam aludt...reggel egy puszit hagyva az arcomon kelltett fel...Úgy viselkedik mintha nem várná valaki otthon..bűntudatom volt...de a boldogságom erősebb ..Innentől kezdve Billie-vel rendszeresen összejártunk.Barátok voltunk a kanapén..de az ágyban olyanok mint akik most ismerkedtek össze..