GREAT MASTER (1)

16 3 2
                                    

GREAT MASTER gerçek ismi ile Shadowbrine... babası Herobrine ona hep ''beyaz güç en iyisidir evlat'' derdi ama Shadowbrine beyaz gücü diğil karanlık gücü daha üstün buluyordu bu durumu öğrenen Herobrine Shadowbrine'a daha sert davranmağa başladı bir gün bir savaş başladı bu savaşa diyer brine'ların katılması için mektup gönderildi yeşil gücün sahibi Greenbrine mavi gücün sahibi Bluebrine turuncu gücün sahibi Netherbrine mor gücün sahibi Enderbrine'da onlara katıldı kırmızı gücün sahibi Brine bu durumu duyar ve yardıma o da katılır savaş esnasında Herobrine ''Shadowbrine! Şimdi!'' Diye bağırınca Shadowbrine gücünü kullanarak beyaz gücün ışıltısı ile düşmanları etkisiz hale getirir ama sorun şurdadırki bu durum Shadowbrine'ı çok yormuş ve rahatsız etmişti Herobrine gelir ve oğlu Shadowbrine'ın kafasını okşar ve ''Aferin oğlum! Harika iş çıkardın!'' Der Shadowbrine yüzünde sahte bir gülümseme ile babasına bakar ve ''Birlikte olursak her şeyin öhtesinden gelebiliriz!'' Der kız kardeşi Saphire ona koşarak gelip sarılır ve ''Evet kardeşim!'' Shadowbrine bir hastalığa yakalanmıştı ve bu durum onu çok yoruyordu babasından ve kız kardeşinden bu durumu saklıyordu o hayla siyah gücü destekliyordu beyaz güçü devam ettirmek istemiyordu 27 yaşına geldiğinde Code-Man sunucusuna katıldı ve bir konsey yarattı bu ve herkese kendini GREAT MASTER olarak tanımladı konseye Okazor El!Harkos Raxxan Miskel ve Kajaros'u aldı 35 yaşında kimsenin bilmediği gizemli bir kadından iki çocuğu oldu ikiside kız idi isimlerini Madison ve Brianna koydu karısı onu düşmanı ile aldattığı için onu öldürmüştü ama karısının hamile olduğunu oğrendiğinde bebek için çok üzülmüştü hiç kimse karısını öldürme sebebini bilmiyordu Shadowbrine bir büyücüden hastalığı için tedavi görüyordu onu ne yaparsam yapayım iyileştiremedim bu hastalık Shadowbrine'ın güneşe çıkamamasına neden idi her güneşe çıktığında hasar alıyordu elimden geleni yapsam bile bu hastalığın gitmesi çok zor idi ben Dr.Albert bu kitabı okuyorsan bilki yakında Herobrine Shadowbrine için geri gelecektir ve onu almadan dönmeyecektir Shadowbrine 41 yaşına geldiğinde BoraLo isimli bir çocuk sunucuya girdi hiç kimse onun hakkında bir şey bilmese bile Shadowbrine onu çok iyi tanıyordu ve bu çocuğu gözünde yıllar önce ölü olan küçük kardeşi Earthbrine'a benziyordu Shadowbrine ona düşman olmuştu ama onu korumayada çalışıyordu çünkü ölü kardeşinden kalan tek kalıntı o çocuk idi onu seviyor ama belli etmiyordu konsey o çocuk Catalina ve Coco isimli iki kişi ile tanıştıktan sonra Shadowbrine'dan uzaklaşmağa başlamıştı Shadowbrine bunu kaldıramayıp kızı Brianna ile bir plan yaptı Brianna Catalina ile birlikte olacaktı BoraLo'nun haberi olmadığı için BoraLo Catalina'ya kızacaktı Shadowbrine ise Brianna'yı alıp gittikten sonra Catalina ile BoraLo ayrılacak idi ama durum bu şekilde olmadı ikisi tekrar barışmıştı Shadowbrine onları kendi yarattığı hiçlik evrenine haps eder ama oradan kurtuldukları için sinirden küplere biner bir gün garip bir eşya ile BoraLo'yu görür BoraLo Shadowbrine'a dönüşmeye çalıştığını fark edince Coco ile Catalina'yı hiçlik evrenine gönderir ve gücünü kullanarak Boralo'nun karşısında iki tani Shadowbrine yaradır ve birleştirip kendisini ortaya çıkartır ve onun üzerine yürümeye başlar BoraLo'dan artık tam anlamı ile nefret ediyormuş gibi gözükse bile aslında onu seviyor ama belli etmiyordu...





Eğer istenilirse bunun Part 2'de gele bilir ve ya başka hangi efsanenin kurgu hikayesini yazayım?

491 kelime

<[||Kabus||]>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin