Bună tuturor ce ziceți de un nou cuplu marca Love Sindrom?
Va mai aduceți aminte de „Pansaeng și Bannawit „ din povestea „Love of the sun” Rapee 💜 Rattikal.
Pansaeng fiind fratele lui Rapee iar Bannawit prietenul lui Ratikal.Aceasta este povestea lor
„LOVE OF THE SUN, un angajat remarcabil al lui Pansaeng” dar partea interesată vine acum autorul nu este Yoenim ci nimeni altul decât Faddist. Nu mă întrebați de ce? dar probabil este o colaborare de-a lor iar eu am găsit-o întâmplător așa că m-am gândit să o cumpăr că poate ați fi curioși și de această poveste care are legătură cu Love sindrom.
Cartea a fost lansată pe
13 februarie 2024 și arePANSAENG sau PAN este viitorul președinte executiv al fabricii de lapte dar cărui tatăl refuză să-i dea compania deoarece mai întâi trebuie să rezolve problema scăderii producției a fabricii de lapte pentru a deveni președinte. Pan a investit în departamentul de ambalare a laptelui.
Cauza principală a departamentului este BANNAWIT sau BLUE, angajatul care îi fascinează pe toți. El a luptat mult până a putut obține un loc de muncă.
Pansaeng vrea sa atenueze cauza principală dar fără să-și dea seama că Bannawit nu era o persoană care să fie ușor influențată de cineva.
☀️...🌞
-Doi tigri nu pot trăi niciodată în aceeași peșteră.-Și dacă ar fi în același pat?
-Nu, nu poți critica fiecare departament, chiar și propriul tău departament.
-Ești sigur că nu.
....( Tăcere)
-Poate , răspunsul la această întrebare este cu siguranță „da”.
Sper sa vă placă această poveste, lectură plăcută cu drag a voastră Kally 💜
Capitolul 0🔥
Camera personalului
-Ah... ah! Cămașa!
-Ah, uh, Blue, ușor... Uf...
-Ummm... ah.
-Ah, ah... Cămașă mă încurcă.
Gemetele a doi oameni s-au armonizat într-o cameră mică, pătrată camera avea un pat în mijloc, o masă și scaune și un aparat de aer condiționat nu prea nou, dar totuși încă funcționează foarte bine Cei doi au reglat temperatura aerului condiționat la mai puțin de douăzeci de grade, dar cei doi era atât de fierbinți încât aerul condiționat nu ajută cu nimic.
-Hmm... coboară-ți vocea, a spus persoana de deasupra, dar mișcările lui nu au făcut nimic pentru a liniști pe omul care gemea sub el .
-Este excitant, ah... Persoana albă de dedesubt și-a întors capul într-o parte și apoi gemu.
-Hmmmm. În ceea ce privește persoana de deasupra, el nu a negat, a recunoscut că a fost cu adevărat excitant.
Crak! Crak!
Zgomotul patului lovindu-se de peretele camerei se auzea în urma forței impactului. Când a auzit că sunetul puternic nu era doar de la geamăt, Bannawit poreclit Blue, și-a relaxat încet forțele, brațele lui puternice s-au mișcat și au tras de talia celeilalte persoane până la capătul patului.
-Ah... Făcând această mișcare îl face pe cel de dedesubt să țipe și să geamă mai tare decât înainte.
-Hm... Întoarce-te puțin, spuse Bannawit și îl întoarse cu spatele.
-Ugh, pune-l înăuntru, a strigat o altă persoană, întorcându-și capul înapoi, Bannawit a coborât și a stat la marginea patului.
-Um...
CITEȘTI
"Lumina" lui Blue 💜
Romance"Iubirea soarelui" Pansaeng & Bannawit ⚠️Conținut sensibil recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene intime . Traducere neautorizată non-profit. Credite Autorului de drept FADDIST. De la fani pentru fani.