Afli mai multe și ești mai fascinat.
Pot exista unele lucruri bune despre lucrul în ture, de exemplu, în timpul schimbului de la zi la noapte, ai mai mult timp. La început Pansaeng nu era obișnuit cu asta, dar după câteva zile a simțit că este mai adaptat să lucreze în acest fel.
Azi a fost o altă zi în care avea mai mult timp liber decât înainte pentru că va merge din nou la muncă luni seara. În acest timp, Pan este certat des de către Solar pentru că nu a avut timp să se uite la documente doar în timpul liber de la serviciul de pe linia de ambalare. Din fericire, unchiul său sa ocupat foarte bine de muncă în același stil ca el, așa că Pan citește doar rezumatul.
-Te duci la Bangkok. Dar chiar nu ai de gând să mergi în casa mare? a întrebat Solar.
Era duminica dinaintea când Solar ar trebuia să fie înghesuită sub pătură în pat dar a trebuit să plece să-și întâlnească șeful în fața fabricii.
Este o zi liberă în care ar trebui să doarmă mai mult decât de obicei. Dar șeful ei o trezise devreme ca într-o zi obișnuită de muncă și o sună pentru a asculta povești ciudate.
-Voiam să merg mai întâi la plajă. Apoi voi lua drumul si voi merge la restaurantul lui Phon. Am văzut că voia să mă duc să mă uit la restaurant noaptea, a spus Pansaeng.
-Deja?
-Atunci mergi să dormi la hotelul lui Phi Pee? Sa te trezești devreme și să vi aici.
-Președintele îți vânează capul și în câteva zile va fi timpul să mergi acasă, nu-i așa? A spus Solar, apoi Pansaeng a clătinat din cap.
-Te rog sună o pe mama și spune-i, cred că am mult de lucru zilele astea, a spus Pansaeng și s-a uitat la Solar cu un zâmbet ușor cel puțin cineva din casa principală știa că era amețit de muncă.
-Nu voi fi păcălită dacă zâmbești așa. Spunând asta, mi-aș dori să pot mânca acolo în locul tău, a spus Solar.
-Ar fi mai bine dacă ai putea merge în schimbul meu, a spus Pansaeng cu un zâmbet și mai mare decât înainte, dar Solar și-a dezvăluit dinții.
-Visează mai departe.
-P'So! Bună, a salutat o voce din spate. Era Bannawit care purta pantaloni scurți până la genunchi și un tricou cu gât rotund de culoare verde deschis, care este puțin mai mare decât corpul dar nu cu mult, dar există o geantă de piept și pantofi sport care au făcut aspectul bun. Parul lui, care nu fusese niciodată coafată, părea să fie puțin dezordonat, și poate din cauza asta, Solar și Pansaeng l-au privit... până când Bannawit s-a apropiat de Pan.
-Ai ajuns? a întrebat Pansaeng.
-Hai să ne urcăm în mașină, a spus Solar și mers pe bancheta din spate.
-Oh, deci merge și P'So? a întrebat Bannawit și s-a uitat la persoana care se parcă nu vrea să meargă.
-Tocmai i-am împrumutat mașină și acum grăbește-te și du-mă acasă, spuse Solar și Bannawit zâmbi.
-Hai să mergem, a spus Pansaeng și a mers pe partea șoferului. În același timp, Bannawit a deschis portiera și s-a așezat lângă șofer.
Bannawit încă nu știe unde îl va duce cel de lângă el, doar răspunde și acceptă să iasă în ziua liberă. Blue era privit de prietenul lui când și-a dat cu parfum înainte de a părăsi camera dar Bannawit nu credea că Talay nu va spune nimic
CITEȘTI
"Lumina" lui Blue 💜
Romance"Iubirea soarelui" Pansaeng & Bannawit ⚠️Conținut sensibil recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene intime . Traducere neautorizată non-profit. Credite Autorului de drept FADDIST. De la fani pentru fani.