Capitolul 7

25 7 0
                                    


Cum poți fi singur sâmbătă seara?

Pansaeng s-a ascuns în departament de o săptămână întreagă și totul pare să meargă bine. Dar munca lui nu era încă terminată. Nu se făcuse nimic din ceea ce plănuise să finalizeze în două săptămâni. Pe lângă mesajele de chat care cresc în fiecare zi.

Blue Blue : Talay a spus că magazinul de sucuri nu vinde suc de litchi.

Blue Blue: Vreau ca nectarul dulce să-mi lovească gâtul.

Pansaeng citi mesajul și se uită la autocolantul cu aspect trist trimis de cealaltă parte Pansaeng este acum singur în camera de izolare pentru că nu era mult de lucru, Bannawit s-a dus la șeful departamentului pentru a raporta situația totală a săptămâni. Cât despre Talay, acestea urmează să se odihnească. Pan stătea și aștepta să vină pauza de prânz cu femeile de la curățenie și tinerii de pe linie.

-Sâmbăta este plictisitoare, nu? Fabrica ar trebui să se oprească, a spus Palm.

-Cine te pune să faci ore suplimentare? Nu le mai face, bine , a spus un alt prieten.

-Deci ce vrei să faci Owa? Palm a răspuns:

-Ei bine, vreau mulți bani. În ceea ce mă privește, asta este suficient.

-Au și ei destui bani? a întrebat mătușa Chan.

-Nu știu, dar luna asta am ajuns la 20.000 de THB, sunt atât de fericit, a spus așa angajatul.

Pansaeng se încruntă. Sunt oameni cărora le place să facă ore suplimentare. Și apoi sunt oameni cărora nu le place. Pentru angajatori ca el este bine să plătești o sumă mică , Pansaeng nu vrea să deschidă prea mult OT. Dar aceasta este treaba unui manager de producție, cu excepția unui mod complet nou de lucru.

-Dar cine o va face sau nu? În seara asta trebuie să mergem să tratăm noul venitul departamentului, a spus Palm.

-Aștepți vești despre câți oameni a lovit Blue, a spus mătușa Maid.

-Mătușă, spun asta pentru că nu-mi pasă, Palm se întoarse și îi spuse lui Maid.

-Îl admir. Dacă eram și eu așa când eram tânăra, să pot ademeni oameni ca Blue, îmi foloseam la maxim potențialul, a spus mătușa Maid, iar Palm și-a întors fața în secret în semn de dezaprobare.

Pansaeng ascultă oamenii din grup vorbind diverse povesti unele în urechea stângă altele au ieșit prin urechea dreaptă. Mâna a făcut clic pentru a răspunde la mesajul lui Blue, care se plângea că responsabilul de ambalaj nu-l lasă să iasă din cameră, a vrut să se grăbească să ia prânzul. În douăzeci de minute, era timpul să se odihnească. Așa că i-a trimis un mesaj secretarei sale.

Pansaeng: Du-te și spune-i magazinului de sucuri să vândă suc de litchi.

Bolen Solar: suc de litchi?

Solar Bolen: Sunt confuză, vrei să bei azi?

Pansaeng: Da, spune-i să-l vândă până la prânz.

Solar Bolen: Ești nebun Pan. Cine va face suc de litchi în zece sau douăzeci de minute.

Pansaeng: Poți să o faci.
Pansaeng: Aceasta este o comandă pe care o voi aștepta .

Pansaeng închise ecranul telefonului și și-a îndreptat atenția asupra subiectului. Angajatul a continuat să vorbească.
Se aștepta ca Solar să poată face asta pentru că era încrezător că chestia asta pentru Solar este o chestiune banală. De fapt, Pansaeng vrea să-l mulțumească pe Bannawit găsind suc de litchi pe care să-l bea. Așa că Pansaeng a trebuit doar să-i comande lui Solar.

"Lumina" lui Blue 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum