Episodul 1
Pansaeng Suriyaplanont
Suriyapalanon era o familie bogată și are o afacere stabilă din generația bunicului .Când vine vorba de generația tatălui care sa implicat cu Familia bogata, el ajută la promovarea și mai mult a bogăție familiei Suriyapalanon care a fost întotdeauna acceptată și lăudată, chiar dacă această țară are un grup de oameni de afaceri de succes. Cât succes au avut? Încă se vorbește despre Suriyapalanon în rândul acestor grupuri.
Este adevărat că fondatorul primei afaceri a familiei a murit în urmă cu mulți ani, dar afacerea lui Suriyapalanont este încă înfloritoare. Vânzările sunt încă în creștere, iar sub grija moștenitorului din a treia generație, se pare că există tendința de a creste vertiginos. Modernitatea și noutatea sunt aplicate în afacerile care există de zeci de ani. Chiar dacă a treia generație nu era foarte veche, mulți dintre bătrânii din companie au considerat că este lipsit de experiență, dar de-a lungul timpului în care tatăl lor l-a lăsat să se ocupe de afacerile bunicului lor, vânzările nu au scăzut niciodată. Din cauza asta, oameni bătrâni care au spus că tineri păreau să aibă puțină experiență acum nu puteau spune mare lucru.
-Vei deschide o altă filială în Chonburi , nu vor fi probleme, nu? a spus vocea profundă a tatălui.
-Nu, a răspuns Rapee, fiul cel mare al lui Ban Suriyaplanont.
-Bine, a rostit tatăl numai un cuvânt scurt. S-ar putea să nu sune ca un compliment. Dar faptul că șeful casei i-a spus acest cuvânt fiului cel mare se presupune că tatăl îl admira.
-Călătorește des ai grijă de tine mama este îngrijorată de aceea voi găsi pe cineva cu care să călătorești, a spus mama. Apoi a scos mâncarea preferată și a pus-o în farfuria fiului său cel mare.
-Mulțumesc, dar este mai convenabil pentru mine să merg singur, a răspuns Rapee și i-a zâmbit mamei sale. Privirea în așteptare a mamei lui l-a făcut să trebuiască să zâmbesc puțin mai larg decât înainte. Dar nu a fost un zâmbet din inimă.
-Dar mama vrea să fii de partea ei măcar o dată. Ești liber lunea viitoare mama și-a face o programare...
-Mamă, poți te rog să mă lași să mă odihnesc o săptămână? a rugat vocea veselă a fiului cel mic. Dar stăpâna casei nu a cedat încă. Intenția ei fost de a face o potrivire pentru fiul cel mare.
Ea a încercat să-l facă pe Rapee, fiul cel mare, o persoană talentată și viitorul lider al familiei, să aibă o femeie bună alături de el dar fiul ei a fugit de femeia pe care mama lui i-a găsit-o cu greu.-Mama este îngrijorată ești singur de multă vreme, fiule, ai deja treizeci și cinci de ani.
-Încă se vă putea căsători la patruzeci de ani, mamă, spuse PhonTawan, dar mama il privi cu înverșunare. Indicând că nu-i plăceau cuvintele fiului mai mic
Când s-a uitat la fiul său cel mare, a fost nemulțumită de comportamentul lui liniștit.
-Când vei avea timp liber, să treci mai des pe la casa mare. O voce profundă se auzi din capul mesei.
-Da. Rapee tocmai a acceptat.
Rapee este fiul cel mare al familiei. El este unul dintre moștenitorii generației de 3 din această familie un tânăr de treizeci și cinci de ani nu se temea și nu avea vreo reacție specială la cuvintele sau la privirea tatălui său. Ochii lui erau ascuțiți și se uita în continuare doar la mâncarea pe care dorea să o mănânce. Degetele lui subțiri țineau corect furculița și cuțitul. Expresia lui Rapee era încă aceeași dar el tot a continuat să mănânce.
Rapee se ocupă de afacerea principală a familiei. Asta e afacerea hotelieră, afacerea exista de pe vremea bunicului său. Bunicul lui a început afacerea el avea privire ascuțită si a știut cu să câștige bani și aur. După aceea bunicul ia dat pentru o perioadă afacerea tatălui să se ocupe până când la un moment dat și-a fost dată lui Rapee să se ocupe de toate problemele legate de hotel și Rapee a avut grijă de el foarte bine.
CITEȘTI
"Lumina" lui Blue 💜
Romance"Iubirea soarelui" Pansaeng & Bannawit ⚠️Conținut sensibil recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene intime . Traducere neautorizată non-profit. Credite Autorului de drept FADDIST. De la fani pentru fani.